Miltä köyhästä tuntuu ministeri Sinnenmäen (vihr.)
Tuntuuko valtion kortilla kuitattu 250 ravintolalasku siltä, että ministeri Sinnenmäki (vihr.) ja ministeri Vapaavuori (kok.) ymmärtäisivät köyhän asemaa tämän päivän Suomesssa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020513118260_uu.shtml
Kommentit (9)
kun on "firman kortti" kourassa.
Itsellä kun oli aiemmassa työssä firman kortti suht vapaasti käytettävissä esim. asikastapaamisten yhteydessä syöttämiseen tms. niin kyllä minä aina käytin sitä yhtä harkiten kuin omaani, eli ei olisi tullut mieleenkään tilailla mitään älyttömyyksiä.
Ministerit söivät lokakuussa helsinkiläisravintolassa pidetyn työpalaverin aikana haudutettua sorsaa (yhteensä 50,40 euroa), creme bruleeta, uunijäätelöä ja tavallisen jäätelöannoksen.
ravintola-alalla Suomessa.
Tuntuuko valtion kortilla kuitattu 250 ravintolalasku siltä, että ministeri Sinnenmäki (vihr.) ja ministeri Vapaavuori (kok.) ymmärtäisivät köyhän asemaa tämän päivän Suomesssa?
omasta pussistako se olisi pitänyt maksaa? Tuskin kukaan maksaa työtapaamisia omista rahoista, sellainenhan tuokin oli. Ihan normaalia. Itsekin olen ollut Kämpissä juomassa samppanjaa työtapaamisessa ja lasku oli 2000€ ja risat
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä asiaa kyseisellä työpalaverilla käsiteltiin...
ravintola-alalla Suomessa.
Maksoiko kansa juominkisi verojen muodossa?
omasta pussistako se olisi pitänyt maksaa? Tuskin kukaan maksaa työtapaamisia omista rahoista, sellainenhan tuokin oli. Ihan normaalia. Itsekin olen ollut Kämpissä juomassa samppanjaa työtapaamisessa ja lasku oli 2000€ ja risat
Keskimäärin yhden hammaslääkärikäynnin hinta on 104 euroa. Asiakkaalta veloitetaan 31,50 euroa.
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/paakaupunkiseudulla_j…
Musta tuntuu että suurinosa ihmisistä hassaa verorahoja jos siihen saa tilaisuuden, oli sitten ministeri tai "köyhä".
"Keskimäärin yhden hammaslääkärikäynnin hinta on 104 euroa"
Tuohon on enemmän kuin mitä yksityisillä maksaa... miten se on mahdollista?
Ministerit söivät lokakuussa helsinkiläisravintolassa pidetyn työpalaverin aikana haudutettua sorsaa (yhteensä 50,40 euroa), creme bruleeta, uunijäätelöä ja tavallisen jäätelöannoksen.