Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten vähäinen seksihalukkuus ei taida ollakaan myytti

Vierailija
04.02.2011 |

Ainakin palstan mukaan suurimmalle osalle naisista riittää seksi kerran, pari kuussa, harvemminkin.

Olen aina ajatellut olevani poikkeuksellinen nainen, koska olen AINA halunnut seksiä paljon ja usein.

Alkuaikoina mieheni kanssa meillä oli seksiä niin usein että oli paikat kipeänä, kirjaimellisesti.

Aina kaikkien suhteideni alussa voisin sekstailla vaikka 10 kertaa päivässä.

Nyt olen ollut saman miehen kanssa 17 vuotta, ja edelleen haluan seksiä suhteellisen usein, n. pari kertaa viikossa. Miehelle riittää kerta viikossa-kahdessa.

Meillä minä olen se joka joskus hermostuu torjutuksi tullessaan, joten ymmärrän näiden "pihtareiden" miehiä.

Torjutuksi tuleminen käy itsetunnon päälle, ja valitettavasti alentaa kynnystä pettämiseen (olen itse joskus pettänyt koska olen halunnut tuntea itseni halutuksi).

Onko muita kaltaisiani vai olenko outolintu?

Nuoruuden aikaiset exänikin ovat sattumalta tavatessa edelleen haikailleet perääni (tai siis p*lluni perään; ), eivät kuulemma koskaan ole kokeneet muiden naisten kanssa vastaavaa...

Minulle tämä on ihan luonnollista. Minä en pysty ymmärtämään haluttomia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kerran päivässä.

Tai kaksi

Tai useammin.

Ideaali minimi on kerram päivässä.

Vaimo oikasti antaakin kerran päivässä jos ei ole kuukautusua, mutta kun se antaa (jo 15 vuoden ajan) Ei ilmaise omaa haluaan koskaan. Haluaisin olla kokea olevani haluttu myös joskus. Niille jotka näkevät mielessään lihavan ruman miehen. Erehdytte :)

Pettänyt en ole, mutta kyllä olisi kiva olla joskus haluttu. Pitäisiköhän katsella muita puutarhoja

m36

muiden puutarhojen seikkailujen ajat mennyt jo ohi. Onko vaihdevuodet päällä vai miksi on noin kovat luulot itsestä? Jotain sinussa on mätänä, jos nainen ei koe sinua haluttavana. Luultavasti tietää millainen itkupilli olet, jos ei anna kerran päivässä.

Sattui olemaan näemmä viellä tämäkin tab auki.

Ihmettelen miksi joku jaksaa vaivautua vastaamaan noin tylysti. Taitaa vaan oma elämä harmittaa, tai jotain :)

Tiedä sitten kuinka kauan ollaan viriili, mutta mun elämässä seksi ainakin on tärkeää.

m36

Vierailija
2/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstalla ovat kyllä enemmistönä ne, jotka haluavat paljon seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan varmaan aika keskiverrosti, joskus monta kertaa päivästä ja välillä taas ei nappaa yhtään.

MUTTA minä pystyn ymmärtämään oikein hyvin niitä, joiden tekee mieli joka päivä, ja myös niitä, joiden ei tee mieli koskaan. Miksi muiden pitäisi olla niinkuin minä? Miksi kaikkien pitäisi haluta samalla tavalla?

Todella outoa (aikuiselta???) ihmiseltä, että ei pysty ymmärtämään, että toisten mieli ja ruumis voivat toimia eri tavalla kuin omat...

Vierailija
6/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan varmaan aika keskiverrosti, joskus monta kertaa päivästä ja välillä taas ei nappaa yhtään.

MUTTA minä pystyn ymmärtämään oikein hyvin niitä, joiden tekee mieli joka päivä, ja myös niitä, joiden ei tee mieli koskaan. Miksi muiden pitäisi olla niinkuin minä? Miksi kaikkien pitäisi haluta samalla tavalla?

Todella outoa (aikuiselta???) ihmiseltä, että ei pysty ymmärtämään, että toisten mieli ja ruumis voivat toimia eri tavalla kuin omat...

Musta se on aina vähän huono merkki, jos ei ole ollenkaan valmis ymmärtämään, että toiset ihmiset eivät ole samanlaisia kuin itse.

Vierailija
7/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei tietenkään ole oikein, mutta ei sekään, että PARISUHTEESSA joutuu elämään jatkuvassa seksinpuutteessa (enkä nyt tarkoita tilapäistä seksinpuutetta sairauden, väsymyksen, synnytyksen tms. vuoksi, vaan jatkuvaa, vuosia kestävää torjutuksi tulemista).

Seksi on useimmille perustarve, ja jos joku ei sitä halua, mikä oikeus hänellä on sitten kieltää se puolisolta?

Seksin ei turhaan sanota olevan aviollinen velvollisuus. Minusta ilman seksiä ei ole parisuhdettakaan, vaan suhde on silloin pelkkää kaveruutta. -ap

Vierailija
8/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan varmaan aika keskiverrosti, joskus monta kertaa päivästä ja välillä taas ei nappaa yhtään. MUTTA minä pystyn ymmärtämään oikein hyvin niitä, joiden tekee mieli joka päivä, ja myös niitä, joiden ei tee mieli koskaan. Miksi muiden pitäisi olla niinkuin minä? Miksi kaikkien pitäisi haluta samalla tavalla? Todella outoa (aikuiselta???) ihmiseltä, että ei pysty ymmärtämään, että toisten mieli ja ruumis voivat toimia eri tavalla kuin omat...

Musta se on aina vähän huono merkki, jos ei ole ollenkaan valmis ymmärtämään, että toiset ihmiset eivät ole samanlaisia kuin itse.

Itse haluttomuus on vain minulle niin absurdi ajatus, että siksi sitä on vaikea ymmärtää. -ap

Vierailija
9/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kuulosta haluavan yhtään normaalia enempää. Kaikki haluavat paljon suhteen alussa, se on ihan biologiaa. Ja pari kertaa viikossa ei kuulosta erityisen paljolta. Jostain syystä taidat saada kiksejä siitä, että kuvittelet olevasi jotenkin erilainen ja parempi koska olet muka halukkaampi kuin muut naiset? No, et ole. Jotkut haluavat vähemmän kuin sinä, ainakin joissain elämäntilanteissa, ja jotkut taas enemmän. Miksi sinun pitää vertailla muihin?

Vierailija
10/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kuulosta haluavan yhtään normaalia enempää. Kaikki haluavat paljon suhteen alussa, se on ihan biologiaa. Ja pari kertaa viikossa ei kuulosta erityisen paljolta. Jostain syystä taidat saada kiksejä siitä, että kuvittelet olevasi jotenkin erilainen ja parempi koska olet muka halukkaampi kuin muut naiset? No, et ole. Jotkut haluavat vähemmän kuin sinä, ainakin joissain elämäntilanteissa, ja jotkut taas enemmän. Miksi sinun pitää vertailla muihin?

en tiedä olenko halukkaampi kuin muut naiset. Miehet ovat siis niin sanoneet. Ja olen muutenkin aika sinut seksuaalisuuteni kanssa. En minäkään aina ole halukas, en tarkoita sitä.

Jos on kuolemanväsynyt, ei huvita seksi.

Vertaan nyt tässä ehkä itseäni niihin naisiin, jotka eivät halua kuin muutaman kerran vuodessa (eräs ystäväni on tällainen).

En koe erityistä paremmuutta, mutta onhan se selvä että parisuhde on onnellisempi jos halut kohtaavat, kuin että jos ne eivät kohtaa.

Vierailija
11/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin ei turhaan sanota olevan aviollinen velvollisuus. Minusta ilman seksiä ei ole parisuhdettakaan, vaan suhde on silloin pelkkää kaveruutta. -ap

että avioliitto ei voisi olla pelkkää kaveruutta? Eiköhän se ole ihan puolisoiden keskinäinen asia mistä suhteessa on kyse?

"Aviollinen velvollisuus", pöh 1800-lukulaista löpinää johon ei kukaan normaali ihminen enää usko.

Mitä avioliitossa tapahtuu on puolisoiden välinen asia. Seksiä ei ole pakko olla tai sitä voi olla todella paljon. Sitä voi olla muiden kanssa tai keskenään. Minä en ymmärrä tätä intoa määräillä sitä, mitä muiden suhteissa tapahtuu :O

Ehkä elämä sinuakin joskus opettaa, ei haluttomuus ole mikään ihmisen oma valinta ja toivottu tilanne. Ja ihan vietitkin ovat erilaisia, miksi eivät saisi olla?

Tilanteetkin vaihtelevat niin paljon, itsekin olen saman miehen kanssa kärsinyt haluttomuudesta ja halunnut monta kertaa päivässä, muulloinkin kuin suhteen alussa.

Vierailija
12/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe erityistä paremmuutta, mutta onhan se selvä että parisuhde on onnellisempi jos halut kohtaavat, kuin että jos ne eivät kohtaa.

saattavat kohdata silläkin tavalla, että kumpikaan osapuoli ei halua seksiä kovin usein.

Vierailija
13/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattavat kohdata silläkin tavalla, että kumpikaan osapuoli ei halua seksiä kovin usein.

jos kumpikin osapuoli haluaa yhtä vähän. heh!

Vierailija
14/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua. En tiedä missä vika on?! Siis ihan tosissaan, tämä haittaa itseänikin. Olen ollut lihava, nyt hoikka - olen laihduttanutkin hyvin pitkälti sen vuoksi, että saisin seksuaalista itsevarmuutta ja sitä kautta alkaisin myös haluta. Mies on ihan hyvännäköinen, tyydyttää minut on varmaan ihan hyvä sängyssä (ei ole paljoa kokemusta, joten vaikea verrata onko hyvä vai huono). Mutta jos on vaihtoehtona vaikka olla rauhassa, tehdä omia juttujaan vai harrastaa seksiä, niin mieluummin lukisin vaikka kirjaa.

Ihan parisuhteen vuoksi teen aloitteita, ja lähden puolestaan miehen aloitteisiin mukaan. Seksi on ihan ok, kun siihen ryhtyy. Mutta koskaan en ole ihan hulluna himosta, tai että voisi sanoa, että "panettaisi". Multa varmaan puuttuu sellainen ominaisuus kokonaan :((. Olen tosi kateellinen niille, jotka tällaista kokee. Ja älkää väittäkö, etten olisi yrittänyt! Olen käynyt seksuaaliterapeutilla, puhunut miehen kanssa, lukenut kaiken mahdollisen tiedon. Oikeastaan ahdistun vain entisestään, kun jatkuvasti luen, että olen jotenkin viallinen tai jopa sairas..

En minä enää tiedä mitä pitäisi tehdä..? Kertokaa mulle!!

Vierailija
15/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hyvin samanlaisia tuntoja.

Tuntuu välillä ahdistavalta elää tässä maailmassa, jossa kaikkien oletetaan haluavan seksiä jatkuvasti. Monet ihan sinällään fiksutkin ihmiset arvottavat toisia seksin mukaan, tyyliin olet tosi tylsä, jos harrastat seksiä aina samassa asennossa. No, mulla on rakenteellisten seikkojen vuoksi pari poissuljettua asentoa ja toisissa taas en saa mitään mielihyvää. Tietenkään nämä ihmiset eivät tiedä, että heidän sanansa loukkaavat mua, koska mulla ei ole tapana kertoilla yksityiskohtia seksielämästäni.

Vierailija
16/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä, jos saisin siitä jotain itsellenilkin...

Äitinä kaiket päivät vastaa lasten tarpeisiin ja täyttää niitä, en jaksa ottaa miestä kolmanneksi palveltavaksi. Jos mies pitäisi huolta, että seksi olisi minullekin kivaa, harrastaisin mielelläni vaikka joka päivä. Useamminkin silloin tällöin. Hyvän seksin koen nimenomaan voimaa antavaksi, huono seksi vain kuluttaa.

Vierailija
17/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks samanmoinen erotuksella etten ole pettänyt,ja seksiä saan vain kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa. :(

Vierailija
18/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tunnistan itsessäni seksuaalisia himoja, mutta ne eivät ole vuosikausiin kohdistuneet omaan mieheeni. En ole kertonut sitä hänelle, koska se olisi niin kamala asia kuulla, mutta en haluaisi näinkään elää loppuikääni.

Tunsin aitoa himoa miestäni kohtaan noin ensimmäiset kaksi vuotta, sen jälkeen en ole sitä enää hänen kanssaan tavoittanut. Meidän seksimme on ihan vain ystävällisyyden osoitus minun puoleltani, ihan vain epäitsekästä.

Vierailija
19/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tunnistan itsessäni seksuaalisia himoja, mutta ne eivät ole vuosikausiin kohdistuneet omaan mieheeni. En ole kertonut sitä hänelle, koska se olisi niin kamala asia kuulla, mutta en haluaisi näinkään elää loppuikääni.

Tunsin aitoa himoa miestäni kohtaan noin ensimmäiset kaksi vuotta, sen jälkeen en ole sitä enää hänen kanssaan tavoittanut. Meidän seksimme on ihan vain ystävällisyyden osoitus minun puoleltani, ihan vain epäitsekästä.

Siellä lähinnä keskusteltiin, että missä vika voisi olla. Oli ihan mukava purkaa tuntojaan, mutta ei siellä mitään dramaattista muutosta tapahtunut. Sain joitakin kotitehtäviä, ja myös mies kävi siellä yksin, sekä kävimme myös yhdessä ainakin kerran.

Käytiin läpi lapsuutta ja nuoruutta, löytyisikö sieltä jotain mikä vaikuttaa seksuaalisuuteen. Se oli aika paljon sellaista yleistä jutustelua.

Vierailija
20/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ollut saman miehen kanssa 17 vuotta, ja edelleen haluan seksiä suhteellisen usein, n. pari kertaa viikossa.

Heh. Me olemme olleet 27 vuotta yhdessä ja melkein joka päivä sekstaillaan edelleen - enkä pidä itseäni mitenkään erityisen nymfomaanina. Et toisin sanoen taida sinäkään olla yhtään keskivertoa halukkaampi.