Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höynäytetty olo

Vierailija
07.02.2011 |

Muutettiin maalle, miehen hartaasta toivomuksesta. Itse olin pitkään ajatusta vastaan, koska en omista ajokorttia ja palveluihin yli 10km matka + perheessä useampi lapsi, nuorin vielä vauva. Mies lupasi ja vannoi, että kauppa, neuvola ym. reissut hoituvat, hän voi tulla esim aiemin töistä. No, voitte arvata että ihan näin ei käynyt... Olen käytännössä yh:na, lasten kanssa 24/7. Aiemmin pääsin edes miehen tultua kotiin yksin käymään kirpparilla, kaupoilla... Nyt menee muutenkin päin p.... Saatamme nukkua eri huoneissa, mies tekee viikonloppujakin töitä, tosin rahaa hänellä ei ole vaan minä maksan esim. kaupassa. En jaksa enää, tuntuu että seinät kaatuvat päälle ja toisesta ei ole mitään apua =(

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen asuntoon ja ajanut sitä korttia ennen muuttoa?

Ja kai te yhdessä katsoitte, mitkä teidän rahavaranne oikeasti ovat? Ennen muuttoa?

Vierailija
22/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis pitänyt 22 vuodessa ehtiä ajamaan kortti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis pitänyt 22 vuodessa ehtiä ajamaan kortti...

Kaikki ei oikeasti tarvi sitä ajokorttia elämänsä aikana! Huvikseenko ap:n olisi se pitänyt ajaa? Ilmeisesti hän ei ole kokenut aiemmin sitä tarpeelliseksi, vaikka varaa olisi saattanut ollakin. Tilanteet muuttuu. Itse tiedän muutamia ihmisiä, jotka ovat aikoinaan ajokortin ajaneet ja sen jälkeen eivät ole enää ajaneet vuosiin esim. sen takia, kun ovat muuttaneet helsinkiin, jossa on hyvät kulkuyhteydet. Tällaista henkilöä ei kyllä sitten enää liikenteeseen uskaltaisikaan päästää, jos viime ajokerrasta on mennyt oikeesti jo vuosia.

Vierailija
24/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarvinnut ajokorttia. Taloudellisesti mahdotonta olisi ollut maksaa kahteen paikkaan ja vielä ajokorttia lisäksi.

Asumme nytkin vuokralla ja laskelmiemme mukaan rahaa kortin ajamiseen piti jäädä. Nyt miehellä ei mystisesti olekkaan yhtään ylimääräistä, edes sen parin kuukauden ajaksi.

Vierailija
25/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että sinulla on työpaikkaa, säästöjä, ajokorttia, omaisuutta??

Vierailija
26/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto tuli lyhyellä varoitusajalla, en ehtinyt ajaa korttia. Olen asunut aiemmin pk-seudulla, viimeiset 11vuotta "maalais"kunnassa, aina palveluiden lähellä, joten ajokortti ollut tarpeeton. En halua olla kenestäkään riippuvainen, mutta nykyään sitä olen, olosuhteiden pakosta ja kärsin tilanteesta koska olen tottunut olemaan itsenäinen.

Yksi syy, että suostuin muuttamaan, oli se että ajan ajokortin. Mies suostui. Nyt kun tilanne tuli ajankohtaiseksi, totesi mies ettei ole varaa korttiin saatikka toiseen autoon. Eli minua on kusetettu ja sekös jurppii!

Vakava keskustelu ilmeisesti paikallaan?!!!!

Vierailija
27/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
28/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisten oikeesti... Kuka sanoi ettei minulla ole työpaikkaa tai säästöjä? Miksi ajokortti olisi aikuisuuden mitta tai omaisuus.. Miksi keräisin materiaa jos voin nauttia nyt lasteni kanssa.

Vierailija
29/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tehnyt mitään väärin.

Olen 45v. ja mulla ei ole ajokortti ja hyvin pärjätään, kun bussilla kuljetaan.

Ap sun on nyt on nyt kerättävä kamppeet ja lähdettävä, sillä sun mies alistaa sua.

Olet vankilassa omassa kodissasi.

Ap tehnyt ihan oikein ja luottanut puolisonsa sanaan, joka ei sitten pitänytkään.

Vierailija
30/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla omat tilit + yhteinen yhteisille menoille. Tosin noista yhteisistä minä tunnun nyt maksavan karhun osan..

Vierailija
31/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte vuokralla, eikä sinulla ole varaa autoon, eikä ajokorttiin.

No vaikkapa siksi keräisit materiaa, että voisit elättää itsesi ja huolehtia lapsistasi.

Vierailija
32/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisten oikeesti... Kuka sanoi ettei minulla ole työpaikkaa tai säästöjä? Miksi ajokortti olisi aikuisuuden mitta tai omaisuus.. Miksi keräisin materiaa jos voin nauttia nyt lasteni kanssa.

Vierailija
33/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan kerroit, että voit 24/7 nauttia lapsistasi. Nauti nyt kybällä, kun kerran se on toiveesi!

Vierailija
34/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte vuokralla, eikä sinulla ole varaa autoon, eikä ajokorttiin.

No vaikkapa siksi keräisit materiaa, että voisit elättää itsesi ja huolehtia lapsistasi.

En ole muuta väittänytkään. Elätänpä vielä osittain työssä käyvää miestäkin..

Vierailija
35/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auto.

Vierailija
36/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan kerroit, että voit 24/7 nauttia lapsistasi. Nauti nyt kybällä, kun kerran se on toiveesi!

Vierailija
37/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kerroit että et ole kerännyt rahaa, vaan lapsia nauttiaksesi heistä.

Oletko jossain aineissa, kun olet noin hidas ja outo?

Vierailija
38/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole reilua että sä et pääse liikkumaan siellä korvessa, tai se että maksat laskuista enemmän kuin pitäisi.

Vierailija
39/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kerroit että et ole kerännyt rahaa, vaan lapsia nauttiaksesi heistä.

Oletko jossain aineissa, kun olet noin hidas ja outo?

Etkö osaa lukea? En kerää materiaa vaan nautin rahoista nyt lasteni kanssa!

Vierailija
40/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi