Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7v verillä, 80v "uitti" lumessa

Vierailija
06.02.2011 |

Iltasanomissa artikkeli http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/El%C3%A4kel%C3%A4inen%20hermostui%20p…

Juuri omaa lasta toruneena epäilen kyllä että lapset ovat itse provosoineet paappaa. Eihän tuo oikeuta käymään käsiksi enää nykyään. Minut kyllä kasvatti koko lähiö, sain selkääni naapurilta, talkkarilta jne. Nykyään taitaa tulla linnareissu...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini taloyhtiössä asuu näitä 80-vuotiaita kaikesta valittajia useampikin, tosin ovat naispuolisia ja uskoisin normaalin 7-vuotiaan ehtivän karkuun jos yrittäisivät käydä kimppuun.

Pappa laitokseen.

Vierailija
22/25 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku olisi tehnyt mulle noin kun olin 7v, niin isäni olisi varmaan käynyt vetelemässä sitä itseään lumihangessa muutamaan kertaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuskin edes sai ansionsa mukaan.

Mistähän on tullut käsitys, että lapset menee rikki kurituksesta. Tai aikuiset.

Nykyään uhrilla on aina pienemmät oikeudet. VArmasti kiusasivat vanhusta ja kun se antoikin takaisin niin uikutetaan kotona

Vierailija
24/25 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota saatanan pappaa! Yksikään aikuinen ei koske lapseen, ainakaan noin.

Oli lapsi provosoinut miten tahansa, käsiksi ei käydä lapseen ikinä.

Toivottavasti saa tuomion lapsen pahoinpitelystä

Vierailija
25/25 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän kiukkuisia eivätkä siedä lapsia.

Saattavat kilahtaa aivan ihmeellisistä asioista.

Minun appiukkoni mm. hermostuu lasten naurusta. Tai siitä jos laittavat lelut leikkien jälkeen takaisin laatikkoon liian äänekkäästi. Lelut (legot, pikkuautot ymv.) pitäisi asetella laatikkoon sievästii siten ettei siitä kuulu mitään ääntä. Liian äänekkään itkemisen takia olisi lukinnut lapsen komeroon ellen olisi estänyt.

Onneksi asuu 800 km päässä meiltä.

Ei vierailla kovin usein.

Häneltä voisin odottaa tuommoista lumessa uittamista vaikka vaan nauramisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi