Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?

Vierailija
04.02.2011 |

Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?

Kommentit (826)

Vierailija
301/826 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että viel pitää synnyttää alapää paljaani kaiken lisäks voi tulla kakatkin housuun ;) et suosittelen että piet jalat ristissä ja olet kokonaan synnyttämättä.

Miten ne kakat voi housuun tulla, jos on alapää paljaana?

Vierailija
302/826 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hoitohenkilökunta kautta maan on saanut vihiä tästä valaisevasta keskustelusta, ja siksi tullut sankoin joukoin johtamaan viattomia synnyttäjiä harhaan. Varoituksena siis kaikille: nämä alapää paljaana -synnytyksen kannattajat kuuluvat kaikki samaan perverssiin lahkoon! Heidän puheissaan ei ole mitään perää, ja viestien vaihteleva sävy ja kieliasu on vain hämäystä. Synnytystä ei missään olosuhteissa suoriteta intiimialueet paljaana, eikä kenenkään tule siihen suostua näiden pervojen painostuksesta huolimatta. Nämä irstaat hyväksikäyttäjät pyrkivät vetoamaan luonnollisuuteen, ammattitaitoon ja -etiikkaan. Tähän ansaan ei kannata langeta, sillä ei ole eettisesti oikein painostaa tukalassa tilanteessa olevaa naista esiintymään ilkosillaan genitaalit paljaana useiden ihmisten edessä.

Täällä on esitetty useita hyviä ja nykyaikaisia keinoja turvata rauhallinen synnytys turvassa pervojen katseilta. Itse olen synnyttänyt kolmesti, enkä kertaakaan ole vilauttanutkaan intiimiejä osiani himokkaille kätilöille. Ensimmäistä synnyttäessäni olin köyhä opiskelija, eikä meillä olut varaa sokaistuksiin tai muodikkaisiin synnytyshaalareihin. Jouduimme turvautumaan kotitekoiseen, mutta toimivaan ratkaisuun jota suosittelen lämpimästi! Synnytykseen laitoin jalkaani oikein isot ja venyvät 40 denierin sukkahousut, ja niiden päälle haaroista auki leikatut housut. Vauva syntyi sukkahousupussissa, eikä kukaan nähnyt kriittisiä paikkojani. Pussi poikki, solmu sukkahousuihin ja solmu takaisin housujen sisään. Kätevää.

Seuraavissa synnytyksissä käytettiinkin sitten sokaistusta ja synnytyshuppuja. Yhtä kätilöä jouduin sivaltamaan sähköpiiskalla, koska epäilin hänen yrittävän haistella minua sieltä.

Pitäkää hyvät ihmiset kiinni ihmisoikeuksistanne! Ilmoittakaa pervoista viranomaisille, ettei kukaan muu joudu heidän toimistaan kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/826 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin ekan muksuni pahaa aavistamattomana ja sokeasti kätilöihin luottaen ja kaiken maailman perversiot kestäen. Sitten sainkin kuningasajatuksen! Mies saa synnyttää loput! Ja niin mies sitten synnytti ne kaksi muuta kakaraa ja pääsi vuorostaan perverssioiden kohteeksi ja mä sain vain istua vieressä ja silittää päästä (yläpäästä, kun alapää oli varattu) ja pitää kädestä kiinni.

Problem is solved!!!

Vierailija
304/826 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturbaatio synnytyksessä -ketjussa joku kertoi, kuinka kätilö oli oikeast painanut supistusten aikana klitorista :D

Että kyllä tää taitaa olla ihan perusteltu pelko tämä koko ketju :D

Vierailija
305/826 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tärkeintä ole, että saadaan lapsi turvallisesti ja terveenä ulos.

Taas yks tällänen perverssi puhumassa asioista mistä ei mitään tiedä!

Tärkeintä on meidän synnyttävien naisten ylpeyden ja viattomuuden säilyttäminen,

vauvan terveys ja turvallisuus on täysin toissijaista!

Vierailija
306/826 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtikin tuoda ilmoille saman ajatuksen jota olen itsekin pohtinut eli miten sitä saisi lapselle vaatteet päälle ennen synnytystä kohtuun? Ettei se ihan pylly paljaana synny!

Tuota..kokeiletko sinä asiaa ensin vai otanko minä asiakseni tämän ja kerron sitten teille muille kuinka kävi?

Jos bodyn tunkisi alapään kautta ja se tähystysleikkauksessa puettaisiin vauvan päälle vai olisiko bodyn nieleminen parempi vaihtoehto?

