Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRKYTTÄVÄÄ!Veljen vaimolle tullut 28kg painoa

Vierailija
06.02.2011 |

raskausaikana. Ennen raskautta oli tosi hoikka ja siro. Nyt näin hänet raskauden jälkeen ja nainen totesi kevyesti että painoa tuli 28 kiloa. eiköhän tuo ole jo aika vaaraksi äidille ja vauvalle. En käsitä miten on mahdollista edes tuollainen! onko sairastunut johonkin ahmimishäiriöön ? ei ole ollut edes vuodelevossa tms

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskille voi tehdä jotain mutta tyhmyydelle ei!

Vierailija
2/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja/tai päivitellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta 68 kg ja raskauden lopussa 98kg!

Ei tullut sairautta, tuli vaan vähän herkuteltua :)

Vierailija
4/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 47kgkun odotin esikoistani.. synnäriltä kotiin tullessa 72kg Jos mieheni sisko olis tullut siihen rääpimään naamansa et järkyttävää niin olisin tempassu turpaan!

Vierailija
5/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset hauskoja, surkuhupaisaan aloitukseen.

Kiitos kokonaisuudesta. :D

Vierailija
6/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset hauskoja, surkuhupaisaan aloitukseen.

Kiitos kokonaisuudesta. :D

eli on lapseton...

Vierailija
7/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muutenhan asia ei liippaa sinua pa*kankaan vertaa.

Vierailija
8/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihonut 25-30 iloa joka raskaudessa, järkytyppäs siitä. Ja jokainen kolmesta on myös jättänyt sen 10 kiloa ja mies jopa harrastaa kanssani seksiä, voi ei!

Jos sä nyt murehdit omia kilojasi vaan, etkä niitä veljen vaimon taikka serkun kaiman etkä naapurinkaan.

Vierailija
9/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli molemmissa raskauksissa päälle 20. Maha kuitenkin oli niin pieni, että tuntui olevan ihmetyksen aihe synnärilläkin, joten paino kai oli turvotuksena joka puolella. Eka kerralla lähti sitten humahtamalla heti synnytyksen jälkeen, toisella kertaa aivan hetkessä jotain vuoden päästä. Siis ihan yhtäkkiä huomasin olevani taas omassa painossani, 174/50

Vierailija
10/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tätä nelosta odottaessa reilu 20kg..nyt vauva kohta 6kk ja painan kilon vähemmän kun ennen raskautta=)

Vierailija
11/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmista raskauksista tullut vain 15kg, joten nyt on sikäli erilainen tilanne, kun painoa tullut noinkin paljon enemmän. Muuta en ole tehnyt kuin herkutellut.

Vierailija
12/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on minulla.

Molemmissa raskauksissa paino taisi nousta 12-14kg, eli ei ainakaan montaa ylimääräistä kiloa. Olin vuodelevossakin.

Ymmärrän, että painoa tulee ylimääräistä kilo tai pari, mutta jos ihmien lihoo 1-2kg kuukaudessa, niin eihän se voi tulla vahingossa? Siis eikö se vaadi jo melkoisia määriä?

Vierailija
13/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hyvää vauvalle eikä äidille.Ja kyllä,minulla on lapsia.

Vierailija
14/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole kyse varsinaisesta lihomisesta, tai ongelmasta, joka olisi vaarallinen vauvalle tai äidille.

Kaksi lasta on minulla.

Molemmissa raskauksissa paino taisi nousta 12-14kg, eli ei ainakaan montaa ylimääräistä kiloa. Olin vuodelevossakin.

Ymmärrän, että painoa tulee ylimääräistä kilo tai pari, mutta jos ihmien lihoo 1-2kg kuukaudessa, niin eihän se voi tulla vahingossa? Siis eikö se vaadi jo melkoisia määriä?

Vierailija
15/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino nousi molemmissa raskauksissa vain 6 kg. Lapset kumpikin 3,5 kg. en todella tajua miten naiset saa sen painon niin valtavaksi.

Vierailija
16/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hyvää vauvalle eikä äidille.Ja kyllä,minulla on lapsia.

Vierailija
17/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se terveellistä ole, mutta ei siihen kyllä sukulaisten päivittelyt auta. Olis parempi olla empaattinen ja kannustava, sanoa, että kyllä se siitä lähtee sitten kun imettää ja alkaa liikkua.

En usko että sitä nestettä voi kehoon kovin montaa kiloa kertyä helteelläkään...että turha niitä ylimääräisiä kiloja sen piikkiin on laittaa.

raskausaikana ei vaan voi niin paljon liikkua, ja ehkä moni ajattelee että saa kerrankin syödä kahden edestä..niin ne kilot vaan kertyy...!

Vierailija
18/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on minulla. Molemmissa raskauksissa paino taisi nousta 12-14kg, eli ei ainakaan montaa ylimääräistä kiloa. Olin vuodelevossakin. Ymmärrän, että painoa tulee ylimääräistä kilo tai pari, mutta jos ihmien lihoo 1-2kg kuukaudessa, niin eihän se voi tulla vahingossa? Siis eikö se vaadi jo melkoisia määriä?

kuin järkyttyä toisen kilojen puolesta.

Vierailija
19/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan syytätte lapsia ylipainostanne??

Minulla kahdeksan lasta(nämä viimesimmät kaksoset) ja painan samat 48kg, kuin ennen ensimmäistä raskautta kaksitoista vuotta sitten.

Vierailija
20/24 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskollani se kertynyt paino karisi pois hyvin nopeasti synnytyksen jälkeen. Hänelle tuli lisää 25 kg hellekesän raskaudessa, kun itselleni on tullut 10-13 kg raskauksissa. Silti kumpikaan meistä ei ole enää ylipainonen tai tarvinnut tiukkoja laihdutuskuureja tms. Yksilöllistä on.

se terveellistä ole, mutta ei siihen kyllä sukulaisten päivittelyt auta. Olis parempi olla empaattinen ja kannustava, sanoa, että kyllä se siitä lähtee sitten kun imettää ja alkaa liikkua.

En usko että sitä nestettä voi kehoon kovin montaa kiloa kertyä helteelläkään...että turha niitä ylimääräisiä kiloja sen piikkiin on laittaa.

raskausaikana ei vaan voi niin paljon liikkua, ja ehkä moni ajattelee että saa kerrankin syödä kahden edestä..niin ne kilot vaan kertyy...!