Olisko Hertta kiva nimi? Vai tuleeko mieleen vaan Hertan maailma?
Kommentit (11)
Ei tule Hertan maailma mieleen ollenkaan minulle, vaan söpö tytöntyllerö ja myöhemmin vahva nainen.
Miehelle tuli liikaa mieleen lähiöbaari (?), siksi nimeä ei tytölle annettu. Mies kyllä piti nimestä, mutta jostain ihmeen syystä hänelle tulee nimestä mieleen räkäinen baari karaokeiltoineen :D
jos ei yleisty liiaksi, niin antaisin seuraavalle mahdolliselle tytölleni.
mutta taidan olla jäävi sanomaan mielipiteeni, koska olen itse ihanan Hertan äiti. ;D
Olikohan Mary Marckin tyttökirjoissa (Esim. Eeva-sarja) Hertta?
Hertan maailmaa voivat kaverit alkaa laulamaan, jos kyseinen sarja vielä muutaman vuoden päästä Pikku Kakkosessa pyörii. Mutta sarjan Herttahan on reipas tyttö.
Kerttu on kia myös.
, vaikka on kovasti suosittu nykyään. Tulee mieleen, lihava karjakko huivi päässä. Tai lehmä. Sori vaan, ja tiedän useammankin pikku-Hertan.
on suora lempinimi kennelnimestä. Tytölle/naiselle myös Hertta on ihana nimi, herttainen :)
kun sillä on sellanen hertan mallinen otsalaikku.
Eli itse en ainakana antaisi lapsen nimeksi sitä...
mut vaikka kaikki Hertat jotka tunnen on lehmiä tai yli 80 vuotiaita se on silti mun mielestä kiva nimi.Paljon persoonallisempi kuin monet tälläkin palstalla viljellyt...No,jätetään sanomatta.
Mulle tulee nimenomaan mukava ihminen mieleen.
Kun lapseni meni päiväkotiin, olen ihastellut, miten kauniita nimiä lapsilla nykyisin on.
Itse olen syntynyt sari-minna-marika-vuosikymmenellä :-( Voi tylsyys, mitä nimiä meidän ikäpolvi saikaan...
Tulee mieleen suloinen tyttö.