Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
"Ekassa synnytyksessä kätilö katto mua JUST SINNE ja sanoi että hyvältä näyttää (!!), kohta saat ponnistaa."
Voi kamala jos kätilö toteaa, että hyvältä näyttää. Mä vähän luulen et sitä kätilöä ei paljoa kiinnostanu pimpsan ulkonäkö, eiköhän se niitä oo aiemminki nähny. Ihmisiä ne lääkäritkin on!
Ne jotka kuvittelee että kaikki kätilöt ja muut ihmiset on pervoja työn takia, niin voisi vissiinkin vilkaista peiliin.. Mistähän moinen ajatus? "Märkä päiväuni" tais olla vaan oma toive :D
keisarinleikkaus.
Ai niin, sehän ei ole synnyttämistä. Mutta siinä ei ole pimpero keskipisteessä.
Kyllä sielläkin alapää on aika esillä, katretoituna, osittain ajeltuna - se haava nimittäin tehdään heti pimpsan yläpuolelle eli suunnilleen bikinirajaan. Epiduraalin takia et tunne mitään ja verho peittää näkyvyyden. Eikä isää päästetä valvomaan jos se on kiireinen tai hätäsektio. Mitä tahansa voi siis tapahtua tietämättäsi! Nyt tuli mullekin jälkitraumat! :DDDDD
Voi helvetetti, no ei tietenkään !! Farkut, toppa- housut ja mielellään vielä jotku rautalukot sinne alapäähän ettei vahingossakaan kukaan mitään nää. Kyllä se lapsi sieltä maailmaan tulee jos on tullakseen
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Haloo... tän on pakko olla vitsi ja huono sellainen. Ei kirjoittaja voi olla tosissaan, vai voiko?
Ei ku niinhän se meni, että kyllä se vauva puskee niitten toppahousujen läpitiensä tähän maailmaan. Jos tälläsiä miettii, kannattaa ihan vaan muutaman kerran miettiä hankkiutuuko raskaaksi. Se kun on nykypäivänä helposti estettävissä.
Ei hyvää huomenta porukat. Se tilanne ei todellakaan oo mitenkään seksikäs ja kun joku mötikkä tulee reijästä ulos en usko et kenenkään mielessä on työtää mitään sinne sisään!!!
Kuin tyhmiä ihmiset oikeen saa olla??!!
Ootko tosissas et alapää paljaana ei synnytetä......???? T: ei lapsia.
Ja, oikeesti jos nainen oot, ihmettelen että oletko käynyt ikinä gynekologilla? Ei sielä voi olla housut jalas...tai nilkoissa korkeintaa, sekää ei hyvin onnaa koska jalat nii levällää ku jokisen eväät:)....Nainen käy säännöllisesti gynekologilla....
Kannattaa muistaa, että keisarinleikkauksetkaan ei ole ihan vaaratonta settiä! Moni lääkäri saa hirvittäviä kiksejä toisten viiltelystä. Ei ole kiva maata maha auki punkassa, kun lääkäri hoitelee itseään ja veri saa lentää ihan rauhassa...
Vauvan mukanahan sun mahaan ilmestyy biologisesti kehittyvä hiukkaskiihdytin, joka sitten teleporttaa sen penikan sun käsivarsille kun aika koittaa ja tää hiukkaskiihdytin tuhoutuu biologisesti sun sisällä sitten ajan kuluessa, vähä niinku roskat kompostissa.
Kunnioittakaa läääkärin auktoriteettia! Kyllä se on niin raskas ammatti, että vähän pitää saada vilkuilla paljaita alapäitä palkinnoksi, todella tiukkapipoista on ruveta värkkiään pihtaamaan lääkäriltä! Päivystävä synnytyslääkäri parka saa koko yön yksin kämpässään kökkiä ja ainoa ilonaihe on se kun saa tunkea kätensä sisääsi tai parhaassa tapauksessa fistata kumisella imukupilla - suokaa se edes mukisematta!
t. haaveammatti
että oon tarkastuksessa housut jalassa. Hän kun ei ole sillä tavalla pervo. Hän katsoo pimpsan housujen läpi ultraäänilaitteella. Tekniikka kehittyy niin noilla pervoilla on aina vaan vähemmän tilaisuuksia toteuttaa himojaan.
Synnyttää aion todellakin housut jalassa keisarinleikkauksella. Tehokas keino minimoida noiden pervertikkojen mahdollisuudet työntää kätensä pimsukkaani.
Ootko tosissas et alapää paljaana ei synnytetä......???? T: ei lapsia.
Ja, oikeesti jos nainen oot, ihmettelen että oletko käynyt ikinä gynekologilla? Ei sielä voi olla housut jalas...tai nilkoissa korkeintaa, sekää ei hyvin onnaa koska jalat nii levällää ku jokisen eväät:)....Nainen käy säännöllisesti gynekologilla....
Olis hauska tietää kuinka moni näistä "tosissaan vastaavista" on oikeasti tosissaan. Vai provosoiko kaikki toisiaan ristiin rastiin eri tyyleillä.
Ja itse voin kertoa, että meidän perheessä on tasa-arvo, joten mies synnyttää enkä minä. Mutta mies saa kyllä luvan pitää pieruverkkareita synnytyksessä ettei kätilöt näe kullan kullia.
että onko synnytysosasto kuullut synnytyssukkahousuista REPS!
Huomasin saman :D
Että TS oli juttu tästä keskustelusta.
Aika vähissä heillä jutut kun tällainenkin ksekustelu pääsee lehteen.
täydellinen repeäminen !! :D :D
Ei todellakaan tarvitse synnyttää alapää paljaana! Ihanaa lukea teidän valveutuneiden ja uusista synnytyskäytännöistä tietoisten ihmisten kommentteja.
Olen kuitenkin kätilönä syvästi loukkaantunut, että kaikkia ammattikuntani jäseniä yleistetään pervoiksi tirkistelijöiksi. Osa meistä toki on hakeutunut alalle vain katsellakseen ja kosketellakseen paljaita pimpsoja, mutta joukossa on myös meitä muita. Itse en suostu edes hoitamaan synnyttäjiä, jotka haluavat toosaansa esitellä, vaan vaadin vähintään noiden synnytyssukkahousujen käyttöä. Olen toki kokeillut silmälappuja ja synnytyspäähinettä, mutta ne eivät poista tietoisuutta paljastelevasta synnyttäjästä.
Ette usko kuinka paljon on niitä synnyttäjiä, jotka todellakin haluavat paljastella ja pyytävät kätilöä työntämään sormensa heidän pyhimpäänsä. Ja pitävät sitä jotenkin luonnollisena! Ottakaa naiset selvää asioista ja hankkikaa synnytysburkhanne ennen kuin tulette sairaalaan paljastelemaan tai pyytäkää ainakin joku niistä pervoista kätilöistä hoitamaan synnytystänne!
Tosiaan me kätilöt olemme kouluttautuneet vain siksi, että voisimme työn puolesta kopeloida synnyttävien naisten alapäitä. Minä itse olen erittäin perverssi ja käytän synnytys tilannetta häikäilemättä hyväkseni. Olen mm. työntänyt käteni rannetta myöten vaginaan ihan vain siksi, etten voinut enää himojani hallita. Monet synnyttäneet naiset suorastaan voihkivat kun tutkin vaginan löytääkseni mahdolliset repeämät, monet myös vapisevat ja vaikeroivat kuuluvasti. Olen myös flmannut useita synnytyksiä jotta voin kotona kiihkoissani katsella niitä, olen saanut monet hyvät orgasmit katsellesani näitä videoita. Varsinkin tilanteet joissa synnyttävä nainen ulostaa toimenpidepöydälle on erittäin kiihottava. Minä suorastaan jumaloin hikoilevia, kiukkuisia ja tuskissaan huutavia naisia, ensisynnyttäjät ovat kuumaa kamaa. Erään gemini synnytyksen aikana kiihotuin niin, että sain orgasmin, tämä kyseinen orgasmi on elämäni paras.
siks annetaan ilokaasua, että paljastelusta jää iloinen kokemus. tätä samaahan puuhataan ravintoloissa ilman synnyttelyäkin..alkoholin voimalla.ilonesteellä.
pää huuruun, alapää paljaaksi-->joku ronkkii, tulee raskaaksi. sit sairaalassa se lähtee sillä millä on tullutkin eli pää huuruun, alapää paljaaksi, joku rokkii ja vÓila vauva on maailmassa.
Tuosta sektiosta munkin piti sen verran kommentoida, että täällä Keski-Suomessa ainakin ajelevat ihan räävittömästi pimperon paljaaksi ja tunkevat katetria niin, että päässä humisee! Ja minä kun vaadin sektion juurikin sen vuoksi, ettei kukaan näkisi intiimialuettani :(
Ja meidän sairaalassa tuo touhu on jo niin pitkällä, että siivoojakin voidaan pyytää ihan pokalla paikalle toosaa töllistelemään! Mulla esimerkiksi kuopuksen kohdalla siivooja pyydettiin tutkimushuoneeseen mukamas siivoamaan lattialle vuotaneet lapsivedet. Siinä se tyyppi "moppaili" muina miehinä, kun minä makasin ultrattavana ja kopeloitavana. Pikkasen läpinäkyvää ja sairasta touhua. No, täällähän ei ookaan mitään yliopistollista sairaalaa, joten mitä voi olettaa :/
Jos liikutaan tällä tasolla niin taitaa enemmänkin olla yläpään asioita. Jos olisin lääkäri niin runkkailisin kaiket päivät kivusta kieriskelevien naisten jalkojen välissä... morjes
Jos lapsi on housut jalassa laitettu alulle niin kyllä se sieltä housut jalassa poiskin tulee.