Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä, miten suhtautua. Teini-ikäinen poikani jäi kiinni seksin harrastamisesta.

Vierailija
07.02.2011 |

Ja kyseessä oli siis toinen poika, hänen kaverinsa, jonka luona hän oli yökylässä. Ovat olleet hyviä kavereita pitkään ja tämä toinen poika on ollut meilläkin yökylässä. Pojan äiti oli mennyt illalla poikien huoneeseen kysymään, maistuuko sipsit tms. ja pojat harrastivat suuseksiä. Pojan äiti soitti minulle, ja olen ollut shokissa koko viikonlopun. En oikeasti tiedä, mitä tehdä.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viemässä pojalle iltapalaa ja annoin halauksen.

Viimeinen viestini tänne.

ap

Vierailija
82/129 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun parissakin vastauksessa neuvottiin kysymään pojalta tykkääkö tämä enemmän tytöistä vai pojista, miksi ihmeessä sellaista pitäisi kysyä?? Jos 15-16v poika harrastaa suuseksiä toisen pojan kanssa niin ei sen perusteella voi ketään päätellä homoksi. Pojalla on koko elämänsä aikaa miettiä mistä tykkää ja kenen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä noista fundamentalisteista, ne elää omassa vihan täyttämässä maailmassaan, varmaankin tosi yksinäisiä tyyppejä.

Vierailija
84/129 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle olisi siis aivan sama, vaikka lapsesi Sodoman synteihin sekaantumalla ottaisi Paholaisen sieluunsa. Oletko milloinkaan avannut Isoa Kirjaa? Suosittelen tarkastamaan, mitä Herramme, jonka armosta sinäkin tällä pallolla tallustelet, sanookaan miehistä, jotka luopuvat luonnollisesta yhteydestä ja antautuvat sanoinkuvaamattoman irstauden valtaan!!

Toi ei auta yhtään niin pojan kuin muun perheen tilanteeseen että nää tekopyhät saarnaajat tulee tänne solvailemaan ja tekemään ap;lle vielä vaikeammaksi tilanne. HÄVETKÄÄ!

Poika tarvitsee nytten enemmän kuin koskaan perheen tukea kun on jänyt näin nolosta tilanteesta kiinni. Siitä voi jopa seurata tämän aapeen kuvaileman hyvän ystävyyden loppu. Tietenkin teini-ikäiset pojat varsinkin tekevät toisillaan niin sanottuja kokeiluja. Jos vanhempi on tuota mieltä että poika on pettymys tai että vähänkin teini saa tunteen että äiti ei hyväksy pahentaa tilannetta. Hän voisi alkaa pitää itseään homona koska vanhemmat saavat kohtauksen kun kuulevat kokeilusta ja elää maailmassa jossa kuuluu näitten lyhytnäköisten moraalittomien ihmisten ivaa homoja kohten. Olisiko se parempi että poika tuntee itsensä homoksi ja vähitellen alkaa kiinnostua pojista mutta ei voi koskaan saada tätä rakkautta mitä haluaisi koska ei halua että äiti ja isi ei pettyisi tai lakkaisi rakastamasta tätä. En siis sano että ap ei enään rakasta lastansa vaan että poika voi alkaa tuntea niin. Älä tee samaa virhettä kuin minun vanhempani, tunsin itseni turhaksi ja pettyneeksi ja kun täyhin 20 lähdin kotoa koska he eivät hyväksyneet rakkauttani toiseen poikaan. Vanhempi tekee silloin väärin ja itsekkäästi, ei poika. Oletteko todella niin itsekkäitä että laitatte pojan piilottamaan tunteensa sisälleen ja yrittäen teidän mieliksi treffailemaan tyttöjä ja esittämään heteroa. Jos näin on onneksi olkoon olet huono vanhampi. Esimerkkinä vielä että en ole nähnyt isääni16 vuoteen koska hän ei hhväksy minua, sitäkö te haluatte että poika tuntee itsensä turhaksi, syy miksi homoseksuaalit tekevät niin paljon itsemurhia on se että vanhemmat eivät koskaan hyväksyneet. Teksti saattaa olla rankkaa mutta täyttä totta.

Vierailija
85/129 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stuerttihan siitä tulee. Ai kauhee mä sanon vaan.

Vierailija
86/129 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tätä ketjua ja viimeisen viestin alapuolella on tuo Perhe-lehden mainos, jossa pojat imeskelevat jäätelöpuikkoa.

Mutta asiaan palatakseni, minusta ap on toiminut asiassa järkevästi. K

Vierailija
87/129 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luontevasti ja älä tosiakaan ota noita uskovaisten raamatuniskuja itseesi,koska raamatun ja uskonnon on tarkoitus tukehduttaa,ne säännöt eivät päde enää nykyaikana.

Juttele pojan kanssa, kerro että hän on yhtä rakas kuin ennenkin,te hyväksytte hänet sellaisena kun on, se mitä tapahtui,se oli kokeilua,ja jos hän kokee että homous on hänen juttu niin se on teille ok.

Missään vaiheessa ei pidä mennä tuomitsemaan tai mollaamaan näin lisäät vaan vettä myllyyn ja saat pojan ahdistumaan,homoustai elsbous ei ole sairaus poikasi on nyt kokeiluiässä anna hänen kokeilla,se on sitä itsensä etsimistä.

Muistuta häntä kuitenkin ehkäisystä ja että jos tulee jotain ongelmaa hän voi puhua teille,hän valitsee itse tiensä ja se päätös on mikä on,te tuette häneä siitä.

Te ette voi hylkää poikaanne koska hän on lapsennen ja äidin rakkaus ei muuu vaikka poika olisi homo tai bi,avoimuus on tärkeintä perheen keskellä.

Vierailija
88/129 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kokeilivat? sitäpaitsi he ovat jo 15 ja monet 10-13 vuotiaatkin harrastavat jo kunnolla seksiä.. minun hyvä kaveri itse ns tykkään hänestä, mutta hänen mielestä olen ehkä vähän liian vanha, hän on siis 8-9 minä kohta 14 ja hä on kyllä tietoinen seksista ja kaikesta siit liittyvästä ja sanoo että tavallaan hän vosi jo vähän vanhempana harrastaa seksiä... niin joten minusta sinun ei kannattaisi sanoa mitään vaan seurata tilannetta jos heidät yllätetään toisen kerran kannattaisi puhua pojan kanssa, mutta hänhän on jo kohta 16 ja saa perjaattessa harratsaa seksiä niin paljon kun haluaa milläs estät? itse pidän pojista en koskaan vosi ajatella tyttöjä vaikka eka kertani oli 12 vuotiaana tytön kanssa...

Vierailija
89/129 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mehän vain silloin 12 vuotiaana kokeilimme miltäse tuntuu ja se jäi siihen...

Vierailija
90/129 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä nyt kiinnostaa kotkut mamman antamat typerät sipsit kun mahdollisuus saada munaa. just tollaset ämmät on pilaamassa kaiken ja luulee että oma lapsi ei tee mitään pahaa.voi vittu ku oot tymä.

Vierailija
91/129 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja.. kauhia keskustelu ja hulabaloo siitä, että teinit on harrastanu seksiä?? Nii tekee se jokanen teini tässä maassa :) Toki ymmärrän, että ap saattaa olla vähä järkyttyny asiasta kun tulee yhtäkkiä puskista, ja kysymyksessä on itselle vähä uusi ja erilainen tilanne, niin oli meidänki mammalle ku pikkuveli "jäi kiinni" tousen pojan kans 15- vuotiaana. Nykyään seurustelee pojan kans ja muuttavat kohta yhteiseen ekaan otiin, molemmat siis nyt 19v. Ja ylpeä ja ilonen oon veljeni puolesta :p

Sen toki voin sanoa, kun asiaa olen homoystäviltäni ja broidiltä kysyny että kyllä se 16v jo tietää tykkääkö pojista vai tytöistä, näin se vaan on. Kaikki nyky-yhteiskunnassa tietää jo melko lapsena oman suuntautumisensa, veli kerto tienneensä jo iha ala-asteen alussa :)

Vierailija
92/129 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Meillä on 17-vuotias poika ja luulen, että hän on homo. Meillä oli yötä 16-vuotias poika ja kuulin yöllä poikani huoneesta pussailun ääniä jne. Ja sen jälkeen poikani on ollut tämän kyseisen pojan luona yötä. Kaikki merkit viittaavat siihen, että poikani on homo. Itse hän ei ole asiasta puhunut ja olemme mieheni kanssa tilanteesta hämmentyneitä. Voinko suoraan kysyä asiasta? Kaipaisin keksusteluapua jostain, mutta en tiedä mistä sitä hakisin?

Yllättynyt äiti

Vierailija
93/129 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka joskus vihjata jonkun keskustelun yhteydessä että sinusta homous on ok. Vaikka sanoa jostakin julkkishomosta jotain positiivista.

Poika kertoo itse kun sen aika on.

On kuitenkin jo melkein täysi-ikäinen poikasi.

Vierailija
94/129 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Meillä on 17-vuotias poika ja luulen, että hän on homo. Meillä oli yötä 16-vuotias poika ja kuulin yöllä poikani huoneesta pussailun ääniä jne. Ja sen jälkeen poikani on ollut tämän kyseisen pojan luona yötä. Kaikki merkit viittaavat siihen, että poikani on homo. Itse hän ei ole asiasta puhunut ja olemme mieheni kanssa tilanteesta hämmentyneitä. Voinko suoraan kysyä asiasta? Kaipaisin keksusteluapua jostain, mutta en tiedä mistä sitä hakisin? Yllättynyt äiti

vielä kannata kysyä. Voihan olla, että poika vielä hakee omaa suuntaustaan, eikähänen kannata tässä vaiheessa "julistautua" homoksi. Anna ajan kulua, eiköhän se asia sitten selviä itsestään. Salliva ympäristö kotona, niin ei tule syyllisyyttä ja paineita. Mutta kuten tuossa totesin, tuo kaikki voi olla vain kokeilua.

Vierailija
95/129 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setassa on tarjolla vertaistukea ja tietoa myös vähemmistöön kuuluvien omaisille. Soittoa sinne vaan.

Ei kannata ahdistella teiniä. Voit ottaa muka asiasta mitään tietämättä muuten vaan seksin puheeksi "valistumielessä". Pidät sitten sen normaalin kukat ja mehiläiset - valistuksen, mutta niin, että ujutat sinne sekaan tiedon siitä että homous on sinusta normaalia ja että kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Jos poikasi todella on homo niin silloin hän voi miettiä asioita rauhassa ilman pelkoa sinun reaktiostasi.

Vierailija
96/129 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, muistin tämän ketjun, ja poikani on homo. Kaveri on myös, mutta eivät ole yhdessä.

Ap

Vierailija
97/129 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuomitse! Käy kysymässä ottaisiko iltapalaksi munakast....voileipää. Sitten keität kahvit ja viet pojalle suklaakakkua vaniljakastikkeel... Omenapiirakkaa.

Vierailija
98/129 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:55"]Älä tuomitse! Käy kysymässä ottaisiko iltapalaksi munakast....voileipää. Sitten keität kahvit ja viet pojalle suklaakakkua vaniljakastikkeel... Omenapiirakkaa.
[/quote]

Poika asuu kylläkin jo omillaan.

Ap

Vierailija
99/129 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun fägärit menee yökylään, tosin ku miehet jotka pitää Borderlands 2 WoW LAN-Partyn kusii kokis pulloon ja syö vitusti nouto ja microruokaa.

Vierailija
100/129 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aloittaa näitä teinipoikaketjuja koska saa niistä jonkinlaista kyseenalaista viihdettä itselleen. Herätkääpäs nyt miettimään mihin kyseinen trolli teitä käytttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi