Jee huomenna "shoppaamaan"
Kerrankin sain exraa exältä(elareita maksaa vaan minimit). Toivottavasti löydän mukelolle puvun tms. nyt käytettynä.
Suosittelen Akseli kirppistä tosi siistejä kuteita saanut varsinki tytölle! huutiksesta saa välillä hyvää kanssa. Kukaan ei oo ikinä arvannut käytetyiksi mun tytön kirppiksiltä hankittuja vaatteita :)
Ostakaa vaan ja kuluttakaa niin mä saan ne 1/10 hinnalla mun prinsessalle sit :D
Kommentit (7)
espoo on pää kaupunkiseutua.
Sitten on helsigissä toi valtteri makasiinit mis käyn ja vaikka mien monia.
kato googlesta vaikka osoitteet ja sitten vaan menox :)
espoo on pää kaupunkiseutua. Sitten on helsigissä toi valtteri makasiinit mis käyn ja vaikka mien monia. kato googlesta vaikka osoitteet ja sitten vaan menox :)
Minkä ikäinen olet?
Akselihan on lauantaisin täynnä kuin Turusen pyssy, käy mieluummin arkena.
Miksi kysyt ikää? Onko se ny täs jutussa se oleellinen vai?
ap (joo oon 21)
Minkä ikäinen olet? Akselihan on lauantaisin täynnä kuin Turusen pyssy, käy mieluummin arkena.
mutta silmiä särki nuo kirjoitusvirheesi.
mutta silmiä särki nuo kirjoitusvirheesi.
Huuto.netistä saa kyllä ihan hyviä, mutta aina joutuu hiukan jännittämään paketin sisältöä. Lisäksi joutuu paketeissa ostamaan turhaa sälää ja rumia vaatteita mukaan.
Tavallisella kirpparilla pitäisi kyllä joku päivä taas käydä.
Toivottavasti löydän lapsellesi vaatetta, minäkin taidan etsiä jonkun kirppiksen pääkaupunkiseudulta ja mennä sinne huomenna käväsemään lasten kanssa. Luistimet pitäis ostaa pienemmälle.