Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (876)
Kyllähän siinä voidaan hyväksikäyttää, mutta synnytyskipu on niin kova, ettei hyväksikäyttöä edes edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vaadin, että myös kätilöllä ja miehelläni on synnytyksessä alapää paljaana! Jos minulla ja vauvalla on molemmilla alapää paljaana, niin pitää kätilöllä ja miehellänikin olla niin!
Pitääkö kaikkien olla myös raskaana?
Miten voi olla, että on näin paljon huumorintajuttomia kuin tämä ketju osoittaa! Täytyypä muistaa omassa arjessaan.
Uimahousut saa pitää jalassa mutta rinnat pitää näkyä.
En tiedä oliko pöksyt vai ei, sektiolla
Vierailija kirjoitti:
se on varmasti tosi kiihottavan näköstä reva leveää vauvan kokoseksi .....
Ja alapäästä lentää verta ja paskaa.
Ei tartte. Annat vaimosi hoitaa sen osan synnytyksestä.
Ei, kalsarit jarruttavat mukavasti niin lapsi ei putoa lattialle.
Miksei voisi olla alasti kuka kieltää
Ei tarvii. Se vauva luikertelee ihan itse sieltä housujen kankaan lankojen välistä sun syliisi...
Mistä niitä keisareita kaikkiin näihin leikkauksiin riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vaadin, että myös kätilöllä ja miehelläni on synnytyksessä alapää paljaana! Jos minulla ja vauvalla on molemmilla alapää paljaana, niin pitää kätilöllä ja miehellänikin olla niin!
Pitääkö kaikkien olla myös raskaana?
Totta kai! Lääkäriä myöten. Talkkarillakin pitää olla pulla uunissa. Oli se talkkari sitten mies tai nainen.
Riittää varmasti kun suu on auki😳
En tiennyt että tää ketju oli näinkin hauska. Pitää lukea alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Riittää varmasti kun suu on auki😳
No mä ainakin pidän suuni kiinni, jos paskaa lentää kaaressa ympäriinsä
Ei tietenkään , ihan kuin sinäkin teet , paskannat housuun vaan reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Itse synnytin mieheni pieruverkkareihin.
Kun olin synnyttänyt, olin päästänyt myös maailmaan toisenkin pikku nyytin. Sitten kun annoin luvan nostaa housunpunttia ja ottaa vauva varovasti ulos, säikähdin pirusti ukon kanssa, kun kätilö kapaloi vahingossa housunpuntissa olleen kakkakikkareen ja huudahti VAUVA SULAA KÄSILLE!!!!
Kas kun ei "valunut reisille"...mutta että miehesikin synnytit siinä samalla...
Vierailija kirjoitti:
Sillä nykyäänhän on kaikissa synnytyssairaaloissa vesiallas. Sinne laitetaan kylpyvaahtoa, niin ei sieltä mitään näy.
Se on ollut hyvä ratkaisu siihenkin kun välillä on ruuhkaa ja ahdasta. Altaaseen mahtuu hyvin useampi synnyttäjä yhtä aikaa, he voivat muodostaa toisilleen tukiryhmän ja tuuratakin kätilöäkin välillä, jos sillä on kahvitauon aika.
Siitä täytyy vain pitää huoli, että napanuoria ei leikata liian varhain, ettei mene vauvat sekaisin.
Kunhan se allas on riittävän tilava, niin voihan siinä samalla vaikka käveleskellä lyhyitä matkoja. Vauvahan tulee kätevästi siinä perässä.
Ei kun pilkkihaalarit päällä synnytetään,ettei vauva palellu.