Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten voi tarkistaa ettei itse ole badoo listoilla??

Vierailija
03.02.2011 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niinkuin neulaa hakis heinäsuovasta.. eikö kenelläkään ole tietoa? t.ap

Vierailija
2/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on haku ihan nimellä.Siihen tulee alkukirjaimet,valitse millä etunimesi alkaa sit tulee vaihtoehdot esim.Jaana Mäkinen-Janette Örkki.Haet sieltä oikeelta kohalta oman nimes ja klikkaat.Jos ei sun nimeä löydy et ole siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siihen osoitteeksi tyyliin kjdgnvxmnvbgkjfn@gmail.com, ja se löysi ne kaikki!! Eli toi hakukin on vaan typerä tapa kalastella ihmisten s-postiosoitteita, siinä oikeallahan on sininen nappi jolla voit "yhdistää"(?) nuo ihmiset itseesi tms., eli varmaan käytännössä lähettää niille kutsun liityä tai jotain.

Mä etsin itseäni laittamalla ikähaarukkaan oman ikäni ja vaihtamalla kaupungin oikeaksi, en ainakaan löytänyt sieltä joten tuskin olen siellä. Muistan kyllä että joku lähetti mulle fb:n kautta viestin tollasesta, mutten liittynyt.

Vierailija
4/16 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löydän sen suoraan mut en osaa linkittää.Kokeilkaa näin;

http://badoo.com/directory/people/fi

Vierailija
5/16 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä löysin sen hakemalla. Vaikeeta mut onnistuu, kun pääsee sivulle missä lukee henkilöt- valitsee tämän, sit vaan alkukirjainta painamalla tulee aivan sairaasti nimiä, ja niistä klikkaamalla lisää nimiä ja lisää nimiä. Kesti muuten hetken löytää omansa ja piti miettiä tosissaan aakkosia että niitten omituisten nimien keskeltä vihdoin löytyi että en oo siellä. huh.

Vierailija
6/16 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlen tarkennettu haku, sivustoksi badoo ja hakusanaksi oma nimi

Vierailija
7/16 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista yksinkertaisin Google haku;

badoo nimi kaupunki

Tai sitten pelkkä

badoo etunimi sukunimi.

Mutta googlettamalla löytyy helposti ja nopeasti.

Vierailija
8/16 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleen kirjoitat:

BADOO JA SUKUNIMI

niin löytyy kyllä kuka on badoossa.

Vierailija
9/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit etsi paikkakunnittain.Siinä etusivulla lukee HENKILÖITÄ.Klikkaa sitä ja avautuu nimilista.Sama onnistuu hankalammin eli klikkaa etusivulta SUOMI ja jatkat siitä

Vierailija
10/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuukleen badoo.fi Sieltä valitsin etsi kaupungin mukaan,ei ollutkaan paikkakunta.Sit aukes se etusivu jossa voi ettiä henkilöitä nimen mukaan.Siinä listassa on sit kaikki eli ulkomaalaiset nimet hidastaa vähän etsintää.

Vierailija
11/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin olla näin tyhmä, mut en millään löydä minne voisin syöttää nimen? Siinä kaupungin etusivulla on vain "haluan" ja vaihtoehtoja.

Vierailija
12/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä badoon listoilla voi olla ellei itse ole liittynyt?

Vierailija
13/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä badoon listoilla voi olla ellei itse ole liittynyt?

Mutta koska en ole itse rekisteröitynyt badoohon en voi käyttää laajennettua hakua siellä? paska juttu. tosta pitäis nostaa syyte niille.

Vierailija
14/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meen siihen oman kaupunkini etusivulle ja klikkaan "näytä tytöt" (olen siis itse tyttö) niin löydänkö sitte itseni sieltä jos selaan läpi ne kaikki sivut?

Vierailija
15/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä jos olisit siellä.

Mua ei ainakaa haittaa niin kauan kun kukaan ei ota yhteyttä.

En ole seuralaista vailla, enkä kyllä yleensä fb avaa mitään sovelluksia, että tuskin olen badoossa

Vierailija
16/16 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nimeni sähköpostihaun kautta. Sen mukaan olen rekiströitynyt käyttäjä vaikka en ole sinne rekisteröitynyt. Voi hitsi. En halua rekisteröityä sinne, mutta miten pääsen sieltä pois? Ja miten minä oon sinne voinut joutua.

Sukunimeni harvinainen joten se olen kyllä minä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä