Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja hevostelu

03.02.2011 |

Hei! Olen 21vuotias neito ja viikkoja kertynyt 23+2. Hevostellut olen koko ikäni ja ensimmäisen kerran istuin hevosen selkään 2vuotiaana. Omia hevosia on aina ollut ja kokemusta löytyy. Tosin nyt on ollut 5v taukoa koko hevostelusta.

Nyt kuitenkin innostuin harrastuksesta, kun äitini osti tilalleen hevosen jolla kerran olen ratsastanut. Mutta 5vuoden tauon jälkeen oli kyllä kankea kokemus. Hevonen 3v tamma, opetettu pelkästään ajoon kun meille tuli. Äiti opetti hevosta ratsastukseen mutta on TODELLA kouluttamaton vielä. Tämän hevosen selkään en siis uskalla mennä.

Ajattelin tässä ehkä hankkia 10kerran kortin tutulle tallille, ja aloittaisin ihan perus asioista. Eli 10kerralla ei olisi mitään "rankkaa" tiedossa. Lähinnä perusasioiden opettelua/kertausta jne.

Mutta onkos muita ihmisiä jotka ovat raskaana ollessaan ratsastelleet? Äitini ratsasti itse vanhempaa veljeäni odottaessa ihan melkein viimeisilleen. Ja itsellä kova hinku päästä selkään, tietenkin lopettaa heti kun mahaa alkaa olemaan enemmänkin. :)

Kiitoksia vastauksista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu ja turvallinen hevonen, voi sillä ratsastaa kevyesti vaikka loppuun saakka. Silti hevonen on eläin joka saattaa kompastua, kaatua, säikähtää, pukittaa jne.. Haluatko ottaa sen riskin, että tiput ja menetät lapsesi?

Sinuna ostaisin sinne ratsastuskouluun sen kortin vauvan syntymän jälkeen. Itsekkin olen hevostellut koko ikäni samoin ystäväni, mutta kaikki, myös ne joilla on oma hevonen, ovat lopettaneet ratsastuksen raskaana ollessaan. Satunnaisesti ovat saattaneet sillä omalla, luotettavalla hevosella käydä kentällä kävelemässä. Ei mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä