Löytyykö hyviä valmislihapullia mistään?
Hätätapaus. Pitäis saada iso kasa lihapullia, tehdä ei kerkee. Onko mitkään valmispullat syötäviä?
Mitä te ostatte jos ostatte valmislihapullia?
Kiitos!
Kommentit (18)
oikeasti hyviä! Päihittää kotimaiset kevyesti!
Lidlin kilon pakkauksessa olevat ovat myös oikeasti maukkaita. Lihapitoisuus on korkea.
sieltä vois ostaa noita pullia. Onks muilla kokemuksia niistä?
t.ap
Niitä voi oikeesti syödä, lihaisia, mutta myös aika kalliita. Niitä on meillä aina pakkasessa hätävarana esim. nopeaa lounasta varten.
sieltä vois ostaa noita pullia. Onks muilla kokemuksia niistä? t.ap
kun voissa pannulla paistaa..
Lagerbladin lihapullat, löytyy myös Pirkan nimellä hiukan pienempinä. Lidl on myös hyvä, mutta aika suolainen suomalaiseen makuun.
Kyllä mä luulen että haen Lidlistä. Kun kerran halpoja ja hyviä ovat. Toivotaan että vieraat tykkää =)
ruotsalaisia lihapullia kehun kanssa! Nam. 1 kg rasia.
Eihän se iso homma ole tehdä itse, sitten vaikka uuniin paistumaan.
Ovat pakastepullia ja ihan älyttömän hyviä. Tosin, eivät taida käydä hääjuhliin, koko on nimittäin aika iso. Ellei niitä sitten ole eri kokoisia, itse olen bongannut vaan ne megakokoiset. Mutta ne ovat siis oikeasti juuri sellaisia kuin olisi itse tehnyt.
Meillä ei vain tykätä valmislihapullista, Eihän se iso homma ole tehdä itse, sitten vaikka uuniin paistumaan.
no moni tykkää ja niitähän täällä nimenomaan kyseltiin...
Meillä ei vain tykätä valmislihapullista, Eihän se iso homma ole tehdä itse, sitten vaikka uuniin paistumaan.
no moni tykkää ja niitähän täällä nimenomaan kyseltiin...
syöttää vieraille. Meillä kun on jotain juhlia, itse tehdään, jokainen saa kotonaan syödä valmisruokia.
Mutta jos et asu sen naapurissa, et varmaan kerkeä hakemaan
Ketjun aloittajan juhlat nyt juhlittiin vuosia sitten, mutta jos joku muu pohtii samaa ja päätyy googlettamalla tänne niin mun vastaus on Ikean lihapullat. Hinta 5,99€/kg, todella hyviä, eikä sisällä mitään sidekudoksia.
Kivikylä ehdottomasti!!!! On juustotäytteellä ja ilman
HK:n täytetyistä lihapullista (tuorrejuusto ja tacotuorejuusto).