Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on positiivista olla timmi 6vko synnytyksestä`?

Vierailija
05.02.2011 |

Ihmettelen tuosta satuhäät-ketjussa kun moni kauheasti kehuu nimenomaan sitä kun morsiamella oli niin hyvä kroppa 6 viikkoa synnytyksestä ja oli niin kaunis. Okei, minusta on ehkä vähän huolestuttavaakin, jos äiti on lähes alipainoisen timmi heti synnytyksen jälkeen. Raskausaikana kun pitäisi tulla painoa se väh. 8 kiloa, kun on kyse hoikasta ihmisestä. Imetyskin vie monilta kiloja.

Toki voi olla, että ko. ihminen ei ole tarkoituksella yrittänyt laihduttaa itseään noin laihaksi tai vahdannut liikaa painoaan, mutta noin yleisesti ottaen en ymmärrä mitä ihailtavaa ja hienoa on olla laiha ja timmi heti synnytyksen jälkeen. Tai siinä että raskausaikana ei tule grammaakaan ylimääräistä. Mitä hienoa siinä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana pitäisi tulla yhtään _ylimääräistä_? Tietysti se on positiivista, jos pystyy raskauden aikana ja sen jälkeenkin säilyttämään terveelliset elämäntavat.

Vierailija
2/3 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana pitäisi tulla yhtään _ylimääräistä_? Tietysti se on positiivista, jos pystyy raskauden aikana ja sen jälkeenkin säilyttämään terveelliset elämäntavat.

kroppaan. Ihan normaalia ja kuuluu raskauteen. Ei tarkoita siis kilokaupalla hyllyvää läskiä. Aika tarkkaan saa syömisiään vahdata jos raskausaikanakin pysyy lähes alipainoisena/sen näköisenä. Terveelliset elämäntavat ei välttämättä tarkoita sitä että on todella hoikka ja timmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harva on varmaan 6vkoa synnytyksestä yhtä timmi kuin ennen lasta. joku voi olla luonnostaan hoikka, ei se tarkoita että olis ollut jollain dieetillä.

Mä olen hoikka ja silti kesti pitkään enenkuin sai mahan seutua kiinteytymään, en kyllä paljon urheillutkaan. vuoden kesti ennenkuin olin suht samoissa mitoissa, eikä vieläkään kaikki farkut sovi päälle...Mutta ikääkin on yli 30-v, eli sekin voi vaikuttaa palautumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän