Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?

Vierailija
04.02.2011 |

Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?

Kommentit (826)

Vierailija
281/826 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille käy niin hyvin kun gynekologeille.

Kaikille ei harrastuksesta tule ammattia... ;-)

Vierailija
282/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että viel pitää synnyttää alapää paljaani kaiken lisäks voi tulla kakatkin housuun ;) et suosittelen että piet jalat ristissä ja olet kokonaan synnyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/826 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vakava asia!

Vierailija
284/826 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se meille kätilöillekin kivempaa, jos vaikka housut jalassa vauvelinsa pyöräyttäis synnyttäjä.... Ideoita vastaanotetaan, jos joku keksii siistin alapäätä paljastamattoman tavan tuohon puuhaan... :))))

Vierailija
285/826 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaakohan se, että synnytykset keskitetään isoihin sairaaloihin? Tavallaan varmaan, koska silloin on mahdollista huolehtia riittävästä henkilökunnasta (niistä sokaistuista eunukeista jne), toisaalta sitten isossa porukassa on vaikeampi valvoa niitä pervoja. Synnytysmatkojen piteneminenhän on myös plussaa - uutisissa oli juuri, että yhä useampi äiti synnyttää jo matkalla sairaalaan, ja jos sen oman auton pysäköi suojaisaan paikkaan niin aika hyvä ratkaisu sekin on.

Vähän kyllä ihmettelen sitä, että täälläkin on tuotu esille, että kätilöt ja lääkärit koskevat ihan käsillä sinne alapäähän. No, hanskat niillä kai on, mutta... ajatelkaa nyt naiset! Minä en ainakaan halua ketään minua kopeloimaan. Kyllä siihen pitää välineet olla. Vauvan voisi auttaa ulos sellaisilla pehmustetuilla pinsetintapaisilla. Tässä olisi muuten jollekin hyvä liikeidea.. vink vink!

Minua on myös suuresti kummastuttanut toiminta sitten siellä vuodeosastolla. Imetysopetus - siis kuvitelkaa, kätilö koski minun rintaani ja selitteli sitä muka vauvan oikean imuotteen etsimisellä. Huoh, järkyttävää. Ja toinen asia on sitten ne vaipanvaihdot, joiden pitäisi tapahtua ehdottomasti perhepiirissä, ettei vain kukaan näe vauvaa alapää paljaana...

voi miten paljon onkaan vielä kehitettävää Suomessa.

Vierailija
286/826 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi vahinko käydä ja joku ulkopuolinen vahingossa nähdä sun pimslooran! Kannatan siis synnyttämistä yksin pimeässä komerossa tai metsässä jossain jumalan selän takana! Auton tavaratila on myös oivallinen paikka! Kannattaa hyvissä ajoin alkaa katselemaan paikkaa synnyttää, ettei vaan sitten tule liian kiire loppumetreillä!

Vierailija
287/826 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos oot seko ni täh?!?!?!?

Vierailija
288/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttää suun kautta tai sieraimesta.

Eikös tuo ole mahdollista vain jos raskaus on seurausta suuseksistä?

Näin minäki olen kuullu.

Vierailija
289/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tärkeintä ole, että saadaan lapsi turvallisesti ja terveenä ulos.

Vierailija
290/826 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemattomattomat määrät pönttöön tulleita pylly-synnytyksiä!

Siis väittääkö joku, että käy pöntöllä alapää paljaana?

Siitähän se perverssiys lähtee. Omasta halusta paljastella. Ei sitä sitten tarvi ihmetellä että kätilöt ja lääkärit ovat niin pervoja. Alahan on tiedetty pervomagneetiksi, mutta jos tavallinen kansakin haluaa pervoilla käymällä pöntöllä alapää paljaana niin mihin tämä maailma on menossa.

Yöks yöks. Meillä koko perhe tekee tarpeet vaippoihin eikä ikänä oo paljastettu alapäätä kokonaan toisillemme ees miehen kanssa. Valot pois ja pimennysverho ikkunassa!!!

kaikkien pitää käyttää jtn vaippoja ku tekee tarpeensa, LOL=!=!=!=!?!?!?!? "pimennys verhot"..huoohhhh !!!!!KYL NY PÖNTÖL VOI KÄYÄ APINAT

Vierailija
291/826 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko synnytysosasto kuullut synnytyssukkahousuista REPS!

Vierailija
292/826 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?

Miten sä sitten kuvittelet sen vauvan tulevan ulos... Röyhtäisemälläkö?

Ja onhan sulla alapää paljaana sitä vauvaa tehtäessäkin.

niimpä!!!

Vierailija
293/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhahhaaaa hohhohhooooo mistä näin tyhmiä ihmisiä oikein tulee!!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDDDDD

Vierailija
294/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sä koittaa oksentaa vaik ulos.en oo jumankauta tyhmempää kuullu!!!!!! :D :D hahhhhaaaaahhaa!!!!siin tilantees on kyl ihan sama kuka näkee oot siin tilantees ihan kätilöiden armoil.ja kyllä suolikin tyhjenee.luuletko ettei ois jo nähny kaiken moista!!! :D :D :D :D hahahhhaaaaahah!!!!!

Vierailija
295/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoida sit ite.jos lapses kuolee niin siinähän sit oot.tyhmääkin tyhmempää.mitähän sul on ikää????

Vierailija
296/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti kadottanut järkesi? Tottakai alapää on paljaana, ei lasta voi housuihin synnyttää. Tämän takia minä en seurustele naisen kanssa, en ymmärrä moista kotkotusta. :D

Ja itsekin olen nainen. Ei sitä ennenvanhaankaan tuskailtu että VOI EI RAISKAAKO TOI KÄTILÖ NYT MUT... KUN MINÄ PUSERRAN LASTA MAAILMAAN!

Jeps... Idioottia porukkaa näilläkin sivuilla.. Toivottavasti itse synnytän rauhallisin mielin.

PEE ÄS: Oli mulla miesgynekolokikin! Mitäs siihen sanotte? Varmaan ällöä.

Selvitä pääs My Lady.

Vierailija
297/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD R E P S !!!!

Vierailija
298/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot varmaan niitä,jotka menee kampaajallekki lakki päässä :D

Siis apua! PItääkö kampaajalla olla muka yläpää paljaana! :D

Vierailija
299/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hammaslääkärissäkään tarvii avata suuta.

Vierailija
300/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli hyvä, että joku suhtautui asiallisesti toisen ahdinkoon. Vaikka myönnän, että tälle ketjulle on naurettu ja paljon :D