Syökö teidän marsu pahvia?
Ei siis vaan nakerra.Oon nyt muutaman kerran antanut marsulle tyhjän talouspaperirullan ja mun mielestä se syö sitä siis ihan nielee,kun ei sitä silppua kuitenkaan missään näy.
Kommentit (16)
jyrsijöitä lemmikkeinä. Ihan oikeasti. Paitsi Beaverilla. Sillä on majava.
Ps. En ole koskaan tavannut korkeasti koulutettua ihmistä, kuka harrastaisi hampstereita, marsuja, kaneja ym.
juuri silppusi talous ym. pahvirullat. Saattohan se jotain niistä varmaan palasia syödäkkin, mutta ei nyt kokonainen hylsy ainakaan ihan hävinnyt tuhkatuuleen:)
Eihän nyt koulutustaso estä ottamasta marsua :-D aivan mainioita eläimiä ovat.
ja sitten tyhjentää ne pesäänsä.
tekee noin pahville,ja talous ja vessapaperille.
ja vaikka söisi,ei se ole vaarallista,se on vain selluloosaa.
koiratkin syövät pahvirullia,sieltä se kakan mukana tupsahtaa ulos.
Mielestäni sanoi,meidän.Eli on vissiin lapsen lemmikki?
Meillä on myös marsujamutten ole niille pahvia antanut.Täytyypä kokeilla.
Mielestäni sanoi,meidän.Eli on vissiin lapsen lemmikki?
Meillä on myös marsuja mutten ole niille pahvia antanut.Täytyypä kokeilla.
Tunkkaiselle koko asunto. Ihan Totta.
Ps. En ole koskaan tavannut korkeasti koulutettua ihmistä, kuka harrastaisi hampstereita, marsuja, kaneja ym.
kun en tajunnut 90-luvulla luopua marsuistani, vaikka opiskelin korkeakoulussa :D
Mielestäni sanoi,meidän.Eli on vissiin lapsen lemmikki? Meillä on myös marsuja mutten ole niille pahvia antanut.Täytyypä kokeilla.
edesmennyt Puppe-marsu ja gerbiilit:) Tosiaan wc-paperi ja talouspapru hylsyt kelpaa kyllä. Gerbiileille niillä tehtii ns.kulkuratoja:)
Mina olen montakin. Jopa tohtorin :)
Myös aikuiset ihmiset harrastavat kani- ja marsukasvatusta. Heillä harrastukseen liittyy usein mielenkiinto genetiikkaa kohtaan. Eläimiä kasvatetaan näyttelyihin, niistä jalostetaan erilaisia värejä, turkkimuunnoksia jne.
Minä olen tavannut useastikin korkeasti koulutettuja ihmisiä näillä "areenoilla".
Ja mitä tulee marsun pahvinsyöntiin... EN SUOSITTELE antamaan marsuille tai kaneille pahvia! Vaarana on suolitukos, joka tappaa pienen eläimen nopeasti.
pahvirullista. Vähän oli jopa pettymys kun luulin että ne tuhoais ne yhtä nopeasti kun hamsterit tuhoaa.
Ihania eläimiä, meilläkin pojan lemmikkinä, mutta ne on myös äitin söpöläisiä :D
nakerruksia.
Aito villamatto kyllä koko kohtalonsa, kun marsu SÖI sen ihan "kaljuksi".
Tuo "akateemiset"-kommentti on aivan saletista jonkun ei-akateemisen kirjoittama. Meillä ei ainakaan korkeakoulussa opetettu, että lemmikeistä pitäisi luopua :)
En ole antanut marsulleni mitään pahvia, koska se todellakin tuntuu nielevän sitä. Gerbiilien jäljiltä jää kasa silppua, mutta marsulta ei. olen ajatellut, että pahvin syöminen ei ole hyväksi.
Olen muuten sellainen huikea akateeminen enkä edes jalosta tai vie näyttelyihin marsujani. Eikä ole edes lapsia vielä. Olen kyllä varmaan vähän säälittävä...
mutta tuossa joulun alla kuollut kamunsa söi kyllä.
marsut ei välitä tuon taivaallista talouspaperirullista.