En tiedä, miten suhtautua. Teini-ikäinen poikani jäi kiinni seksin harrastamisesta.
Ja kyseessä oli siis toinen poika, hänen kaverinsa, jonka luona hän oli yökylässä. Ovat olleet hyviä kavereita pitkään ja tämä toinen poika on ollut meilläkin yökylässä. Pojan äiti oli mennyt illalla poikien huoneeseen kysymään, maistuuko sipsit tms. ja pojat harrastivat suuseksiä. Pojan äiti soitti minulle, ja olen ollut shokissa koko viikonlopun. En oikeasti tiedä, mitä tehdä.
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2011 klo 13:39"]
Ja kyseessä oli siis toinen poika, hänen kaverinsa, jonka luona hän oli yökylässä. Ovat olleet hyviä kavereita pitkään ja tämä toinen poika on ollut meilläkin yökylässä. Pojan äiti oli mennyt illalla poikien huoneeseen kysymään, maistuuko sipsit tms. ja pojat harrastivat suuseksiä. Pojan äiti soitti minulle, ja olen ollut shokissa koko viikonlopun. En oikeasti tiedä, mitä tehdä.
[/quote]
Juttelitteko asiasta tuolloin Ap?
Ilmoita poika seurakunnan harrastuspiiriin.
Hyvää Pride-viikkoa kaikille! Olemme olleet juhannuksesta asti mökillä, ja poikamme poikakaveri on mukana. Lähden nyt ekaa kertaa Pride-marssille muiden vanhempien kanssa.
ap
Jäänyt kiinni? Onko seksi siis kiellettyä, onko se väärin kun sen harrastamista kytätään ja siitä jää kiinni? Kovin negatiivisesti te teinien seksiin suhtaudutte.
Ei ole poika enään.
Homostelu se vasta on miesten hommaa!
(Ja kylla se poikuus tuossa meni :D)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poika enään.
Homostelu se vasta on miesten hommaa!
(Ja kylla se poikuus tuossa meni :D)
Aina se on minun poika, vaikka parikymppinen mies jo onkin ;)
ap
Anna olla, itsekkin kokeilin seksiä tytön kanssa.
Teinit kokeilee ihan kaikkea.
Alkoholia, tupakkaa, kannabista, seksiä, varastamista ja ilkivaltaa.
Kaikki ei tee kaikkea noita mutta osa ainakin tekee jotain,.
Kahden teinin äitinä sanon että helvettiä nää kaikki kokeilut on jos tästä jotenkin selviää.
Toinen ei ole tehnyt mitään ja toinen on eli tupakkaa ja siideriä kokeili.
Mietin masennunko vai selvintä vielä 4 vuotta tästä kaikesta.
Tän jälkeen en lapsia hoida koskaan niin on kuopus meitä kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Miks olit sokissa ? Joko nyt jälkeenpäin olet ymmärtänyt. Pojat on poikia koko ikänsä .
Tota satuu aina kunnon ystäyksille.
Ole onnelinen jotta ei pumpannut naapurin nuorta tyttöä raskaaksi.
toikin kokeileminen , ehkä luonnon suojakonsti herkempiä varten jotta ei tulis tehtyä mitään korjaamatonta. Ei poikasi ole ainoa joka jopa taisikin tykätä oikeesti siitä ystävästään.
Tyttöjen kesken sitä satuu kanssa. Itselläni on 4 aikuista lasta ja kai 6 lasten lasta. Pojista olen ikäni kanssa tykännyt, Mutta Perhettäni rakastan aina. Vaimonikin jo yhteen mennessä sen tiesi. Kun oli sanonut vanhimalle tytärelleni jotei hän voi mieheks muutua. Oikeesti meillä oli sama maku miesten suhteen. Niin paljon kuin Aviomiehistä käy miesten tykönä. Ei he ole uskotomia. Se vain lujitaa yhdessä oloo vaimon kanssa, Onhan sellasia naisiakin. Mutta miehiä paljon tosi paljon BI miehiä pitkissä Aviliitoissa. sputnig@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.02.2011 klo 13:56"]
lasta ei nolattaisi enempää? Minusta et voi tehdä juurikaan mitään muuta kuin olla äiti joka rakastaa lastaan, olla käytettävissä jos haluaa keskustella jne. Minä sanoisin itse suoraan, että jos haluaa jutella, niin olen sitä varten olemassa. Minua kammoksuttaa tässä se, että kuinka nolo tilanne on ollut näille pojille kun kaverin äiti on paukkassut sisään? Voisiko herkässä murkkuiässä olevalle nuorelle olla juurikaan mitään nolompaa. Toivottavasti tämä ei siis muodostu ahdistukseksi tms. ja toivottavasti nuoret pääsevät ylitse tästä kaikesta. Jos nuoret ovat homoja niin mitäs sitten...? Se asia ei muuksi muutu vaikka tekisitte vanhempina mitä tahansa. jos tämä oli taas tällaista nuorten kokeilua, niin mitäs sitten? Tuskin sekään yhdessä asiaa suureen ääneen voivottelemalla paranee? Yllättävän moni mies on muuten kokeillut tuota. Tällaisen keskustelun näin eräässä foorumissa missä miehet keskustelivat ja ikää näillä oli n. 20-30v. Eli minä kokisin suurta huolta siitä, miten nuoret pääsevät tästä nolosta kiinnijäämisestään ylitse ilman vaurioita. Ymmärrän toki vanhepien tunteet, mutta niillä ei liene merkitystä poikien psyykkeelle muuten kuin siten että vanhemmat pystyvät olemaan lapsensa rinnalla.
Tämä oli viisain kirjoitus tähän mennessä ! Onneksi kaltaisiasi on olemassa.
Tohon ei ole mitään lisätävää täyttä asiaa koko teksti. itse 7v pennusta asti leikkinyt poikien kanssa koko ikäni. 4 aikuista lasta mailmalla ja 6 hienoo lasten lasta. kohta 70v mittarissa. joten olen Elämääkin nähny koko Euroopan alueella. Ent`` työnikin vuoksi.
Ap, sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään eikä suhtautua yhtään mitenkään. Asia ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Voit vaikka joskus vihjata jonkun keskustelun yhteydessä että sinusta homous on ok. Vaikka sanoa jostakin julkkishomosta jotain positiivista.
Poika kertoo itse kun sen aika on.
On kuitenkin jo melkein täysi-ikäinen poikasi.
Joo. Eikä kukaan meistä olisi halunnut 16-vuotiaana ÄIDILTÄ jotain ihme kyselyitä siitä kenen kanssa tehtiin ja mitä.
Paras tosiaan ettei reagoi mitenkään.
Olen kuullut useammalta mieheltä, että teineinä kokeilivat poikien kesken miltä seksi tuntuu, homoja ei tullut kenestäkään. Voi siis olla kyse vain kokeilusta.
Miksi asiasta pitäisi puhua yhtään mitenkään? Mielestäni kyseisestä asiasta "asiallisesti keskusteleminen" pahentaisi jo nyt syntynyttä tilannetta. Voitko kuvitella kuinka nololta pojista tuntui jäädä kiinni?
Kaksi vaihtoehtoa:
Joko poikasi on homo ja toteutti seksuaalisuuttaan
Tai poikasi on hetero ja kokeili kaverin kanssa homostelua
Näitä faktoja ei puhuminen muuta, eikä auta siihen yhtään mitenkään. Kyllä he tietävät kondomit sun muut, siitä kyllä pitää koulut huolen. Puhuminen tästä asiasta tuntuisi vain ekstra nololta pojan mielestä, ja pahimmassa tapauksessa kehittää jonkun neuroosin seksuaalisuuttaan kohtaan.
Näin näen itse asian. Heteropojat ovat aikojen saatossa kokeilleet homostelua nuorempana, eikä he siitä mitenkään vahingoitu. Pahinta mitä tossa juurikin voi tapahtua on se että siitä jää kiinni ja joutuisi vielä keskustelemaan vanhemman kanssa.
TL;DR: Älä tee virhettä ja mene puhumaan asiasta. Et voi muuta kuin pahentaa tilannetta. Näyttää siltä että pahin "kärsijä" on ap itse. Mene puhumaan terapeutille, jos mieltäsi painaa.
Ei tuossa ole mitään noloa, seurustelin ja harrastin seksiä toisen pojan kanssa 15- vuotiaana, nyt 6 v myöhemmin asumme yhdessä ja rakastamme toisiamme.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:12"]Joku aloittaa näitä teinipoikaketjuja koska saa niistä jonkinlaista kyseenalaista viihdettä itselleen. Herätkääpäs nyt miettimään mihin kyseinen trolli teitä käytttää.
[/quote]
Juu, aika kauan on jo tehnyt, kun tääkin on jo viisi vuotta vanha.