Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten miehen seksihaluihin vaikuttaa lapsensaannin myötä muuttunut vartalo?

Vierailija
04.02.2011 |

eikö sitten oma vaimo enää kiinnosta, jos tissit roikkuu tai on väljä, ym. ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että ainahan vaimolta pitää saada.

M38

Vierailija
2/10 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos vaimon halut hiipuu, niin sitten alkaa tökkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairaasti, mut lapsen saannin jälkeen seksi on hiipunut ja hiipunut. itse haluaisin paljon mutta muija ei. M28

Vierailija
4/10 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan edelleen vaimoani suunnattomasti ja hänen vartaloaan kaikkine raskausarpineen ja raskauskiloineen.

Meillä lapsi tuli sektiolla joten alapäähän ei juuri muutoksia tullut.

Enkä usko että koskaan iän tuomat muutoksetkaan vaikuttaa jos muuten homma pelaa.

Ongelmana on vain ettei aikaa seksille ole enää niin paljon ja vaimokin valittaa väsymystä, eikä tahdo seksiä niin usein kuin suhteen alkuaikoina

Vierailija
5/10 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä sopeutunut lapsen saamiseen. Se aina jaksoi mainita riitatilanteessa kuin lapsi pilasin mun tavaran. Joo ja vaikka jumpattiin,ei siltikään kelvannu! Tavara kun ei ollut samanlainen kuin ennen vanhaa. Tollasessa tilanteessa naisen itsetunto on nolla.Sitten ajauduttiin siihen että kävin vieraissa koska mies ei ikinä ollut tyytyväinen enkä saanut niin usein seksiä kun tarvitsin. (ehkä suurin moka mitä voi tehdä) Hetkellisesti nosti itse tuntoa,kunnes taas sitten oma mies alkoi mainitsemaan että on minun vika että seksi ei maistu eikä tunnu missään. Nykyään ei ole enää seksiä oikeastaan nimeksikään. Eli jos haluaa lapsia saa varautua siihen ettei ole enää seksielämää sen jälkeen!

Vastaavaa tilannetta mikä on ei toivo edes vihamiehelle :(

Vierailija
6/10 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä olen, että jos suhde kunnossa ja vaimo ja lasten äiti valittu "huolella" nin ei ne normaalit ja LUONNOLLISET muutokset vaikuta. Jos barbi-nuken kanssa on menty naimisiin, niin sitten kyseessä ei ole todellakaan naisen ongelma.

On ollut useita ketjuja, jossa todettu että tissit on kuin patalaput yms. muuta itsetuntotilitystä ja voiko olla haluttava. Näissä aina miettii, että onko ne provoja vai onko oikeasti noin paljon naisia, jotka ajattelevat näin? Olen aina sitten päätynyt siihen, että voi olla, koska oma vaimokaan ei aina arvosta itseään tarpeeksi.

Ja sitten omaan otokseen. Onhan tuo oma vaimo saanut ylipainoa, mutta taitaa minulle suhteellisesti enemmän tullut. Oma vaimoni on haluttava kahden synnytyksen ja yli 15 vuoden naimisssa olon jälkeen. Minusta hänen rintansa on vähintäänkin yhtä kiihoittavat kuin joskus nuorempana, todennnäköisesti enemmmän. Ovat täytelaisemmät. On naisellisia muotoja kaiken kaikkiaan. Tuohon väljyys-keskutesteluun ei ole antaa lisäarvoa. Oman vaimon tavara on kyllä tehtävänsä tehnyt silloin kun sitä saa.

Siis ulkoiset seikat eivät vaikuta. En tiedä onko se lapten saanti ja niiden kasvatus, työssäkäynti ja sen haasteet vai mikä, mutta kyllä se halupuoli on se, missä se sitten tökkii. Vai onko kyseessä sitten niin, että miehen painon nousu, vanheneminen yms. on se syy...

Jos koko ajan torjutaan, niin varmasti osa miehistä alkaa nähdä vaimossa huonoja puolia, myös ruumiillisia.

Jos nainen itse väheksyy itseänsä joka kerta miehen huomionosoitusten edessä sen sijaan että olisi ylpeä itsestään, seksikkyydesttän ja muodoistaan niin voihan se mieskin alkaa uskoa siihen.

Vierailija
7/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli jo äiti kun tapasin hänet. Tyttöjen kanssa peuhanneena synnyttäneen naisen vartalo kiinnosti minua kovasti. Hänen rintansa olivat tyhjiin imetyt, peppu vähän levinnyt ja masu roikkui vähän.

Rakastuin hänen nöpöttäviin nänneihinsä, kauniiseen pehmeään peppuunsa ja löysin itseni silittelemästä ja suutelemasta hänen alavatsansa ja peppunsa raskausarpia. Vähään aikaan en tiennyt mitään kiihottavampaa kuin raskausarvet ja halusin aina laukaista ja levitellä lastini niiden päälle.

Ja sitten se ihana pillu, se mukava pehmeys johon on helppo työntyä sisälle ja tuntea taitavien lihasten puristuksen. Suhteemme oli vähän epämääräinen aluksi ja päädyin välillä "vertailemaan" nuoren neidin tiukkaa pimppiä. Olihan sekin mukavan tuntuinen mutta aloin nopeasti kaivata vähän isomman pillun pehmeyttä.

Sieltä on sittemmin tullut minun ensimmäinen lapseni ulos ja kohta tulee toinenkin. Sitten jumpataan taas :)

Vierailija
8/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sitten oma vaimo enää kiinnosta, jos tissit roikkuu tai on väljä, ym. ?

Jaa, paha mennä sanomaan. Ei mulla kyllä lapsensaannin myötä vartalo muuttunut mitenkään eikä seksihaluihin tullut muutosta. Tissit ei roiku enempää ku ennenkään.

Vaimo tosin on vähän synnytyksistä rupsahtanut, mutta ihan hyvä muisku sieltä alapäästä yhä lähtee.

Vierailija
9/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vähintään yhtä itsekkäältä kuin miehesi.

En tosin tiedä, mitä itsekästä on siinä, ettei väljä pillu tunnu hyvältä. Vai onko kyse pettämisestä? Mies on pettänyt odotukset, kun hänen kalunsa ei kasvanut samassa suhteessa kuin pillusi? Olettekohan muutenkaan sopivia kumppaneita toisillenne? Siis kohtaako kemiat?

Sitten ajauduttiin siihen että kävin vieraissa koska mies ei ikinä ollut tyytyväinen enkä saanut niin usein seksiä kun tarvitsin. (ehkä suurin moka mitä voi tehdä) Hetkellisesti nosti itse tuntoa,kunnes taas sitten oma mies alkoi mainitsemaan että on minun vika että seksi ei maistu eikä tunnu missään.

Vierailija
10/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi loppui, tai ainakin hiipui mittavasti kahen tenavan jälkeen. Mulla tekee naistani mieli ja olen sanonut/ antanut ymmärtää sen myös hänelle. Olemme myös asiasta keskustelleet, mutta se ei ole koskaan johtanut mihinkään.Ilmeisesti oma puoliso ei enää kelpaa/riitä. En itse omista mitään hirveetä "asetta" jalkovälissäni, 16cm pituutta ja 12 cm ympäryyttä, mietinkin jotta tuntuukohan toi enää miltään synnytysten jälkeen? Vai tuuleeko jostain muualta...

Alkaa kyrpiin toi joka iltainen tumputtaminen.

Kertokaahan naiset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä