Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yleensä saanut ne miehet jotka olet halunnutkin?

Vierailija
05.02.2011 |

Mistä se mielestäsi johtuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu siitä, että olen nätti, hyvärkoppainen, sosiaalinen, herttainen ja hauska.

Vierailija
2/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen tosi puutteellinen.

Lukiossa oli yksi kundi jota en saanut vaikka olisin halunnut, ja joskus vähän vaille kolmekymppisenä oli toinen. Tai siis deittailin sen kanssa kyllä, mutta se halusi lopettaa deittailun ennen minua.

Vieläkin, vaikka olen aika rupsahtanut, tuntuu kuin miehet olisivat heti valmiina. Tulkitsen että kysymys siis ei ole minun ominaisuuksistani vaan miesten "helppoudesta"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo teini-ikäisestä asti valitsin seurustelukumppaneikseni ne poijat mistä tykkäsin ja vanhempanakin kävi aina tuuri ihastusten kanssa. Kaikki mieheni ovat kertoneet olevani heidän "elämänsä nainen", mutta aiemmista suhteistani olen lähtenyt - kuitenkin aina hyvissä väleissä mieheen. Aviomiehenikin olin jo tsekannut ennen kuin hän tuli pyytämään minua treffeille.

USkon, että hyvä tuurini johtuu siitä, että kaikki haluamani miehet ovat olleet samalla alltopituudella alusta pitäen, eli ihastukseni ovat olleet myös persooniltaan sellaisia että kemiat kohtaavat kanssani. Ja miehet ovat aina olleet perässäni, erityisesti opiskeluaikoina oli hyvin varaa mistä valita. Ja silloin löysin myös oman mieheni. Nyt yhdessä 8 vuotta :)

Vierailija
4/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssakin oli tosin sitten myöhemmin jotain säätöä,mutta ei se enää samalta tuntunut.

En tiedä mistä johtuu

Vierailija
5/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kerrankin ihan ohimennen näin erään miehen ja ajattelin, että hänet haluan ja kuin ihmeen kaupalla olimmekin jo yhdessä jotakin aikaa myöhemmin (vaikka hän oli varattu aiemmin!). Silloin ihmettelin sitä itsekin!

Ehkä lähetän tiedostamattani jotain flirttisanomaa joka sitten saa miehet tekemään aloitteen minulle. Olen kaunis ja haluttu, eikä kukaan ole koskaan jättänyt minua... En lähelläkään täydellistä, mutta ei ole miehiä ollut koskaan vaikeuksia saada.

Vierailija
6/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei myöskään ole koskaan jätetty.

Vierailija
7/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien suhteiden välissä on ollut aikoja, jolloin olen ollut ihastunut saamatta vastakaikua. Parikin tapausta tulee mieleen sellaista, että olen haaveillut miehestä viikko- tai kuukausikaupalla mutta joutunut pettymään. Ja paljon on sellaisia tapauksia, että olen saanut mitä olen halunnut, mutta seuraavana päivänä en ole enää halunnutkaan ;)

Mun mielestä olisi outoa, jos jokaisesta yrityksestä syntyisi suhde.

Vierailija
8/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien suhteiden välissä on ollut aikoja, jolloin olen ollut ihastunut saamatta vastakaikua. Parikin tapausta tulee mieleen sellaista, että olen haaveillut miehestä viikko- tai kuukausikaupalla mutta joutunut pettymään. Ja paljon on sellaisia tapauksia, että olen saanut mitä olen halunnut, mutta seuraavana päivänä en ole enää halunnutkaan ;)

Mun mielestä olisi outoa, jos jokaisesta yrityksestä syntyisi suhde.

jos huomaan, ettei vastakaikua tule...

Vierailija
9/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi jotain vastakaikua. Ilmeisesti mä kiihotun siitä ajatuksesta että voin nähdä itseni kiihottavana, tai jotain. Mulle on hyvin vieras ajatus että olisin yksipuolisesti ihastunut. En pystyisi pitämään sitä omaa kiinnostustani yllä.

Vierailija
10/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs. Viggo Mortensen tai

Mrs. Madds Mikkelsen tai

Mrs. Colin Firth

( ;

Vierailija
11/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siis itsekin esim. Viggo Mortensenia sinänsä seksikkäänä, mutta en silti pääse oikein kunnolla tunnelmaan häntä ajatellessani.

Mulla on varmaan vain huono mielikuvitus.

t. se joka kiihottuu vain miehistä jotka ovat minusta kiinnostuneita

Vierailija
12/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. lienee kyse siitä, että ihastuin teininä ja nuorena ujompiin poikiin ja olin itse tavallaan aloitteentekijä.

Ujot pojat sitten osoittautuivat ajan saatossa (yhden kanssa harjoittelimme yhteiselämääkin jo useamman vuoden) päämäärättömiksi vässyköiksi ja lopulta menin naimisiin sen kanssa, joka todella halusi minut... en kyllä ollut ollenkaan vastahankainen :)

Vierailija
13/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs, jota yritin ensi kertaa nähtyäni, lämpeni minulle sitten kuitenkin parin vuoden päästä (tavattiin samoissa porukoissa lähes joka viikko eli ehdittiin tutustua kunnolla). Harmi vaan että en enää ollut kiinnostunut seurustelusta hänen kanssaan. :)

Muuten olen kyllä saanut ne, ketä olen halunnutkin. Yleensä ottaen kyllä homma on mennyt niin, että on pitänyt torjua kasapäin yrittäjiä ja sitten joku sieltä on erottunut edukseen, eikä olekaan tarvinnut torjua heti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä