Höynäytetty olo
Muutettiin maalle, miehen hartaasta toivomuksesta. Itse olin pitkään ajatusta vastaan, koska en omista ajokorttia ja palveluihin yli 10km matka + perheessä useampi lapsi, nuorin vielä vauva. Mies lupasi ja vannoi, että kauppa, neuvola ym. reissut hoituvat, hän voi tulla esim aiemin töistä. No, voitte arvata että ihan näin ei käynyt... Olen käytännössä yh:na, lasten kanssa 24/7. Aiemmin pääsin edes miehen tultua kotiin yksin käymään kirpparilla, kaupoilla... Nyt menee muutenkin päin p.... Saatamme nukkua eri huoneissa, mies tekee viikonloppujakin töitä, tosin rahaa hänellä ei ole vaan minä maksan esim. kaupassa. En jaksa enää, tuntuu että seinät kaatuvat päälle ja toisesta ei ole mitään apua =(
Kommentit (84)
toteaa autossa tai kassalle menteäessä, että hänellä ei sitten ole rahaa... No, seuraava tili kun tulee ukolle, haluan nähdä tilinauhan, tositteet menoista ym. Samalla laitan laskun kauppa ym.kuluista ja tilinumeroni jonne voi puolet yhteisistä menoista maksaa..
mutta esikoista odottaessani ajoin silti kortin. Ei lapsen/lasten kanssa pärjää, jos ei ole ajokorttia.
ilman ajokorttia.
Toivottavasti lapsistanne ei tule samanlaisia, otollista koulukiusaaja-ainesta :( Ap:lle tsemppiä. Ei auta varmaan muu kuin nostaa kissa pöydälle ja puida asia läpi miehen kanssa. Laita ehto että esim. ennen kesää aloitat autokoulun, tai sitten muutat lasten kanssa pois. Kannattaisi myös kysyä mihin miehen rahat menee. Jos mies ei suostu kuuntelemaan ja puhumaan asiasta ilman tappelua, niin kirjoita kirje jossa kerrot minkälaisena koet elämäsi korvessa 24/7. Asioilla on tapana järjestyä :)
ihme jankkaajia ja syyllistäjiä taas liikenteessa!
tuttava pariskunta oli samassa tilanteessa,lapset vielä kärsivät monista sairauksista,no erohan niille sitten tuli. :(
sanot miehelle että tarvit kortin ja auton. jos ei rahaa tipu mieheltä (jos näin on, niin olisin itse jo miestä vaihtamassa...), otat itseäsi niskasta kiinni ja otat pankista lainan itsellesi korttia ja edullista autoa varten.
miehelle tätä ei tarvitse perustella, kyse on sinun ja lastesi hyvinvoinnista.
ja mies mukaan kauppareissuille viikonloppuisin, ja hän maksakoon myös laskun silloin.