Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvä vastaus työhaastattelussa kysymykseen

Vierailija
07.02.2011 |

"Miksi haluat pois nykyisestä työpaikastasi"?

Eli olen vaihtamassa suunnilleen samoihin tehtäviin toiseen firmaan, syynä vain työajat, eli nykyisessä olen melkein aina viikonloput töissä, uudessa olisi viikonloput vapaat. Onko tuo hyvä syy? Vai pitäisikö keksiä joku "uudet haasteet"-tyyppinen vastaus tai jotain syvällisempää vielä? Kun syy on lähinnä vain nuo työajat ja ehkä muutama vittumainen työkaveri, mutta niitä nyt on missä vaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mainita ainakin työajat, koska tuossa tapauksessa se on myös hyvä syy. Keksi ehkä jotain muutakin, uudet työtavat, uusi ympäristö, jne.

Vierailija
2/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuta diipadaapaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on totta, niin se on ihan hyvä vastaus.

Vierailija
4/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä käytä mitään yleistyksiä. Ainakin minulle vapaat viikonloput olisi kyllin hyvä syys hakea uutta duunia.

Vierailija
5/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin heidan tuotteet ovat mielestasi kilpailukykyisempia. Firma paremmin johdettu ja uskot etta tulevaisuuden nakymat ovat paremmat. Vanhaa ei missaan tapauksessa kannata haukkua.

Vierailija
6/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikein hyvä vastaus.

Vierailija
7/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanois firma on paremmin johdettu, sillä mistä voisit sen tietään. Ja haiskahtaa enemmään vanhan haukkumiselta. Pysy totuudessa, työajat on hyvä vastaus. Sitten voi sanoa, että olet kuullut pääsääntöisesti vain positiivista uudesta työpaikasta.

tyyliin heidan tuotteet ovat mielestasi kilpailukykyisempia. Firma paremmin johdettu ja uskot etta tulevaisuuden nakymat ovat paremmat. Vanhaa ei missaan tapauksessa kannata haukkua.

Vierailija
8/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haasteet loppuivat, olen aina 5 v samassa työpaikassa, vaihtelu virkistää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme