Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon minäkin kamalassa paikassa töissä - likipitäen kaikki lasten vanhemmat

Vierailija
04.02.2011 |

ovat sitä mieltä, että lapset oppivat rumat puheet, tönimiset jne päiväkodissa!!!

Ninjatäti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan vaan johtuvat siitä, että suuren lapsijoukkoon mahtuu aina joku huonotapainen, joka auliisti jakaa kaikki rumat sanansa ja tapansa muidenkin käyttöön.

Harvemmin sitä kuitenkaan kotiympäristössä on tekemisissä niin monen lapsen kanssa.

Tokihan siellä opitaan muilta lapsilta myös hyviä juttuja, mutta niitä harvemmin muistetaan.

Vierailija
2/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan keskenään. Montakohan mustelmaa jäisi syntymättä ja murtumaa tulematta, jos hoitajat tekisivät töitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kertovat toisilleen leikkejä, sanoja,väänneltyjä laulujen sanoja?

Etkö ole itse lapsena laulanut mm. että joulupukki on hirtettynä kuusen oksilla? Jos olet, niin kuka opetti sinulle laulun sanat? Äitisikö?

Vierailija
4/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä mustelmia tulee ja muutakin sattuu vaikka tädit tekisivät työnsä ja olisivat lasten kanssa.

Lapset on niin nopeita eikä kaikkia ehdi jatkuvasti vahtia. lapsi esim puree todella nopeasti suuttuessaan, eikä auta vaikka olisit siinä ihan vieressä.

Vierailija
5/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia tässä en syytellyt vaan vanhempia, jotka pitävät pilttiään pyhimyksenä!!!

Ja sinne vaan katsomaan päiväksi, mitä päiväkodissa tapahtuu.

Huoh!

Ninjatäti

Vierailija
6/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päiväkodissa on esim 40 lasta ja jokainen opettaa kaksi uutta jekkua, sanaa tms, niin jokainen lapsi oppii 78 itselleen uutta kotkotusta. Se, että sanoo, lapsen oppivan päiväkodista niitä huonoja vaikutteita, ei välttämättä kerro sitä, että pitäisi omaansa parempana tämän asian suhteen.

Lto ja äiti

Vierailija
7/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia tässä en syytellyt vaan vanhempia, jotka pitävät pilttiään pyhimyksenä!!! Ja sinne vaan katsomaan päiväksi, mitä päiväkodissa tapahtuu. Huoh! Ninjatäti

lapsista välitetään. Tein kerran lehtijutun siten, että olin "harjoittelijana" ja näin todella raadollisen todellisuuden. Koska olin ulkokehällä ja melkein "yksi meistä" minua varten ei pystytetty kulisseja ja näytelty.

Päiväkotimaailma on hyvin, hyvin sairas paikka. Yhdellekään lapselle ei ole hyväksi olla vain omanikäistensa kanssa.

Vierailija
8/8 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tarkkailevat ympäristöään ja imevät vaikutteita. Rumia sanoja voi kuulla vaikka mistä, (esim. vanhemmilta sisaruksilta jotka ovat kuulleet niitä itseään vanhemmilta) niitä vähän kokeillaan itse, huomataan aikuisten reaktio ja sittenhän ne vasta alkavatkin kiinnostaa.