Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (876)
Ei tarvi yhtään alastomampana olla kuin sen vauvan siittämisessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätäsektiossa ei varmaan tarvii?
Kyllä yleensä otetaan rinnat ja alapää paljaaksi.
Myös synnyttäjältä?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kysymyksen olisin ymmärtänyt aprillipäivänä. Hullu kysymys. Mitä jos kysyttäisiin, että onko yhdynnässä pakko olla alasti?
Jälkimmäiseen vastaus kuuluu: ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin pientä pikanttia hattua päässäni koko synnytyksen ajan. Olo ei tuntunut niin alastomalta ilman alapään vaatetusta. Sain ihailua ja olihan se mukava tilanne kun pillerihattu oli keikistelevästi hiukan toiselle kulmakarvalle kallellaan. Kyllä hattu tekee tyylin.
Off topic, mutta, olen oikeasti synnyttänyt esikoiseni yo-lakki päässä. (Oli vappu ja halusin juhlistaa synttäriä sekä yo-lakilla että vappuhuiskalla ja ilmapalloilla...)
No nyt täytyy sanoa että on todella erikoista jos esikoisella on syntyessään yo-lakki päässä.
Olet ilmeisesti mensan jäsen?
Ihme ettei ollut jo tohtorin papereita kädessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikkoketju, voiko vauvat tehdä housuun xD
Joskushan vauvat pulautettiin puuvillapellolle ja hommat jatkui !
Ja ne vauvat jätettiin sinne pellolle!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiskos sen toosan peitoksi laittaa havuja, alkaa muutoin vetää silmiä kieroon.
Kätilölläkö? Vai synnyttäjällä?
Synnyttäjällä kivusta. Kätilöllä hajusta.
Vierailija kirjoitti:
sellainen riittävän pitkä ja leveä. Jos synnytät sunnuntaina tai ns. arkipyhänä, niin silloin mieluummin kansallispuku.
Tietysti Munsalan.
Itse isän ominaisuudessa ihan suosiolla otin alapääni paljaaksi. En tosin ymmärrä, miksi pari minuuttia tämän jälkeen saliin tuli vartija ajamaan minut pois. :((
1000 miestä on muutenkin nähnyt alapääsi paljaana niin mitä se synnytys haittaa
Pitääkö armeijaan todellakin mennä itse paikan päälle, eikö sitä voisi käydä kirjekurssina?
Ei missään nimessä, vedä toppahousut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä keisareita kaikkiin näihin leikkauksiin riittää?
Ei, ei, ei. Siel on kato keisaripingviini oltava leikkauksessa mukana. Et kai sä luule, et siel oikeita keisareita on? Sehän olis järjetöntä...
Riippuukohan siitä synnytetäänkö miesten vai naisten osastolla??
Voi herra mun vereni, voiko oikeasti olla noin tyhmiä ihmisiä, vai oliko tämä vain provo?
Kyllä minä ainakin sain pitää sukkahousut ja farkut jalassa, kun ensin annoin kätilöille kullekin tonnin ja lääkärille kaksi tonnia!
Aloittajan kysymyksen olisin ymmärtänyt aprillipäivänä. Hullu kysymys. Mitä jos kysyttäisiin, että onko yhdynnässä pakko olla alasti?