Onko avioliitto loppu kun seksi on loppu?
Kommentit (10)
Meillä 25 vuotta yhdessä. Pisin aika ilman seksiä oli 2v 3kk.
Ja kyllä rassaa. Ajattelen seksiä koko ajan ja välillä kelpaisi mies kun mies. Pitäisikö tässä alkaa salasuhteeseen...
lyömään hanskat tiskiin seksittömyyden takia. Uskoo ettei kukaan mies saa niin vähän kuin hän.
lyömään hanskat tiskiin seksittömyyden takia. Uskoo ettei kukaan mies saa niin vähän kuin hän.
Voi jumalauta - kaksi viikkoa. Tietaisipa vaan millaista muilla on. Aika idiootti koko tyyppi anteeksi nyt vaan... tulkoon puhumaan mulle sitten kun teilla on kaksi vuotta takana ilman seksia. Kuten meilla.
on muuten vain väsynyt (esim. vauvan kanssa valvomisesta).
vihjailuja, että pitäisi varmaan hänen alkaa etsiä tyyppiä, jota kiinnostaisi...
On joskus ollut pidempiäkin taukoja, esim. viikko, pari ja silloin elämä onkin mahdotonta, aivan mahdotonta. Mies samastuu voimakkaasti silloin juuri tällaisiin keskusteluihin, siis siihen seksiä saamattomaan osapuoleen ja puhuu liitostamme "seksittömänä".
Mutta yleensä siis taukoja ei kauheasti ole, ja silti mies antaa vähän väliä ymmärtää, että olen tosi epänormaali. Kiva.
Minä tosin kyllästyin ja hankin rakastajan, mutta avioliitto jatkuu kyllä edelleenkin loppuun asti, jos minulta kysytään.
vihjailuja, että pitäisi varmaan hänen alkaa etsiä tyyppiä, jota kiinnostaisi...
On joskus ollut pidempiäkin taukoja, esim. viikko, pari ja silloin elämä onkin mahdotonta, aivan mahdotonta. Mies samastuu voimakkaasti silloin juuri tällaisiin keskusteluihin, siis siihen seksiä saamattomaan osapuoleen ja puhuu liitostamme "seksittömänä".
Mutta yleensä siis taukoja ei kauheasti ole, ja silti mies antaa vähän väliä ymmärtää, että olen tosi epänormaali. Kiva.
tosin 3 vuotta kärsin, sitten riitti