kakkosen säänaisen lyhyt tukka. ?
se Anne Börxxx jolla aikaisemmin oli tosi pitkä ja suora tukka, oli tänään ihan 2cm tukassa telkkarissa. heräsi ajatus, että mitä on tapahtunut. mikä on saanut hänet niin radikaaliin tekoon kun aikaisemmin on vuosia ollut ihan tosipitkassa tukassa????
Kommentit (12)
ja taisi olla huono ajatus laittaa siitä aloitus.
Pyydän asianosaisiltä mielessäni anteeksi, jos minun vilpitön hämmästys aiheuttaa edes kaukaisesti jollekin pahaa mieltä
heti kemoterapian läpikäyneiden vastakasvanut tukka... onko se ollut poissa jonkun aikaa telkkarista? En kyllä noin lyhyeksi leikkaisi ilman syytä
minäkin leikkasin eilen vuosia alaselkään yltäneen tukkani tosi makeaksi rikotuksi polkaksi! On aivan ihana olo kun ilme uudistui niin radikaalisti, pitää vilkuilla peiliä vähän väliä :). Mulla ainakin tuli vaan kyllästyminen siihen kuontaloon.
monta vuotta pitkät hiukset, vyötärölle asti. Sitten vaan kyllästyin ja nirhaisin lyhyeksi, enkä ole sekuntiakaan katunut :)
Hyvin mielestäni hänelle sopi edellinenkin hiuslook, kuten myös tämä uusikin. Ehkä vain kyllästyi tosiaan ja halusi vaihtelua.
Itselläni on myös iät ja ajat ollut pitkäthiukset ja monesti ajatellut lyhyempää mallia, mutta eipä ole vielä kantti kestänyt moiseen kokeiluun:)
mutta radikaali muutos.
se kemoterapiasta höpissyt..
olen lyhentänyt tukkani pitkästä aivan lyhyeksi kerralla. Jos haluaa lyhyen tukan, pitäiskö sit muka lyhennellä pikkuhiljaa asteittain? Miksei saisi kerralla leikata lyhyeksi?
Mä olen itse asiassa tehnyt sen useamman kerrankin, eli välillä kasvattanut pitkäksi ja sit taas lyhentänyt kerralla ihan lyhyeksi.
Tosi kaunis malli ja sopii hänelle. Hänen isot silmänsä tulevat esiin paremmin ja ilme keveni.
Olen kuukausia ihmetellyt, missä Anne on luurannut. Ehkä tosiaan vaan kyllästyi hiuksiinsa, tosin miehenikin veikkasi tuota syöpävaihtoehtoa. Tietysti on voinut olla ulkomailla/koulutuksessa/omaishoitajana tai melkein mitä vaan.
kauhistelu, että pitäisi leikata pikkuhiljaa, sentti sentiltä. Kauhistellaan jos leikkaa kerralla lyhyeksi.
Itse olen kolme kertaa leikkauttanut pitkän tukkani lyhyeksi. Joka kerta on kampaajakin kitissyt, että ei kai kerralla kaikkea. Jos vaikka tämmönen nätti puolipitkä polkka.
Juu, kaikki kerralla. En ala kerran viikossa maksamaan siitä, että lyhennetään sentti.
Ja herranen aika sitä kauhistelua. Mikä syynä ja miksi.
Juu, syynä vain ihan se, että halutti vaihtelua kun tuo tukka kasvaa niin nopeaa, että saa sen pitkäksi aika nopsaan.
Oikeastaan voisi taas vaihteeksi leikkauttaa. Alkaa olla jo lapaluiden alapuolelle.
ihmettelen myös