Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?

Vierailija
04.02.2011 |

Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?

Kommentit (826)

Vierailija
121/826 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun suurin salaisuus onki se et synnyin ilman rihman kiertämää..et mieti miten noloo

Vierailija
122/826 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun suurin salaisuus onki se et synnyin ilman rihman kiertämää..et mieti miten noloo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/826 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei kukaan ole aikaisemmin keksinyt. Kyllä siinä mukavasti kohdunsuu aukeaa kun robottivivut sovittaa sikiölle synnytysvermeet päälle.

Vierailija
124/826 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö Tupperwaren herkkuhissin? Sillä jolla voidaan nostaa herkkuja purkista? Voitaisiin tehdä tätä käteen synnyttämistä helpottamaan vauvahissi, joka sieppaisi vauvan, niin että se jäisi siihen hissiin pötköttämään. Kätilöt sitten saisivat toimia niinä peitonpitelijöinä.

käsikakkamaisesti? Siis että olisi joku viltti pimpsan edessä ja synnyttäjä vaivihkaa nappaisi sen lapsen sieltä pimperosta pihalle? Tällöin kukaan pervo kätilö ei näkisi alapäätä paljaana.

Vierailija
125/826 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, voiko joku olla noin tyhmä?!?

Toivon todellakin ettei kysyjä odota lasta, jos odottaa niin toivon, että antaa adoptioon!

Vierailija
126/826 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin ekan muksuni pahaa aavistamattomana ja sokeasti kätilöihin luottaen ja kaiken maailman perversiot kestäen. Sitten sainkin kuningasajatuksen! Mies saa synnyttää loput! Ja niin mies sitten synnytti ne kaksi muuta kakaraa ja pääsi vuorostaan perverssioiden kohteeksi ja mä sain vain istua vieressä ja silittää päästä (yläpäästä, kun alapää oli varattu) ja pitää kädestä kiinni.

Problem is solved!!!

Vierailija
127/826 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lapsivedet silmistä....

Vierailija
128/826 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä sitten kuvittelet sen vauvan tulevan ulos... Röyhtäisemälläkö?

Ja onhan sulla alapää paljaana sitä vauvaa

tehtäessäkin.

Tätä mä aion kokeilla seuraavan lapsen kanssa.

Pullo hiilihapollista juomaa ehkä riittänee saamaan aikaan vahvat röyhtäykset??

Vierailija
129/826 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin hauska ketju.

Vierailija
130/826 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteleppa ite! Miten herkullinen näky se on: verensekaista limaa, lapsivettä jne, ja sitten ne synnytyssalin "tuoksut" siihen sekoitettuna. Varmasti tuleeki hyväksikäyttö mieleen :/ Mistä luulet johtuvan, että kätilöissä on monia lapsettomia??

Koska eivät kestä olla erossa paljaista pimperoisista lain vaatimaa vähimmäis äitiyslomaa?

Vierailija
131/826 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen vasta kerroit! Hammaslääkärit ovat siis käyttäneet minua hyväkseen vuosikaudet!!!

Vierailija
132/826 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremihousut jalassa saa synnyttää.

Vierailija
133/826 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen yhteys omaan äitiin jne. Siinähän paljastaa myös äitinsä jos napa paljaana synnyttää...

Ja miksi sen alapään pitäisikään olla synnytyksessä paljaana, sillä navan kauttahan se lapsi syntyy???

Vierailija
134/826 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kaksi kertaa suostutko siihen.

Vierailija
135/826 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekin olen alkuperäistä aihetta kovasti miettinyt. Ensimmäisessä synnytyksessäni koin juuri tuon alapääni "esittelemisen" ihmisarvoani alentavaksi... :( Onneksi tutustuin Pohjois-Savon keskussairaalan synnytysosastoon juuri viime viikolla. Oli hienoa nähdä, että olemme saaneet sairaalaamme uuden synnytysosaston uusine tekniikoineen. Pakkoalastomuuteen on nyt puututtu. Seuraavassa synnytyksessä minulla on siis mahdollisuus 100%:seen yksityisyyteen. Minä ja mieheni saamme olla kaksin synnytyssaliksi kutsutussa tilassa. Seinän takana on vauvan vastaanottokeskukseksi kutsuttu tila. Nämä tilat on yhdistetty maksimissaan viisi kiloisen vauvan mentävällä aukolla, tarkemmin tämä aukko on rakennettu silikoniputkesta. Tilojen välillä on on mikrofonit ja kaiuttimet, joten synnytyksen ollessa käynnissä voimme mieheni kanssa kommunikoida kätilön ja hoitajien kanssa. Tarkemmin; silikoni putki ulottuu synnytyssängyn päätyyn. Synnyttäjä asettuu sängylle ja synnyttää vauvan silikoniputkeen kätilön antaessa mikrofonin välityksellä ohjeita. Vauva liukuu välittömästi putken kautta vauvan vastaanottokeskuksen puolelle. Näin ollen kätilön tai hoitajien ei tarvitse enää käyttää huppuja tms. työtä haittaavia työvaatteita eikä synnyttäjien tarvitse käyttää epämukavia synnytyssukkahousuja tms. synnytystä kenties haittaavia yksityisyyden suojaimia. Myös synnytyssalien henkilökunnan sokaiseminen voidaan lopettaa, kun tällaiset salit leviävät laajemmalti Suomea. Odotan innolla siis tulevaa synnytystä, jossa säilytän itsekunnioitukseni ja yksityisyyteni.

Vierailija
136/826 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa tuskin kovin moni miettii että "voi ei nyt ne lääkärit näkee". Hei haloo, nehän tekee vaan työtään ja olet tuskin ensimmäinen, joka niiden edessä on alapää paljaana Eiköhän se lapsen syntymä oo se jännittävin juttu siinä tilanteessa, kuin se, että nyt se näkee!

Vierailija
137/826 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette vou olla tosissanne... kun lukee näitä kommenteja ni kuvittelee heti että osa vastaajista teini iässä.. siis kaikki vois alkaa kasvaa aikuiseks.. tää on naurettavinta mitä olen ikinä kuullu.. toivottavasti kukaan teistä ei ole äiti tai tulossa. koska sääliks käy. kasvakaa aikuiseks.

22v äiti ja ammatiltaan vielä hoitaja.. voi huh huh

Vierailija
138/826 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua!hahhahahahahhahahahaaa!!!

Vierailija
139/826 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on hyvä jatkaa.

Kuka on viimeinen?

Vierailija
140/826 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissäkin kannattaa muuten pitää suu tiukasti kiinni. Eihän sitä voi tietää mitä se hammaslääkäri-setä saa päähänsä sinne suuhun tunkea!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän