Miten mies voi sanoa että hänen mielestään parisuhteessa ei ole mitään vikaa
vaikka seksiä ei ole tuskin koskaan???
Mieheni ihan rehellisesti tuota mieltä ja mulla ei mene jakeluun ei sitten millään eikä mitenkään.
Olen vain äärimmäisen surullinen ja ahdistunut:´´(
Kommentit (18)
hyvin, hyvin satunnaisesti, ehkäpä 1x/kk tai sitten on 2-5kk taukoja..sanoisin että keskivertomäärä on 0-2x/kk.
ap
ja niillä jotka eroaa ei vuosiin, en minä tiedä
enkä pysty sen mukaan lohduttautumaan tms koska elän omaa elämääni ja parisuhdettani.
Sen vain tiedän että tämä tahti ei ole hyvä.
ja niillä jotka eroaa ei vuosiin, en minä tiedä
ap
Voisiko hänellä olla salainen seksielämä jossain muualla?
Tää on aika asenteellinen kommentti! "Jos ei mies halua seksiä vaimolta, niin varmaan se sitten pettää sitä." Sehän ei TIETENKÄÄN ole mahdollista, että joku mies vaan tahtoisi vähän seksiä! Ei, kun meiehn kuuluu vongata ja naisen pihdata.
Vietteletkö miestäsi vai oletatko hänen tekevän aina aloitteen? Oletko seksin aikana aktiivinen (naarastiikeri) vai passiivinen (lahna)? Tiedätkö miehesi fantasioista?
ja minusta noi "opettele runkkaammaan" -kommentit on siinä mielessä typeriä, että kyllä sitä nyt kaikki tajuaa, ettei seksissä ole kysymys pelkästä orgasmista tai pelkästä yhdynnästä, vaan myös läheisyydestä, halutuksi itsensä tuntemisesta jne.
Minua itseäni eniten haittaa tietynlaisen seksuaalisen virittymisen puute suhteessa eli seksistä ei juuri vihjailla tai siihen ei virittäydytä niin kuin joskus ennen. Seksi on ennemminkin semmoinen "miten olis?" -tyyppisen keskustelun tulos. Ja vaikka seksi on aina ihan kivaa, silloin kun sitä on (sama kuin ap:llä 0-2 kertaa kuussa...), niin siitä puuttuu se tietty vire.
Kärjistetysti voisin sanoa, ettei minua haittaisi se, että yhdyntöjä vaikka olisikin harvemmin, jos tilalla olisi kuitenkin edelleen esim. yllättävä suudelma kaulalle, vaivihkainen hiplaus kotitöiden ohessa tai ennen nukkumaanmenoa tai vihjailevat tekstiviestit. Sitä kihelmöivää oloa kaipaan eniten, kun tunsi itsensä halutuksi ja haluttavaksi, sitä oloa ettei pysy kohta nahoissaan ellei pääse tositoimiin...ja vaikkei pääsisikään, niin on kyllä siinä itsetyydytyksessäkin ihan eri fiilis, kun on valmiiksi virittynyt! *huokaus*
Mitä itse teet seksin eteen? Vietteletkö miestäsi vai oletatko hänen tekevän aina aloitteen? Oletko seksin aikana aktiivinen (naarastiikeri) vai passiivinen (lahna)? Tiedätkö miehesi fantasioista?
Vastaan omalta osaltani, vaikka en siis ole ap, vaan 12. Aloitus on kuitenkin ihan kuin minun kirjoittamani, joten... (Älä ap siis pahastu, kirjoittele toki omasta näkökulmastasi myös!
Meillä aloitteiden tekeminen on todella tyrehtynyt sille "miten olis"-linjalle. Itse olen kokenut todella turhauttavana ja jopa loukkavana sen, että jos itse yritän viritellä tunnelmaa, miehen reaktio on niin torjuva (joskus jopa alentuva), että pikku hiljaa olen luopunut yrittämisestä. Reaktiot on voineet olla siis sanallisia "ei nyt ku lapset on olkkarissa" tai "meiän piti sinne kauppaan mennä" tai "älä viiti" tai sitten ei sanallisia eli ihan vaan työnnetään pois, suuteluyritys saa vastaan söpön pusun... Ollaan tästä puhuttu miehen kanssa jonkun verran ja olen yrittänyt hänelle selittää, ettei tarkoitus ole aina sillä punaisella minuutilla painua makuuhuoneeseen, vaan että tahtoisin viritellä tunnelmaa pidempään ja että se olisi minulle tärkeää. Mies vakuuttaa ymmärtävänsä ja jaksaa muistaa keskustelun ehkä pari päivää ja sitten ollaan taas alkupisteessä.
Fantasioista mies ei ole kertonut juuri mitään. Ehdotin kerran että tehdään toivelistat seksiin eli pikkuasioita, mistä itselle olisi nautintoa ja kirjoitinkin oman versioni. Mies sanoi ettei aio kirjoittaa omaansa, koksa siinä ei olisi mitään muuta kuin yksi asia: "ota suihin".
Seksissä itsessään ei ole mitään vikaa silloin harvoin kun sitä on ja ainakin miehen sanojen mukaan hänkin siitä pitää. Heti seksin jälkeen hän saattaa itsekin ihmetellä, että tätä pitäisi kyllä tehdä useamminkin...
12
ja siitä tulee suorituspaineita. Jos sulla on kilometrin mittanen lista toivomuksia, voi miehestä tuntua epämiellyttävältä ryhtyä koko touhuun.
Ainakin itse tykkään "vähemmän sanoja, enemmän tekoja"- toiminnasta, ja ahdistuisin asian vatvomisesta ja vaatimuksista.
Jos miehelläs on tuo yksi ainoa toive, niin toteuta sitä usein, niin varmasti saat myös itse.
Sulla 13 on ehkä liikaa vaatimuksia siitä tulee suorituspaineita. Jos sulla on kilometrin mittanen lista toivomuksia, voi miehestä tuntua epämiellyttävältä ryhtyä koko touhuun.
Ainakin itse tykkään "vähemmän sanoja, enemmän tekoja"- toiminnasta, ja ahdistuisin asian vatvomisesta ja vaatimuksista.
Jos miehelläs on tuo yksi ainoa toive, niin toteuta sitä usein, niin varmasti saat myös itse.
No siis se lista oli ratkaisuehdotus siihen, että kun puhuttiin seksistä ja sen vähyydestä ja todettiin molemmat, että yksi syy siihen seksin vähyyteen on juuri se, että seksi on mennyt sille "miten olis"-linjalle ja noudattaa useimmiten aina sitä samaa kaavaa eikä siksi innosta samalla tavalla. Idea oli nimenomaan, että lista vähän avaisi toiselle niitä omia toiveita ja haaveita seksin suhteen, ettei tarvitsisi arvailla, että mitähän se haluaa ja miten tätä voisi piristää. Se ei siis missään tapauksessa ollut mikään vaatimuslista, missä oli kaavakuvin kaikki mitä mieheltä tahdoin, vaan ajatuksia ihan laidasta laitaan: asioita mistä kiihotun, asioita mille en lämpene niin paljon, lempiasentoja jne. Ja siis täytyy sanoa miehelle kiitokseksi, että sieltä listalta on kyllä useampi juttu ilmestynyt petipuuhiin mukaan.
Itse vaan turhauduin siitä, että jos kerran mieskin kokee seksielämän kaavamaiseksi, niin hänellä ei kuitenkaan ollut ensimmäistäkään ajatusta siitä, että miten sitä voisi saada vähemmän kaavamaiseksi. Ja yhtään sen useammin ei seksiä kyllä ole silti tullut...
12&13
Lohduttaahan se edes vähän, että meitä on monia. Minulla on kyllä alkaneet vieraat pyöriä mielesä... ikävä kyllä.
Et siis laittaudu ja vonkaa ja kuumenna miestäsi mitenkään koskaan vai? Kannattaisi vai eikö haluta?
Et siis laittaudu ja vonkaa ja kuumenna miestäsi mitenkään koskaan vai? Kannattaisi vai eikö haluta?
No, niin kuin jo kirjoitin:
Itse olen kokenut todella turhauttavana ja jopa loukkavana sen, että jos itse yritän viritellä tunnelmaa, miehen reaktio on niin torjuva (joskus jopa alentuva), että pikku hiljaa olen luopunut yrittämisestä. Reaktiot on voineet olla siis sanallisia "ei nyt ku lapset on olkkarissa" tai "meiän piti sinne kauppaan mennä" tai "älä viiti" tai sitten ei sanallisia eli ihan vaan työnnetään pois, suuteluyritys saa vastaan söpön pusun...
Eli koska vongatessa vastaukseksi tulee märkä rätti vasten kasvoja ja mulle tosi paha mieli, niin vähiinpä on jäänyt...
12&13
Kannattaa vaihtaa nuorempaan, sellaiseen jota rakastaa ja himoitsee. Se auttaa kummasti miestäsi.
Kannattaa vaihtaa nuorempaan, sellaiseen jota rakastaa ja himoitsee. Se auttaa kummasti miestäsi.
:D :D Hyvä yritys!
Mieheni ihan rehellisesti tuota mieltä ja mulla ei mene jakeluun ei sitten millään eikä mitenkään.
Olen vain äärimmäisen surullinen ja ahdistunut:´´(
Teillä vaan on eri käsitykset parisuhteen onnellisuuden kriteereistä.
Seksi vähenee vuosien mittaan lähes kaikissa parisuhteissa ja se on ihan biologisestikin luonnollista. Seksin tarkoitus on suvun jatkaminen ja kun se homma on hoidettu, ei sillä enää luonnon kannalta ole merkitystä.
Tietysti mies voi niin sanoa, jos se on häne oma näkemyksensä
Olen vain äärimmäisen surullinen ja ahdistunut:´´(Teillä vaan on eri käsitykset parisuhteen onnellisuuden kriteereistä.
Seksi vähenee vuosien mittaan lähes kaikissa parisuhteissa ja se on ihan biologisestikin luonnollista. Seksin tarkoitus on suvun jatkaminen ja kun se homma on hoidettu, ei sillä enää luonnon kannalta ole merkitystä.
Mies voi sanoa, että HÄNESTÄ seksin vähyys ei ole ongelma, mutta oikeastaan hän ei voi kieltää, etteikö PARISUHTEESSA olisi ongelmaa, jos toinen sen selvästi ilmaisee. Seksin vähyys kun on ongelmana sellainen, että se riippuu molemmista ja jos toinen kokee sen ongelmaksi, niin silloin parisuhteessa ON ongelma. Silloin pitäisi löytää MOLEMPIA tyydyttävä ratkaisu siihen ongelmaan...
hyvät naiset!
Miestä alkaa kummasti kiinnostaa kun sinulla on ns. omia menoja.. Lähde kaljalle ystäviesi kanssa, tai lähde vaikka yksin.. Ole joskus yksiksesi jossain. Ei parisuhteessa ole tarkoitus olla käsikädessä koko aikaa. Ja jos on lapsia niin voi kai se mieskin joskus lapsia hoitaa tai viedä lapset hoitoon.
se on sitten varmaan hänelle hyvä parisuhde ja hänelle se riittää. Ei tajua, että parisuhteessa on kaksi.