Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Ja miksi sen alapään pitäisikään olla synnytyksessä paljaana, sillä navan kauttahan se lapsi syntyy???
Siis se synnytyshän menee samanlailla ku seksin harrastaminen. Huone pimeeks, pyllistys ja toivotaan että osuu kohilleen :D
Ei jumankekka mikä ketju!
Oon varmaan täs jossain kohtaa lähdössä synnyttämään ku heräsin jo kukonlaulun aikaan kipeisiin supistuksiin jotka on jatkunu koko päivän. Pystyin lukemaan tätä keskustelua muutaman sivun verran mut oli pakko lopettaa koska supistukset+nauruun tukehtuminen teki hullun kipeetä..! :D
MITÄ SITTEN JOS PITÄÄ OLLA PILLU Paljaana! Itse Synnytin esikoiseni Ihan Pillu Paljaana Ja EIKÄ SIINÄ OLLU MITÄÄN HÄVETTÄVÄÄ! -.- Miehenikin sanoi Ettei Ymmärrä Niitä Naisia Joille se on Niin Hirveää jos Pitää Olla Lääkärin Tai Kätilön Edessä Pillu Paljaana! -.- Ottakaa Kantaa! -.-
Vierailija kirjoitti:
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Ite synnytin farkut jalassa just tän takia. Lapsi putkahti maailmaan vasemmasta lahkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Alapää verhotaan erityiseen synnytystelttaan ja silmälapuin varustettu kätilö avustaa käsikopelolta. Tämä on välttämätön varotoimi, koska kätilöiksi ja synnytyslääkäreiksi valikoituu enimmäkseen tosi perverssiä porukkaa. Isähän on mukana synnytyksessä sen takia, etteivät miespuoliset lääkärit tai kätilöt pääse käyttämään tilaisuutta hyväkseen ja työntämään penistään synnyttäjän vaginaan.
Etkä ole ap todella kuullut tästä synnytysteltasta? Jossain sairaaloissahan synnytyksiä hoitava henkilökunta myös sokaistaan.
Äläs nyt anna valheellista tietoa. Ei henkilökuntaa tietenkään sokaista, miten he voisivat työnsä silloin hoitaa? Sertifioidun synnytyssairaalan henkilöstöön kuuluvan tunnistaa pussukasta kaulassa, joka miehillä sisältää kivekset ja naisilla sormet. Vaadi ehdottomasti ja kivenkovaa saada nähdä pussukka ja sen sisältö, jos sitä ei heti sinulle esitetä!! Muutoin olet todella vaarassa tulla raiskatuksi. Lisätietoa saat soittamalla raiskaustukilinjaan, tee se nyt heti, ettet päädy tilastoluvuksi!
Rohkea Mamma ;) kirjoitti:
MITÄ SITTEN JOS PITÄÄ OLLA PILLU Paljaana! Itse Synnytin esikoiseni Ihan Pillu Paljaana Ja EIKÄ SIINÄ OLLU MITÄÄN HÄVETTÄVÄÄ! -.- Miehenikin sanoi Ettei Ymmärrä Niitä Naisia Joille se on Niin Hirveää jos Pitää Olla Lääkärin Tai Kätilön Edessä Pillu Paljaana! -.- Ottakaa Kantaa! -.-
Otan kantaa Ainoastaan Isojen alkukirjaimien Käyttöösi. Olen Toki nähnyt Useiden ihmisten Käyttävän kapiteelikirjaimia Lauseen jokaisen Sanan Alussa, mutten Ole Vielä Kertaakaan törmännyt Tällaiseen Sattumanvaraiseen Versioon. Kiintoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin pitämään sukkahousut jalassa. Vauva tuntee olonsa turvalliseksi syntyessään sukkahousuihin. Vauva tulee maailmaan ikään kuin suoraan kapaloituna! Kätevää ja hygieenistä!
Tämä pitää laittaa Pirkan niksipalstalle.
Ohhoh,ja minäkun luulin tähän asti,että synnytys tapahtuu pilkkihaalareissa...
Nyt romutit tämän illuusioni,hyi sinua ap. !
Tästä tulikin mieleen, oonko ihan kamala strippari jos synnytän vain sellaset bikinin yläosalta näyttävät tuubirintsikat päällä? Tai jos mulla ois sellane ohut "sairaalakaapu" joka yltää johonki reiden puoliväliin nii onks ok jos avaan sen siitä keskeltä ihan kokonaan jos tulee kuuma? En ole raskaana mutta lasten hankkiminen tulee varmaan tässä lähivuosina ajankohtaseksi nii mietin tällasia.
Kuulin huhua että alapää on kohteliasta ajella karvoista puhtaaksi ennen synnytykseen lähtöä. Ilmeisesti vähän sama kuin hampaat pestään ennen hammaslääkäriin menoa?
Saa käyttää myös pilkkihaalareita.
Vierailija kirjoitti:
vähänkö nauroin :DDD
Sama täällä. Mutta kai sen synnytyshatun voi tuikata sinnekin päähän näkösuojaksi siltä varalta, että kätilöt ja lääkärit vallan transsiin joutuisivat siitä AP:n alakerrasta.
Älkääs nyt, ei siitä kovin pitkä aika ole, kun naisen piti verhota alapäänsä häveliäästi jopa synnytyksen ajaksi, jotta miespuolinen lääkäri ei nähnyt mitään sopimatonta. Olikohan se samaa viktoriaanista aikaa, kun jopa pöydänjalat piti peitellä?
Nykyään nämä samat synnytyspaljastelua ujostelevat poistattavat häpeilemättä karvojaan kosmetolodgeilla. On tullut mieleen, että mitähän ne kosmetologit ajattelevat alapäätä sokeroidessaan, jotka ovat aikanaan kouluttautuneet lähinnä naamakarvojen poistoon, ja säärikarvatkin olivat harvinaisempi kosmetologin työmaa.
Ei mitään hätää! Et voi tulla ainakaan raskaaksi vaikka kätilö vetäsee viikseen... 🤓🤓🤓
Loistavaa ainesta tämäkin ketju biisiin!
onneksi ei haju välity netin yli, sen verran aivopierut haisee tällä foorumilla. Hyvä tytöt, jatkakaa samaan malliin! Peukkuja!
Oletpa a.p lapsellinen. Voin lohduttaa, että siinä paikat repeää ja mitään kiihoittavaa asiassa ei ole tai saa päässä viirata ja pahasti.
Kätilökin on yleensä nainen.
Mä en edes muista oliko mulla lopulta mitään päällä, niin oli kovat kivut.
Elätköhän sä a.p ihan tässä todellisuudessa?
Miten musliminaiset tämän asian hoitavat kun heillä on usein paljon lapsia? Saako Suomessa sektion uskonnollisista syistä? Saudi Arabiassa naiset synnyttävät useimmiten sektiolla ja luin opinnäytetyön jonka mukaan somalinaiset synnyttävät Suomessa usein sektiolla. Ranskassa muslimimies löi miespuolista lääkäriä kun tämä otti kyseisen miehen vaimolta huivia pois kasvoilta kesken tutkimuksen tai synnytyksen, vaimo siis oli synnyttämässä ja miehen mukaan vaimon olisi pitänyt olla kasvot peitettyinä synnytyksen ajan wikä näyttää itseään miehille, mietin miten itse synnytys sitten sujui kun siinähän ei voi olla täysin peitettynä.
Miten sä sitten kuvittelet sen vauvan tulevan ulos... Röyhtäisemälläkö?
Ja onhan sulla alapää paljaana sitä vauvaa tehtäessäkin.