Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan tehnyt työhakemusta

Vierailija
06.02.2011 |

todella riskillä?

Minkälaisen teit? Irtosiko työpaikka?

Olis avoinna todella mielenkiintoinen työpaikka, johon olisin koulutuksen puolesta pätevä, mutta työkokemus mulla on sitten ihan muualta. Tai itseasiassa en nyt ole edes aivan satavarma mitä kaikkea työnkuvaan edes kuuluu. (Noin summittaisesti tiedän kyllä)

Aikani ihmettelin, että mitä kummaa tuommoista paikkaa hakiessaan voi edes hakemukseen laittaa. Summittaista diipadaapaa ja epämääräisiä viittauksia luonteenpiirteisiin, joita löytyy 13 ihmiseltä tusinasta - ainakin jos työhakemuksiin on uskominen...

Jos laittasinkin yltiöpäisen rehellisen hakemuksen, jossa kertoisin miksi paikka niin kovasti kiinnostaisi, vaikka pahaksi onneksi en kyllä etukäteen osaa hommaa ensinkään, mutta olis kiva jos opettaisitte. Tarvittavat tiedot on, taitoa ei. Mutta olen opin varmasti todella nopeasti ja oon sitkeetä tekoa :D

Tuhoon tuomittua? Ehkä. Mutta ei kai yrittänyttä laiteta. Jos ei paikkaa irtoa, niin ymmärrän kyllä (vähän epäilyttää itseänikin, että kuka sitä nyt täysin pystymetästä ketään palkkaa, vaikka kuin ois ammatti oikea), eikä mun maailma siihen kaadu, mut jos nyt ees hakis.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittasinkin yltiöpäisen rehellisen hakemuksen, jossa kertoisin miksi paikka niin kovasti kiinnostaisi, vaikka pahaksi onneksi en kyllä etukäteen osaa hommaa ensinkään, mutta olis kiva jos opettaisitte. Tarvittavat tiedot on, taitoa ei. Mutta olen opin varmasti todella nopeasti ja oon sitkeetä tekoa :D

Mieti miksi ne haluaisi palkata juuri sut? Mitä annettavaa sulla on heille? Miksi juuri sä olet heidän etsimänsä hlö?

Vierailija
2/3 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ns. luovempi homma, saattaisi toimiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi ne haluaisi palkata juuri sut? Mitä annettavaa sulla on heille? Miksi juuri sä olet heidän etsimänsä hlö?

Mä en ole ihan varma mitä ne haluaa ja mitä vaaditaan (hankala selittää näin) Jos vois mennä suorilta haastatteluun, kysellä tsiljoona kysymystä ja sitä rataa, niin sen jälkeen mä voisin sit raapustaakin sinne, miksi mä olisin just hyvä ;D Tai unohtaa koko jutun :P