Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Eipä oo tullut mieleen oliko pöksyt jalassa kun sektio suoritettiin.
Minä laittaisin farkut. Ja kelkkahaalarin siihen päälle.
Ei tarvi, valitset suun kautta synnytyksen!
Minä synnytin alapää alasti mutta älkää
kokeilko se mies koko aika tuijotti mun ala päähän silee et uuuh uuh uuh seksataan uuh
Sairasta
No tähän ongelmaan toimiva ratkaisu on oma-avusteinen synnytys. Lämmitä sähkösauna ensin, levitä lakana lauteille, käy itse köllöttelemään, kun rupeat hommiin. Muista pistää kylppärin ovi lukkoon ja tuki kaikki ikkunat ja ilmareiät, niin kukaan ei vahingossakaan pääse tirkistelemään. Onnea leppoisaan synnytykseen!
Jos ei saa synnytyslakkia, saman asian ajaa UIMALAKKI.
Ei hätä, voit rakentaa näppärät verhot bambupuikoista ja sitten esirippu joko kankaasta tai virkkaamalla/neulomalla, oman maun mukaan.
Hahaaaa hahaaa 😂 Kuolen nauruun
Tämä(kin) tärkeä pohdiskelu on nyt musiikillisessa muodossa! https://www.youtube.com/watch?v=Ose9v5k52b8
Oho.
Minä synnyttin tiukoissa farkuissa lapsi tuli housuista läpi housut repesi saakeli ku hävetti lääkäri näki paljaan pimppini apua!
Kyllä synnytyksessä pitää olla alapää paljaana, mutta siitä me miehet emme välitä, koska meille on tärkeintä että poika syntyy elossa ja hyvinvoivana. Siksi me pidämme alapäämme ilman häpeää paljaana synnyttäessämme, varsinkin kun paikalla on tietenkin synnyttävän miehen lisäksi vain muita miehiä.
29 sivua paskaa aloittajan tyhmälle kysymykselle. Hankkikaa elämä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse nolosti esitellä vaginaa. Synnytys hoidetaan sivistyneesti keisarinleikkauksella paikallispuudutuksessa. Napa on ainoa paljas pinta joka näkyy.
Keisarileikkaus, ei keisarinleikkaus. Ei siinä keisaria leikata.
Vierailija kirjoitti:
siis esim. romanikulttuurissa romaninaiset ottavat alusvaatteet pois mutta jättävät mekon päälle, heillä on tätä varten ns. synnytysmekko jota käytetään vain synnytystä varten, samanlainen romanimekko. Vauva pääsee ulos vaivatta ja kätilö käsikopelolla ottaa sen sieltä mekon alta, mutta katsoa ei saa, täysin normaalia romanikulttuurissa. Teetätä itsellesi samanlainen mekko niin sillä pääsee sitten eikä lääkärikään kummastele asiaa.
Ahhahhahhaa! Näkisinpä tällaisen! T: synnytyssalikätilö
Vierailija kirjoitti:
Tämä(kin) tärkeä pohdiskelu on nyt musiikillisessa muodossa! https://www.youtube.com/watch?v=Ose9v5k52b8
Oho.
Mahtavaa! Ajatelkaa, miten innostavia tekstejä me vauvapalstalaiset olemme vuosien varrella tänne näpytelleet. Hieno idea jalostaa ne tuollaiseen muotoon :)
Ei ole välttämätöntä voi olla Munsalan kansallispuku tahi Kånken suojana.
Onks gynekologi tutkinut sut joskus housut jalassa.😃
Siis onko Suomessa vielä joitain ihmisiä jotka synnyttää lapsia niinkuin eläimet? Seksikin on ollut ihan out jo monta vuotta.
Meidän suvussa on ollut tapana tilata lapset postimyynnistä jo monen sukupolven ajan.
Siis onko Suomessa vielä joitain ihmisiä jotka synnyttää lapsia niinkuin eläimet? Seksikin on ollut ihan out jo monta vuotta.
Meidän suvussa on ollut tapana tilata lapset postimyynnistä jo monen sukupolven ajan.
Huhu on tosi. Synnytyksen jälkeen kun revennyttä pimpulia ommellaan on helpompaa kun lanka ei takerru karvoihin.