Ehdottakaa mulle nelikirjaimisia pojannimiä! :)
Kommentit (23)
Arto, Aaro, Atro, Joni, Unto, Urpo
Onni
Aatu
Otto
Samu
Sami
Toni
Tino
Jani
Joni
Mika
Miko
Saku
Jooa
Jimi
Jasu
Jusa
Sasu
Milo
Joel
Eetu
Elia
Kimi
Miki
on jo miehelle ehdotettu. Mikään ei miellyttänyt.
Ja noi Luca ceellä tyyppiset ei oikeen iske... Joku lyhyt, ja reipas nimi olis haussa. :)
Riku
Roni
Sami
Samu
Atte
Eetu
Aaro
Joni
Jani
Tero
Eero
Arvi
Ossi
Timo
Pasi
Otto
Ahti
Urho
Saku
Asko
Esko
Emil ON söpö nimi.
t. Emilin äiti
Sukunimi on ihan perussuomalainen nen-päätteinen.
mutta itse pidän näistä : Elia, Nooa, Hugo, Lucasta tykkäsin vielä 4 vuotta sitten hurasti, mutta hyt nimi on kokenut rajun inflaation..siis tuntuu, että kaikista nyt syntyvistä tuttavien pojista tulee Luca..voi äly sentään. Tunnen 6 Lucaa suht lähi piiristä kaikki! *puuuh*
Monta kivaa nimeä tuli: esim. Riku, Remu, Eemi, Eeli... Mutta SE vielä puuttuu. Kukahan sen mulle keksis? :)
ap
Pojannimistä hauskin ja herttaisin, sopii silti aikuisellekin miehelle. Eikä ole liian yleinen!
Eemi, Sisu, Samu, Okko, Topi, Simo, Vesa, Reko, Otto, Onni, Ossi, Saku, Kimi.
Juhi, mut taitaa olla hakusessa joku modernimpi nimi. Luca on kamala! Amos kuulosti kivalta..
koska en ikinä törmää siihen näissä ketjuissa, joten onkin yllättäen harvinainen... :)
RAMI
Monta kivaa nimeä tuli: esim. Riku, Remu, Eemi, Eeli... Mutta SE vielä puuttuu. Kukahan sen mulle keksis? :)
ap
En nyt hae välttämättä modernia nimeä, mutta esikoisen nimen kanssa se olisi sopiva. En viitsi tässä sitä sanoa, tunnistetaan muuten. :) Onpa vaikeeta!
ap
Otto
Ilmo
Alpo
Eemi
Aatu
Jori
Riku
Atte
Olli
Topi
Saku
Eeli
Aati
Immo
Okko
Isto
Reko
Tosi vaikea, kun ei tiedä yhtään minkä tyylisistä tykkäät! :)