Nyt on salkkareista tullut pelottava. Kammoan tuollaisia
kaivoonputoamisjuttuja. Pääseeköhän Peppi sieltä pois? Ja vesi alkaa nousta sateen myötä, hyi. Tiedän oikeasti ihmisen joka hukkunut kaivoon.
Kommentit (18)
teillä taitaa olla oma elämä aika köyhää ;)
eilinen jakso oli kamala, myös se huppumies siellä rapussa!
Itse asiassa tv:stä ei tule tällä hetkellä mitään katsomisen arvoista. Ehkä Idolsia voi seurata.
Tyttö on kadonnut ja tytön äidille ilmoitettiin päiviä myöhemmin eikö sieltäkin olisi kyselty normaalisti ja äiti paniikissa Lahdessa mutta ei tule paikan päälle. Ja miten se Severikin kasvoi niin isoksi yhtäkkiä ja sen yhden raskautta ei näy päällepäin vaikka sen mies katosi jo aikaa sitten.
Tyttö on kadonnut ja tytön äidille ilmoitettiin päiviä myöhemmin eikö sieltäkin olisi kyselty normaalisti ja äiti paniikissa Lahdessa mutta ei tule paikan päälle.
Katsos kun täysi-ikäinen vastaa itse itsestään! :)
Tyttö on kadonnut ja tytön äidille ilmoitettiin päiviä myöhemmin eikö sieltäkin olisi kyselty normaalisti ja äiti paniikissa Lahdessa mutta ei tule paikan päälle.
Katsos kun täysi-ikäinen vastaa itse itsestään! :)
jos mun tyttö katoaisi vaikkakin 18 vuotiaana olettaisin että mulle ilmoitettaisiin ja kysyttäisiin onko mun luona.
Jos se on ratsastanut sillä hepalla, niin miten se on onnistunut tippumaan hepan selästä kaivoon?
ei saanut vainua muutaman metrin päässä huutavasta tytöstä.
tai se kameramies joka peppiä kuvasi! miksei kertonut muille missä peppili on?
tai se kameramies joka peppiä kuvasi! miksei kertonut muille missä peppili on?
Siitä voi saada ihan rikostuomion, jos jättää auttamatta hädässä olevaa!
mutta elävänä vai kuolleena?
On se elossa. Jakso loppuu siihen, kun Niko hyppää kaivoon pelastamaan juuri pinnan alle vajoavaa Peppiä...
Onko se maanantaihin asti siellä kaivossa?
Joo, tyttöparka. Kylmää ja pimeätä... :(
severi löytää salkkarivideon ja lasse alkaa etsiä murhaajaa. älkää enää vastatko puhelimeen tai peppi kömpii kaivosta.
mikä kameramies?????
Katsojillehan on näytetty Peppiä kaivossa jo monta kertaa, eli kameramies on siis löytänyt Pepin jo aiemmin, mutta ei ole hiiskunut muille mitään!
kuollut hypotermiaan jo. Eiköhän ne sen sieltä nouki ylös