Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko rintaliivit ostat vuodessa?

Vierailija
05.02.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-2

Vierailija
2/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti ostin tänään kuudet, ihan tämän hetken kuppikoolla. Kohta varmaan pitäisi olla jo pienempiä. Mutta oli edullisia ja niin ihania. Kaipa niillä on elämää sitten joskus, jos satun taas lihomaan. Ja siis juuri nyt lisämausteena ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
4/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kyllä ostin kuudet kun oli hyvä tarjous.

Vierailija
5/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelee aika paljon joskus innostun ostamaan kerralla useampia ja joskus menee vuosi että en ole ostanut kuin yhdet.

Vierailija
6/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kerran vuodessa uudet rintaliivit ja maksan niistä väh.100e.

Laatu kestää.

Vierailija
7/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun äiti on viimeksi ostanut mulle liivit, ehkä kun oli 17? En edes muista kun siitä on niin kauan aikaa. Mun liivikoko on jotain 85G tms. ja en KEHTAA mennä liiviliikkeeseen ostamaan uusia :( (siksi en tarkkaa kokoani tiedäkään) Eräässä liikkeessä kävin ja se myyjä katsoi mua kuin hk:n sinistä pötkylää joten poistuin vähin äänin.

Tosin nää neljät (urheilu)liivit mitkä mulla on ollu on tosi kestävät, vaik näit lukitus systeemeitä on joutunut välillä ompelemaan uudelleen kiinni.

SÄÄLITTÄVÄÄ, tiedän!

Vierailija
8/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun äiti on viimeksi ostanut mulle liivit, ehkä kun oli 17? En edes muista kun siitä on niin kauan aikaa. Mun liivikoko on jotain 85G tms. ja en KEHTAA mennä liiviliikkeeseen ostamaan uusia :( (siksi en tarkkaa kokoani tiedäkään) Eräässä liikkeessä kävin ja se myyjä katsoi mua kuin hk:n sinistä pötkylää joten poistuin vähin äänin. Tosin nää neljät (urheilu)liivit mitkä mulla on ollu on tosi kestävät, vaik näit lukitus systeemeitä on joutunut välillä ompelemaan uudelleen kiinni. SÄÄLITTÄVÄÄ, tiedän!

kannattaa ensi kerralla mennä muualle ostoksille.

Vierailija
9/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut joskus mennä vuosi ilman liivien ostoa, mutta yleensä parit kolmet. Nyt vauvan syntymän aikoihin ostin neljät imetysliivit, joista kahdet on niin ihanat, että voisi hyvin käyttää muulloinkin:)

Vierailija
10/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei mulla mitään liivejä tarvitsevia rintoja ole.

En itse asiassa ole käyttänyt koskaan rinsikoita, sillä "nuorena" rinnat olivat pienet, mutta täyteläiset ja kiinteät. Nyt nelikymppisenä kolmen lapsen synnyttäneenä ja imettäneenä rinnat ovat edelleen pienet, mutta eivät todellakaan enää täyteläiset ja kiinteät, mutta miksi pitäisikään olla.

Ja kyllä: oon pahan näkönen eikä mua koskaan kukaan ole rakastanut. Tuskin se kuitenkaan rintaliivittömyydestä johtuu :D

Vierailija
11/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan n. 20 paria alusvaatteita. Niillä pärjään koko vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän