Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 14-vuotias tekee yksinään kadulla klo 04 yöllä??!!!!

Vierailija
07.02.2011 |

Missä olivat tämän pojan vanhemmat ja mitä he piittasivat pojasta??!!!

Viittaan siis siihen oulussa raiskattuun teinipoikaan.

:=((

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pahimman ovat tehneet. Pojan vanhemmilla ei ole ns vastuuta, sillä poika on voinut kertoa olevansa kaverillaan... Ehkä sillä ei ole edes vanehmpia... Deekuja... mitä vaan, tokkopa poika on edes ns kiltti lapsi? Mistä näistä tietää, ikinä...

pojan lapsilla ei ole NIIN SANOTTUA VASTUUTA? pitäisi kyllä ole. toivottavasti sulla ei ole lapsia, jos ajattelet, että he eivät ole vastuullasi jos liikkuvat jossakin sinun tietämättäsi. vrt. luulet, että lapsesi nukkuu omassa sängyssään, mutta hän lähteekin salaa kaupungille ja tulee hakatuksi. Pesetkö kätesi jutusta koska sinä LUULIT lapsen olevan nukkumassa?

tietenkään, mutta vastuu tuossa on toki minun, mutta ei niin ehdottomasti kuin jos olisi kotisohvalla ja silmieni edesstä tapahtuu jotain. Mistä voisin tietää, ettei nuku sängyssään?

Vierailija
22/24 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla asetuttiin kaikki nukkumaan.

Yölläpä nämä sankarit oli saaneet päähänsä lähteä leikkimään ulos uusilla taskulampuilla, mä nukuin autuaasti enkä tiennyt asiasta mitään.

Pojalta lipsahti asia julki vasta kuukauden päästä.

Ei ole mikään rasavilli, mutta kaikkea keksivät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla asetuttiin kaikki nukkumaan.

Yölläpä nämä sankarit oli saaneet päähänsä lähteä leikkimään ulos uusilla taskulampuilla, mä nukuin autuaasti enkä tiennyt asiasta mitään.

Pojalta lipsahti asia julki vasta kuukauden päästä.

Ei ole mikään rasavilli, mutta kaikkea keksivät...

Vierailija
24/24 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuulopuheita, on sen verran törkeä tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi