Mitä jos ostaa huutiksesta nuorelta myyjältä ns. liian halvalla?
Kerään yhtä lehteä, jonka osat maksaa antikoissa väh. 6 euroa kipale. Kirppiksiltä voi joskus löytää parilla eurolla. Nyt bongasin osta heti -merkillä 5 kpl euron kipale ja tuo tyttö otti minusta postituskulutkin alakanttiin (paketti on vielä postissa). Laitoin sille sähköpostia että ilmoittaa jos tarvii maksaa enemmän, laitan kyllä koko postituskulut jos meneekin yli hänen arvionsa. Nyt mua alkoi kaduttaa kun olen kuitenkin "rikas" siis työssäkäyvä aikuinen ihminen ja tuntuu kuin riistäisin tota nuorta tyttöä. Se olis saattanut saada kamoistaan yhteensä kolme kymppiäkin (!) ja nyt mä sain 5 tuotetta alle kympillä vaikka laskee postituskulutkin yhteen. Myyjän ikää en tiedä mutta on kaupannut jotain lukiokirjojakin ja nuorisovaatteita joten siitä päättelen nuoreksi. Mitähän mun pitäisi tehdä? Toivottavasti sieltä ei kohta äippä tule linjoja pitkin! Tietysti voi olla niinkin ettei myyjä itse osaa arvostaa tota lehteä, mutta kun antikoittenkin hinta on suht kova. Tuotteet näyttivät kuvissa ihan uusilta ja kulumattomilta eikä ulkokuorella mulle edes ole väliä, sisältö tärkein.
tilinrolle vähän lisää "ekstraa". Olisin ainakin itse tosi onnellinen kun löytäisin jotakin kauan keräämääni pilkkahinnalla.