Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aaargh!! ottaa päähän!

Vierailija
05.02.2011 |

Ei riitä että arkisin "saa" olla puolitoistavuotiaan kanssa aamusta iltaan kaksin, tänään ja liian monena muunakin viikonloppuna oon yksinäni hoitanut lapsen, yllätys yllätys, aamusta iltaan. Miehellä vaan "on niin kauheesti kaikkee"! Ja tänään jopa kehtas neljän aikaan sanoa että vois tulla vaikka heti mutta taitaa kestää vielä jonkin aikaa. Ja tuli sit kaheksan aikaan. Perse että ottaa päähän! Oon välillä ihan hajoamassa kun hetkittäin tuntuu etten vaan jaksa olla lapsen kanssa... Onneks viikonlopuillekin löytyy jotain tekemistä, tänään oltiin hoplopissa.

No, oli pinna liian kireellä kun mies lopulta saapui kotiin ja mykkäkouluhan siitä seurasi. Ja sen kunniaks että murjotin pari tuntia niin mies lähti baariin (niin mä oletan, ei se mitään vaivautunu sanomaan). Tässä mä nyt suunnittelen kostoa, taidan huomenna lähteä seittemältä aamulla ja palailla illalla :) pitäis vaan keksiä jotain tekemistä koko päiväks, onko ehdotuksia? Ja jos mieli tekee, kommentoikaa miten paska mies on! niin se mustakin on välillä, välillä tosi ihana...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä