Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva asia joka tapahtui tänään?

Vierailija
04.02.2011 |

Mulla ei mitään erikoista, mutta ilahduin miehen teosta, kun oli käynyt ostamassa itselleen jotain himputin autolehtiä, ja toi mulle pari sisustuslehteä (tykkään sisustamisesta). Oli niin suloinen kun selitti että oli seisonut hyllyjen edessä kauan aikaa koittaen muistella minkä nimisistä lehdistä tykkään. Ja valitsi sitten kaksi joiden luuli olevan oikeita. Ja ne olikin - en sitten raaskinut sanoa että oon ne jo kirjastossa ehtinyt lukea. Mutta ajatus oli ihana - näin pienellä voi meillä näemmä pitää perheonnen. :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se auttoi

Vierailija
2/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kivaa oli se, että ehdin lenkille ja että sää oli niin ihana - satoi räntää - mutta se on minusta paras lenkkisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaan ilmoitan asiasta =)

Vierailija
4/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on koulupäivä silloin kun duunissa on kehittämispäivä. En vaan jaksa niitä kaikesta-aina-valittavia-akkoja. Pomo sano, kun kerroin asiasta että:"Onnenpekka!" :D :D

Vierailija
5/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvinnut lähteä sinne bussilla.

Vierailija
6/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin työkaveria, kun hänellä oli työhön liittyvä pulma. Siis ainahan työkaveria autetaan tietenkin, mutta tämä oli ns. extraa. Hän oli suuresti kiitollinen ja minulle tuli tosi hyvä mieli :)

Vierailija
7/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tytön kanssa kaksistaan kun mies kävi poikien kans mummulassa. Pelattiin lautapeliä ja höpsöteltiin :)

Vierailija
8/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkalla Hgin rautatieasemalta työpaikalleni Aleksille. Ovia riitti. Ja yksi kiitti ja hän oli vammainen.

So what. Iloitsin silti. Ihanaa tehdä helppoja hyviä tekoja hemmetin monta päivässä.

Nimimerkillä: Ja sama taas ensi maanantaina