Mielipiteitä siskot ja asiallisia vastauksia, kiitos.

Vierailija
307/826 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ala olla jo aika kulunut vitsi?

Minä vaan ihmettelen: Naisetkäyvät vahauksissa ja ties missä karvanpoistossa, makaavat kyllä vapaaehtoisesti reidet levällään silloin, ja lopputulos pitää olla ehdottoman paljas!

Sitten kun mennään synnyttämään, ollaankin niin ujoja että pitäisi olla keskiajan tapaan teltta suojana.

Ei synnytyksessä ole yleensä miehiä paikalla. Normaalissa synnytyksessä ei juuri lääkäriä tarvita, ja hyvin harva kätilö on mies. Joo, yhden sellaisen tunnen, lieneekö vielä kätilön töissä. Paitsi vauvan isä on aika usein.

Vierailija
308/826 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ala olla jo aika kulunut vitsi?

Minä vaan ihmettelen: Naisetkäyvät vahauksissa ja ties missä karvanpoistossa, makaavat kyllä vapaaehtoisesti reidet levällään silloin, ja lopputulos pitää olla ehdottoman paljas!

Sitten kun mennään synnyttämään, ollaankin niin ujoja että pitäisi olla keskiajan tapaan teltta suojana.

Ei synnytyksessä ole yleensä miehiä paikalla. Normaalissa synnytyksessä ei juuri lääkäriä tarvita, ja hyvin harva kätilö on mies. Joo, yhden sellaisen tunnen, lieneekö vielä kätilön töissä. Paitsi vauvan isä on aika usein.

Ja kun mä synnytin olin ainoa naispuolinen salissa! Toisessakin synnytyksessä oli mieskätilö, mutta naishoitajia.

Vierailija
309/826 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko upata että ne jotka eivät ole vielä lukeneet saavat myös osansa tästä hulvattomuudesta! :DDDDD

Vierailija
310/826 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis esim. romanikulttuurissa romaninaiset ottavat alusvaatteet pois mutta jättävät mekon päälle, heillä on tätä varten ns. synnytysmekko jota käytetään vain synnytystä varten, samanlainen romanimekko. Vauva pääsee ulos vaivatta ja kätilö käsikopelolla ottaa sen sieltä mekon alta, mutta katsoa ei saa, täysin normaalia romanikulttuurissa. Teetätä itsellesi samanlainen mekko niin sillä pääsee sitten eikä lääkärikään kummastele asiaa.

Vierailija
311/826 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mullakin oli siis housut jalassa, pimeä huone, synnytys teltta, sokaistut lääkärit ja varmuudeks viel niitten pääs synnytys myssy ettei varmasti näe mitään.. Ja siis miehelläkin oli silmälaput. Ja kaiken lisäks ku en halunnu että mun pimpulaa kosketaa ni lääkäri vetäs vauvan ulos siitä piuhasta mikä sen päähän laitetaan että näkee mikä vauvan tila on! Eli siis synnyttää voi ilman että kukaan näkee ti koskee sinuun!!

Vierailija
312/826 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee muita eritteitä ponnistaessa, vaikka se kauhee kakka vahingossa, niin kukaan ei huomaa, siellä on ja pysyy.

historia kannattaa selvitää ennekuin naureskelaan.

Vierailija
313/826 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aamu pelastettu,sain kyllä niin makeet naurut sekä kysymyksestä että vastauksista :D

Vierailija
314/826 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö synnytyksessä tosiaan olla alapää paljaana? Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?

Tämä siitä on seurausta kun miehen saurassa oot männy housut riisumaan. Siitä se on tämäkin tilanne saanut alkunsa. Ja nyt sitten ikään kuin karman lain mukkaan joudut ne housut sitten synnytyssalissakin riisumaan.

Vierailija
315/826 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just että ne varmaan siellä synnärillä luulee että olen itsensäpaljastaja! Mulla on neljä synnytystä takana ja oon aina riisunu housut heti synnytyssaliine mennessä. En ole tiennyt että näitä synnytyskaapuja ne nykyään synnytyksissä pitävät päällä.

Olen maalta kotoisin ja siksi niin viaton, ja nyt selvisi että oon vahingossa häpäissyt itseni röpsääni julkisessa sairaalassa synnytyshuoneessa ja kaiken hoitohenkilökunnan edessä esitellyt

Mutta mikä pahinta: ei se paikkojen esittely tähän jäänyt. Synnytyksen jälkeen olen ihan estottomasti vetänyt tissit esiin ja alkanut imettämään. Siis siinä kätilöiden läsnäollessa! Ja olen vielä pyytänyt kätilöä tulemaan katsomaan ja antamaan imetysohjeita.

Onkohan mun potilaspapereihin kirjattu että Itsensäpaljastaja synnyttäjä.

Jos on niin enempää lapsia ei tule kun ei sinne synnärille kyllä enää kehtaa mennä.

Vierailija
316/826 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä kaikkia vaivaa? Synnytys on luonnollinen asia ja ei mitenkään seksuaalisuuten liittyvä. Jos jotain ällöttää ne kätilöt, niin synnyttäköön KOTONA! Kätilö voi katsoa onko esim. napanuora vauvan kaulan ympärillä ja onko muutenkin kaikki hyvin, ei ne todellakaan katso sun pimperoa ja rukkaa käteen tai hiplaa pimpsaa, se ei mitenkään ole hieno näky. ja luuletteko todella että kätilöt saa kiksei synnyttävist naisist?! ei hieroojakaan saa kiksei kun hieroo vaiks pakaroi, niiden kaikkien tehtävä on vain auttaa ihmisiä! ja jos joku kätilö olis oikeest niin sairas et sais kiksei, ni eiks se kuitenkin ol ihan sama mitä se tekee, kunhan vauva on terve ja saadaan ulos!!!

Vierailija
317/826 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just että ne varmaan siellä synnärillä luulee että olen itsensäpaljastaja! Mulla on neljä synnytystä takana ja oon aina riisunu housut heti synnytyssaliine mennessä. En ole tiennyt että näitä synnytyskaapuja ne nykyään synnytyksissä pitävät päällä.

Olen maalta kotoisin ja siksi niin viaton, ja nyt selvisi että oon vahingossa häpäissyt itseni röpsääni julkisessa sairaalassa synnytyshuoneessa ja kaiken hoitohenkilökunnan edessä esitellyt

Mutta mikä pahinta: ei se paikkojen esittely tähän jäänyt. Synnytyksen jälkeen olen ihan estottomasti vetänyt tissit esiin ja alkanut imettämään. Siis siinä kätilöiden läsnäollessa! Ja olen vielä pyytänyt kätilöä tulemaan katsomaan ja antamaan imetysohjeita.

Jos on niin enempää lapsia ei tule kun ei sinne synnärille kyllä enää kehtaa mennä.

Kauheeta kun ne kätilöt joutuu tällaisia asiakkaita kohtaamaan: Pitäisitte housut jalassa ja jeesus mielessä myös synnytyksen aikana.

Vierailija
318/826 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa vahingossa sattua että kätilö tai lääkäri varotoimista huolimatta ehtivätkin vilkaista pimpsaa. Monet myös teeskentelevät sokeaa päästäkseen synnytyssaliin töihin, tiesittekö tämän?!?!

Meillä siis synnyttäjän yksityisyys on turvattu siten, että synnytetään anonyyminä ja synnyttäjällä on musta pussi pään peittona. Se puetaan jo kotona päälle ennen sairaalaan menoa. Näin yksityisyys on taattu, koska jos pimppa sattuisikin jossain vaiheessa vilahtamaan, ei kukaan koskaan saa tietää kuka on mennyt levittelemään pimppaansa niinkin julkisella paikalla kuin synnytyssalissa.

Vierailija
319/826 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
320/826 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä kaikkia vaivaa? Synnytys on luonnollinen asia ja ei mitenkään seksuaalisuuten liittyvä. Jos jotain ällöttää ne kätilöt, niin synnyttäköön KOTONA! Kätilö voi katsoa onko esim. napanuora vauvan kaulan ympärillä ja onko muutenkin kaikki hyvin, ei ne todellakaan katso sun pimperoa ja rukkaa käteen tai hiplaa pimpsaa, se ei mitenkään ole hieno näky. ja luuletteko todella että kätilöt saa kiksei synnyttävist naisist?! ei hieroojakaan saa kiksei kun hieroo vaiks pakaroi, niiden kaikkien tehtävä on vain auttaa ihmisiä! ja jos joku kätilö olis oikeest niin sairas et sais kiksei, ni eiks se kuitenkin ol ihan sama mitä se tekee, kunhan vauva on terve ja saadaan ulos!!!

Meitä kaikkia vaivaa...

HUUMORINTAJU!

Mitä sinulle ei ole näemmä suotu lainkaan. :D