Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma: hävettää katsella esim. rintaliivejä kaupoissa

Vierailija
05.02.2011 |

Mua jotenkin nolottaa katsella niitä. yleensä tilaan jostain netistä tai nappaan äkkiä jostain hennesiltä liivit. olen pienirintainen ja ne tosi isot liivit näyttää kauhean hassuilta (en osaa selittää) ja jotenkin nolottaa selata niitä ja etsiä kokoja. en esim. koskaan ole kehdannut käydä sovittamassa niitä. onko se ihan normaalia vai pitäisikö ne ostaa sovittamatta? voiko esim. lindex gina tricot, yms kaupoissa ihan sovittaa niitä?

se myös nolottaa kun usein miehiä seisoskelee siinä liivien seassa. miksi ne tulee sinne?! sitten ne ihan tuijottaa että mitä siellä katselee :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko niitä samoja, joita nolottaa käydä gynekologilla tai ostaa tamponeja? Ihan normaaliahan rintaliivien ostaminen on ja tottakai niitä saa (pitääkin) sovittaa.

Vierailija
2/9 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niitä liivejä voi viedä sovituskoppiin ja sovittaa. Ottaa useamman koon, niin voi verrata, mikä on oikea koko. Ja mallejakin on erilaisia. Mistä ihmeestä tietää sovittamatta mitkä ovat hyvät liivit?

Ja ne miehet eivät ole siellä kyttäämässä, vaan luultavasti odottamassa vaimoaan/tyttöystäväänsä, joka tekee ko. hankintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko niitä samoja, joita nolottaa käydä gynekologilla tai ostaa tamponeja? Ihan normaaliahan rintaliivien ostaminen on ja tottakai niitä saa (pitääkin) sovittaa.

Minä käyn säännöllisesti gynellä, ei nolota yhtään eikä menkka-asiat muutenkaan, enkä häpeile kehoani tms. Kotona kekkaloin alasti miehen edessä yms. Mutta rintaliivit on musta jotenkin noloja. Tunnistan sen että tämä on jotenkin ihan outo juttu mulle :o

Vierailija
4/9 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitan kyllä liivejä jne. mutta koko ajan on jotenkin nolo olo... Ainoa mahdollinen selitys, minkä olen keksinyt tälle on se, että varmaankin yläasteella ne rintojen kehittymisestä ja mahdollisesta liivintarpeesta väännetyt kiusaamiset ovat tehneet haavan jonnekin hyvin herkkään kohtaan alitajuntaa...

Koska mitään järkeähän ei tällaisessa noloilussa ole.

Vierailija
5/9 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei, itekin olen a-kuppikoossa kulkeva ja en tykkää rintaliivien ostelusta yhtään, mutta johtuen vain siitä, ettei Lindexistä tai marketeista löydy mun kokoja tai malleja helpolla. positiivisia kokemuksia ovat olleet liiviliikeet (kalliita kylläkin) ja kun menin hiljaiseen aikaa Hkin Sokokselle. siellä myyjältä sain apua, hän haki uusia kokoja ja malleja ja mä vaan sovittelin. yksi lempparilike on Change, mistä löysin ihan täydelliset rintsikat, nyt pitää hakea toiset samanlaiset. niillä on myös nettikauppa, ihan siedettävän hintaisia ovat.

kannataa ehdottomasti sovittaa ja kysyä myyjältä apua, ne ovat siellä sitä varten!

Vierailija
6/9 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo noloa

Vierailija
7/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
8/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma: hävettää katsella esim. rintaliivejä kaupoissa.

t. Martti 63 v

Vierailija
9/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta liivejä marketista vaan mene liiviliikkeeseen. Siellä on kaikki samalla asialla, eikä miehiä ollenkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi