Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--LOKAKUISTEN LAUANTAI--

22.10.2005 |

huomenta kaikille!

ajattelinpa aloittaa kun ei sitä kaisaa kuulunu,meinasin jo yöllä 2.30 aloitella kun valvoksin ja pyörin täällä.tänne ei mitään uutta,edelleen tiiviisti yhtenä kappaleena.vaaveja oli taas eilen tullut,ainaski iidalle jonka muistan näin ,onnea paljon.

eilen oli itsellänikin neuvola,muttei mitään ihmeellistä,kaikki ok,maha kasvanu lisää taas ja vauva menny lisää alaspäin.joka yö sitä odottaa että joko pääsis tositoimiin mut aamulla vaan kotona,ei oo totta.ai niin olihan meistä yksi lähteny aamusella nyytin hakuun näköjään joten kaipa se oma vuorokin tulee vaik laskettu aika meni jo aikoja sit.

tänään ehkäpä vähän ostoksille kun noin kurja sää,ainaski täällä hesassa,toivottavasti päiväämme kuuluisi monta joka pääsee tositoimiin!

rv 40+6(huomenna tasis,mut eipä joteski enää hihku onnesta..)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa parasta aikaa...

Vierailija
22/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ei lähtöä ole tullut vaikka kaikkensa yrittääkin. NINNULI mullakin on hirveän huono omatunto kun mies reppana joutuu töissä raatamaan kun niillä on justiin ihan hirveä kiirus siellä ja toinen haluaisi jo niin kovin isyyslomalle. Eilen illalla saunottiin perusteellisesti ja tänään sitä " kivaa ässää" mutta ei tunnu missään. Muutama hassu erillinen supistus siellä täällä, mutta ei mitään napakkaa *huokaus* Tänään mä sivuan omaa raskausenkkaani ja jos huomiseen menee niin se on sitten oma ennätykseni raskaana.

Tälleen viikonloppuna tulee ainakin mulla vähemmän kirjoteltua kun mieskin kotona ja muuta hommelia (=ei kehtaa istua päivystämässä koneella 24/7) ;) äytiin osamassa mulle imetyspaita tänään Lastentarvikkeesta ja jännä huomata että S-koko meni nytkin kevyesti päälle vaikka masu on vielä isona. Jotenkin tuntuu välillä että nuo raskaus/imetysvaatteet on tehty aika isoille ihmisille. Ostettiin myös rengassuojat vaunuihin.

Eipä tässä sitten sen kummempaa. Vatsassa painaa ruoka niin paljon että pitänee mennä maate.

Sinilainen 39+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAISA, NASSE ja URKKI: Mulla ei aina tunnu tollaselta. Joskus kun supistaa, niin ihan ku vauva jähmettyis paikoilleen. Joskus taas päinvastoin. Mutta vauvan liikkuessa, saattaa muljahtelua tuntua peräsuolen paikkeilla. Kummallista miten vaihtelevia noi supistukset on. Välillä pelkästään vatsa kiristyy, muttei muuten tunnu missään. Ja vauvan liikkeet välillä niin kovia, että vatsanahka arka. Että hyvin vaihtelevia tuntemuksia.

KAISA: oletko huomannut vessareissuilla sitä verta?

URKKI: hyvä että flunssa hellittämässä pikkuhiljaa.

PONNYT: älä unta nää, että mä täältä vielä mihkään pääsen! Taidat sinä päästä ennen mua, kun jaksat noin rauhassa olla :) Mun elimistö taitaa olla stressitilassa koko ajan, ettei sen takia mitään tapahdukaan. Blääh!

Vauva on taas tänään puskenut kovasti vatsanahkan läpi. Sattuu oikein.

Onkohan ahdasta?!!!!

NINNULI: ei taida TAYSissakaan käynnistetä helpolla. Niin th meinas,että jos ei erikoista, niin eivät suotta käynnistä. Joten taidanpa olla viikoilla 42 menossa minäkin, ennenkuin käynnistystä meinaavat. Odotus jatkuu :/

Tännepä ei muuten uutta.

Hemulii_i

Vierailija
24/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans tota suolen muljuamista, ja suppareitten yhteydessä vauva liikentii jonkun verran tosiaan.. välil kyl silti mietin, miten päin syy-seuraussuhde menee.... Viime yönähän se suoli tyhjeni ihan täysin, melkein pelkkää vettä välil tuli.. (voi kiesus mitä juttua...!) Kipeemmät supparit loppu siihen silti, et saa nyt nähä mitä täs tapahtuu.. On täs päivän mittaan suppaillu sellast harjotusmeininkii, mut toivotaan et meinais jotain, ku muillakin vastaavaa on.. :) hihii, on tää jännää.. :D

Vierailija
25/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikaisesti. Meillä on illalla tuparit, mutta otetaan niihin tyttö mukaan. Alkuilta siis menee tupareissa ja eiköhän sitä BB:n ehdi jo katsomaan, tyttö kun laittaa klo 21.00 yöunille.

[b]EMPULTA TERVEISIÄ!!! Kotiutuvat neidin kanssa tänään ja pääsevät aloittamaan vauva-arjen. Hän aikoi tulla laittamaan (jos vain suinkin ehtii) pikaraportin, kuitenkin isovelulle on ensisijassa annettava huomiota ja hellyyttä :).[/b]

Mitähän mun piti laittaa....jotain varmaan niihin suppareihin tjs. liittyen - en muista. Jospa lähtis käymään vielä ulkona tuulettamassa näitä aivoja ja sitten täytyy mennä jo peilin eteen.

Palaan taas aiheeseen.

*Vallu*

Vierailija
26/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAISA: oletko huomannut vessareissuilla sitä verta?

En ole itse pissan seasta erottanut sitä verta, mut niillä tikuilla näkyypi olevan, joilla pitää katsoa muitakin arvoja (valkuaista ja sokeria).

Vähemmän nyt kyllä näkyi olevan, kuin eilen.

-Kaisa-

Vierailija
27/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeyönä heräsin vessahätään ja sit en saanutkaan enää unta kun oli hirvee nälkä. Eihän siinä sitten auttanu ku keittiöön lähteä. Tulihan syötyä neljä leipää ja juotua pari mukilllista kuumaa kaakaota. Sainpahan hyvin unta heti syönnin jälkeen.

Täällä alkaa synnytyksen merkit lähestyä uhkaavasti. Suppareita tulee reippaasti, ei kuitenkaan vielä niitä josta varmasti tietää lähtevänsä, vauva on ihan alhaalla ja jotenki tuntuu et maito alkaa nousemaan, selkää polttelee ja kaikkea muuta mukavaa. Terkka kyllä sanoikin että todennäköisesti lähtö on edessä lähipäivinä. JEE!!!!!!!!!

Huomiseks onkin sitten luvattu räntäsadetta tänne ja maanataiks jopa lunta. Hyvähän se että meillä on kesärenkaat ja vaihto vasta 9.11., kiitos tuon fiksun miehen, joka ei ollenkaan ole katsellut sääennusteita tilatessaan renkaanvaihtoa. Pari päivää sitten se yritti saada ajan aikaisemmaksi, mutta kaikki ajat oli jo menny, yllätys! Kai se pitää pakottaa hakemaan ne renkaat ja vaihtamaan ne itse.

Taidanpa lähteä saunan laittamaan päälle, jos vaikka saunan jälkeen alkais kunnolla supistella.

Suppareita!!!!!!!!

Hennajo 38+6

Vierailija
28/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa imetän samalla ja vasemmalla kädellä kirjoitan. :) Strategiset mitat 48cm ja 3750g. Kova syömään ja hymyilemään. Tänään kotiuduttiin. Takana rankka ja pitkä synnytys, kirjoittelen siitä myöhemmin. Voimia vielä omaa nyyttiään odottaville! Rankkaa se on, mutta odotus palkitaan ja yllättävän nopeasti se aika sitten menee. Kutsu käy..

Vierailija
29/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS82:lle ONNEA tytöstä!!!!!

Omaa napaa sen verran, että jomottelua on selässä ja vatsassa. Jotenkin sellasta poltettakin? välillä. Supistuksiakin tulee, muttei kovia. Menin iltapäivällä päikkäreille, olo oli levoton ja väsynyt. Nyttekin olo omituinen. Tietysti toivon, että tää ois alkua vihdoinkin. Mutta en tiiä. AAmulla olen täällä kuitenkin ilman mitään oiretta. No, katsotaan :)

Ilmoittelen jos jotain tapahtuu.

Hemulii_i

Vierailija
30/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tänään tosiaan tuo LA, vaan eipä taida tämä vauveli ehtiä enää tänään syntymään...taas ei oikeastaan ole mitään " oireita" alkavasta synnytyksestä ollut pariin päivään...alkaa jo ihan tosissaan välillä pännimään tämä odottelu! Empä olisi aikaisemmin uskonut, miten nämä viimeiset päivät voivatkin olla näin hermoja raastavia. Ja sitten vielä kaiken päälle se, että jatkuvasti joku soittaa joko minun tai miehen puhelimeen ja kyselee, että eikö vauva ole jo syntynyt!!! Että osaa sekin ottaa päähän, vaikka kuinka yrittää ymmärtää että se tietenkin kaikkia kiinnostaa...taitaa tästä viestistä kyllä käydä vähän liiankin kanssa esille, millaisella mielialalla täällä ollaan...suokaa anteeksi siis tämä valitus ja poraaminen...

Kovin laihaksi aikaisempaan verrattuna on lokakuisten lauantaipinkka jäänyt, kyllä siis jo selvästi huomaa että meitä on täällä enää vain kourallinen odottelemassa omaa vuoroaan. Onnittelut taas kaikille omansa jo lunastaneille ja toivotaan, että me kaikki PIAN myös omamme saamme!

TA1KA 40+0

Vierailija
31/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas!

Ensiksi onnea kaikille nyytin saaneille!!

Itse vielä jatketaan odottelulla..

Ne yön tuntemukset sitten jatkuivat radalla mutta ei mitään radikaalia muutosta. Selkää on jomottanut ihan älyttömästi ja vatsanväänteitä ollu koko ajan.. En kyllä tiedä voiko niitä supistuksiksi kutsua kun en ollenkaan tiedä miltä niitten pitäisi tuntua..? Kaikki sanoo et kyllä sen sitten huomaa kun supistelee mutta kun ei, tai en sit vaan osaa tulkita niitä..

Sitten tälläinen tyhmä kysymys; mitä meinaatte ottaa synnärille evääksi, vai otatteko mitään? Mulla pää lyö tyhjää, ainut mikä on tullut mieleen niin mehutetra..?

Vierailija
32/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on päivä mennyt, ja enemmän taas tuntuu ettei tässä lähtöä olla tekemässä, vaikka viime yönä jo ajattelin että nyt alkoi tositoimet... Noh, pitää vaan koittaa olla kärsivällinen, ja malttaa mieli.. Kaupungillakin kävin, mutta eipä mitään kummempia tuntemuksia, pientä supistusta sillon tällön..

Maanantaina sitten neuvolaan ihmettelemään...

dem@ rv 39+1 vieläkin...

Vierailija
33/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy aina välillä käydä lukemassa teidän juttujanne ja toivotella taas kovasti supparisäteitä teille kaikille!

Aika tuntuu nyt vaavin kanssa kuluvan kuin siivillä ja jo viikko on itselläkin vierähtänyt synnytyksestä... on tämä vaan ihanaa aikaa :) Odotus kyllä palkitaan mitä ihanimmalla lahjalla!

Tsemppiä vaan kaikille ja onnitteluja taas nyyttinsä lunastaneille!

- Minski ja Sanni-Elviira 7 vrk -

Vierailija
34/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä onkin mennyt nopsasti.Käytiin Sellossa.Kauhee ihmisryysis.:roll.Neiti kyllä nukkui sopivasti rattaissa kaupassaoloajan, niin saatiin miehen kanssa katsella rauhassa.:)Ruokakauppaan kyllä heräsi.Sieltä mentiin sitten vielä anopille kyläilemään.

Hieman nyt on huono-olo johtuen kai syömättömyydestä(verensokeri alhaalla),supistelee,menkkamaista jomotusta ollut koko päivän ja vauva liikkuu tosi aktiivisesti nyt, kun juuri söin.Aika paljon painaa vauva tuonne alas kävellessä/seisoessa.

Supistusten aikana vauva liikkuu mulla kovasti.Mutta tuota painontunnetta peräsuolessa ei ole.

Kyllä tässä alkaa toivoa, josko lähtö synnärille tulis...

URKKI taitaakin olla sinne jo päässyt ? tsemppiä !

MS82:lle onnittelut tytöstä.:) Jäädään odottelemaan synnytyskertomusta.

HEMULILLAKIN lupaavan kuuloisia oireita. bd bd Ilmottelehan tilanteestasi illan mittaan ?

Mä taidan siirtyä sohvalle lepäämään, kun on sen verran huono-olo.:/

ponnyt rv 40+4 ja masunasukki

Vierailija
35/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuli istuttua saunan lämmössä tunnin verran ja nyt on jokseenkin hyvä olo, selkä on ainut mikä hieman vihoittelee..

Oli muuten kivaa pitkästä aikaa istua ja nauttia ihan itsekseen löylyistä kun mies lähti päivän päätteeksi rallisaunaan kaupungille, autolla kylläkin kun sitä jännittää jo niin kovasti milloin se lähtö synnärille tulee ja haluaa olla itse kunnossa tukeakseen eikä itse hoidon tarpeessa.. ;)

On se vaan niin mukavaa kun se ajattelee " vaimon" parasta ja jättää omat menot vähemmälle..

Nyt vaan odotellaan mihin suuntaan olo heittelee, kyllä se vielä tästä joku päivä..

Otan ilomielin vastaan ehdotuksia niistä synnäri-eväistä ja muutenkin mitä olette laukkuun pakanneet.. Ensikertalaisen epätoivo iskee..!

Outi rv 39+2

Vierailija
36/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas uusille vauvelin saaneille! :) Tänään olisi tasan 41 täynnä, enpä olisi pari viikkoa sitten uskonu, olin ihan varma et tulee ennen laskettua! Tänään vauveli painanu tosissaan tuonne alas, tuntuu et vessaan olisi isompikin hätä, mut mitään ei tuu. Mahan kovettumisiakin ollu, mut ei kipeitä sellaisia.. Aamupäivällä meinas moneen otteeseen lähtä jalta alta, liekko sit vauva hermoihin painanu.. saapa nähä enteileekö tämä jotakin..

Mut nyt saunaan rentoutumaan ja sit nukkumaan.. Esikoinen meni mummilaan yöksi, joten nyt sopisi nyytin tulla!! :) Katsotaan olenkohan viel aamusella kotona moikkaamassa teitä!

Mukavaa iltaa kaikille ja paljon paljon supistuksia!

Selmaselina

Vierailija
37/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olo edeleen aika sama kuin aamusta. Yritettiin siis sitä yhtä ässää miehen kanssa mutta toivottua tulosta ei ole kuulunut. Sitten ajateltiin kokeilla yhtä " ällää" ja mentiin lätkämatsiin, kun jos vaikka tuo kova adrenaliinipurkaus olisi avittanut tilannetta. Muutama kipeä suppari tulikin kesken pelin ja nyt odottelen josko sitten lisää kun pääsee makuulle ja lepäämään.

MS82 paljon onnea pikkuisesta tytöstä.

Niinhän se vaan on että pian meillä kaikilla se raskaus päättyy, vaikka nyt olo on kärsimätön. Pitäisi ajatella että nautitaan nyt vielä vikat päivät, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Hyvää yötä kuomat, jatketaan taas aamulla :)

Sinilainen 39+3

Vierailija
38/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistellu koko helvetin päivän, mut supparit ei vaan muutu kipeiksi.

Kävin jopa lenkillä vesisateessa, eikä auttanut.

Huomen aamulla klo 9.00. pitää olla Jorvissa kuulemassa mitä tehdään. Siis käynnistetäänkö synnytys huomenna vai alkuviikosta.

Nyt olis lapsenvahtikin jo hälytysvalmiudessa, mut eipä ole tarvinnut soittaa.

Just tajuttiin että tämä on luultavasti viimeinen ilta ilman uutta vauvaa, mitäköhän tekis?

Jotain sellaista mihin ei ole kohta aikaa enää?

Mies jo otti kasan lehtiä ja lukittautui vessaan!

Vierailija
39/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ekaksi kiitos kaikille vauvaonnitteluista :) Ja etenkin suuri kiitos [b]Vallulle[/b] kun välitit viestejä suuntaan ja toiseen *halaa*

Synnytystarinaa (sellasta pikaraportointia) luvassa myöhemmin. Nyt ei jostain kumman syystä oikein ehdi koneella istuksimaan ;D Kun saatiin esikoinen nukkumaan niin tyttö heräsi seurustelemaan ja tissittelemään :)

Meidän lapsille sitten tosiaan tuli ikäeroa 2v3pv :D

Kaikki on mennyt tosi hyvin, vauva voi mainiosti, kuten myös äiti :) Maitoa tulee, ja tyttö onkin pärjännyt pelkällä rintamaidolla! Rytmi hänellä vaan on hieman päälaellaan, tosiaan näin iltasella tahtoisi olla hereillä, ja päivät vaan nukkuu. No, eiköhän sekin asia aikanaan korjaannu :)

Tuore isoveli on ihastunut pikkusiskoonsa [color=red]♥[/color] Auttaa hoitamisessa ja käy aina välillä pussaamassa ja silittämässä :)

Ok. Mutta en tässä nyt enempiä höpöttele, toivotan onnea jokaiselle masun kanssa vielä taapertavalle!! Yritän käydä kuikkimassa kuulumisianne.

Koittakaahan vielä jaksella, ja nyt niitä tsup-tsupeja IHAN KAIKILLE :D

Kiva Vallu että otit viransijaisuuden tsup-tsupparina :D

[b]~~~~tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~[/b]

Emppu 0+0 ja prinsessa 3pv

Vierailija
40/40 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ois ollu illan baarissa, vaikkakin vain tupareissa, joissa sai syödä kaiken maailman ihania ruokia/herkkuja/kakkuja yms. niin että napa rutkuu!

[b]Empulle[/b] vielä kerran onnea :)!!! *halaa takaisin* Jään odottelemaan sitä pikaraporttia ;-).

Samoin ONNEA MYÖS MUILLE NYYTINHAKUREISSULTA PALANNEILLE, joita en ole vielä ehtinyt onnitella!!! *ojentaa kukkia*

[b]Urkki + Hemulii_i[/b]: Peukut pystyssä! Urkille toivotaan, että jos ei yön aikana synnytys sponttaanisti käynnisty, tekevät sen sitten pian lääketieteellisesti ;). Hemuli, toivon, että sinä pääset pian piinasta ja saat masun asukkaan syliisi!

Luin niin hatarasti tästä väsymyksestä johtuen nuo loppuillan viestit läpi, etten enää muista, mitä sanomani piti....Ehkä aamulla sitten jaksan jo paremmin ja voin lisätä siihen huomiseen pinoon.

Nyt matkaan kohti höyhensaaria. Hyvää yötä kaikille!!!

*Vallu* (joka kiitollisena ottaa vastaan Empun lähettämiä tsup-tsupeja)