Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalityöaika -> Osittainen hoitovapaa = Samat tulot :O

Vierailija
06.02.2011 |

Olen jo kaksi kertaa laskenut, ja saan saman tuloksen: Jos lyhennän työaikani 30 tuntiin ja teen töitä 4 päivänä viikossa, tuloni pysyvät samana (tai no: Jään miinukselle parikymppiä).

Olen ottanut huomioon veroprosentin muutokset, nuoremman lapsen hoitomaksujen vähenemisen, vanhemman lapsen hoitomaksujen poistumisen, iltapäiväkerhomaksut sekä Kelalta saatavan rahan.

Miksi ihmeessä siis viitsisin tehdä täyttä työviikkoa, jos kerta voin pienemmällä työmäärällä saada saman verran rahaa?

Uskomatonta!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska erilaisilla tuilla saa helposti kasaan suuremman nettosumman kuin mitä palkasta jäisi käteen. Eihän sellaisessa tilanteessa ole mitään järkeä mennä töihin!

Eläkkeistä on turha puhua ettei sitä olisi jos ei ole käynyt töissä. Tuista olen ainakin itse pystynyt hyvin siirtämään eläkerahastooni n. 100 euroa kuukaudessa, ei ole mikään ongelma.

Suurin ongelma tuntuu olevan Suomen kehno palkkataso. Palkkoja pitäisi nostaa noin 23 prosenttia, jotta Suomessa olisi työnteko kannattavaa ja vertailukelpoista tukien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä