Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku, tyttö siirtyy kokooon 134 cm. Mistä enää nättejä vaatteita

Vierailija
03.02.2011 |

7-vuotiaalle. Lindexin ja H&M:n teinimallistot ei houkuttele. Mistä saisi mukavia käyttövaatteita tuon ikäiselle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä, Name It:n vaatteita on 140cm asti.

Vierailija
2/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n katalogeissa on hello kitty vaatteita kokoon 170cm asti. Ei ne kaikki ole teinimallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko minulla vaan pieni? Käyttää kokoja 116 ja 122 ja jalka on 28. Kaverinsa on 110-116cm ja jalka 27...

Minusta Prismassa on ihan kivoja teinivaatteita.

Benettonin vaatteista myös pidän kaiken ikäisillä.

Vierailija
4/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma. En haluais että näyttää miltään pissikseltä :(.

KappAhlin vaatteet on ainakin ihan KAAMEITA! Hm:n menettelee.. muissa ei oo hirveesti tullu käytyä.

Vierailija
5/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name it ja Riemulin nettikauppa (Duns) ovat suosikkejamme (http://www.riemuli.fi/kauppa/). H&M:llä osa mallistosta on ainakin postimyynnissä ihan ok, ei teinivaatetta (L.O.G.G.?), siis ne, joissa on kokoja 86:sta ainakin 164:ään. Marimekossakin on kivoja paitoja.

Vierailija
6/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Name It myös

Vierailija
7/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään haimme tytölle NI:N vaaleanpunaiset collarit sekä strassiheppapaidan,samettimekon ja vaikka mitä kivaa :)

Vierailija
8/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää kanssa 134 ja name it vaatteita ostan pääsääntöisesti. Nättejä käyttövaatteita tytöille eikä mitään teini meininkiä. H&M ja Lindexissä en edes enään käy.

Vierailija
9/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei tosiaan ole iso 7v. sulla, ennimin muut sitten pieniä:)

Mun mielestä marketeistä, polar o pyretistä ym. saa kyllä kauniita vaatteita:)

Vierailija
10/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:13

Vierailija
11/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Nameit, Benetton, Next, Boden, Zara, Cyrillus.

Gapista tai Gymboreelta voi tilata Jenkeistä.

Lindexillä ja Kappahlilla on kivoja farkkuja.

Vierailija
12/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on 132cm pitkä ja jalka on 35... on tosin vasta 6. pisin tyttö luokallaan, että taitaa olla nykyään pitkiä lapsia :)

Vierailija
13/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja NELJÄVUOTIAS tyttömme käyttää 116 cm vaatteita. Hän on puolestaan pitkä.

Miksi arvostelette lasten kokoa? Eivät he itse pituudelleen/lyhyydelleen mitään voi. Kaikki ovat erilaisia.

Tässähän kysyttiin, mistä löytyy nättejä vaatteita koossa 134 cm.

Vierailija
14/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ne Nextiltä netistä lähes kaikki.

Vierailija
15/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meandilla jotain? SIllä on aika monia juttuja vielä tuossa koossa.

Vierailija
16/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tyttömme on 9-vuotias... H&M, Lindex ja KappAhl muuttavat mallistonsa 134 cm kohdalla aivan kammottaviksi, Lindex yllättäen jo 128 cm kohdalla.

Asumme hankalassa kaupungissa, jossa ei ole Stockmannia, ei P.O.P:ia, ei Zaraa eikä kalliiden merkkien liikettä. Sokoksella 134 cm -> osasto on valehtelematta 10 m2 kokoinen ja siellä ovat edustettuina Esprit (jolla ihan ok mallisto) ja House Collection (pitkälti samaa pissiskamaa kuin ruotsalaisketjuilla).

Benetton on hyvä. Samoin olen löytänyt Kinderit merkiltä yllättäen kivoja juhlavaatteita isommille, vaikka aikaisemmin en oikein merkistä pitänyt, oli vähän tylsä! Nyt tylsyys on vaan just hyvä kaiken sen glitterin ja paljetin ja revityn lookin rinnalla :)

GAP nettitilauksen mahdollistuminen Suomeen pelastaa paljon. Gymboreella aina laatu ei oikein ole kohdallaan, joskaan myöskään hinta ei ole kummoinenkaan.

Riippuu lapsesta, mutta meillä ei kyllä edes farkut käy ruotsalaisketjuilta. Pillifarkut on kuulemma ällöjä. Yhdet kivat, sellaiset aplikoidut farkut olen löytänyt H&M mallistosta viime syksynä.

Vierailija
17/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ne Nextiltä netistä lähes kaikki.

Seikkailin varmaan tunnin kerran siellä ja aina meni sinne UK nettikauppaan vaikka muka valitsin international toimituksen. Jotenkin meni vaan hermo kertakaikkiaan sen rekisteröitymisen ja tilaamisen kanssa.

Luultavasti oli joku häiriö, koska jopa USA:sta tilaaminen on mun mielestä erittäin yksinkertaista.

Vierailija
18/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis aika pitkä ikäisekseen eikä haluttaisi vielä siirtyä mihinkään teini-ikäisten vaatteisiin :(

Vierailija
19/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen etusivun ala-laidassa on maiden lippuja ja klikkaan sieltä Suomen lippua. Sitten se kysyy, että haluatko vaihtaa maata, johon vastaan YES. Ja siitä sitten eteenpäin ei ole ollut mitään vaikeuksia paria "sold out" harmittelua lukuunottamatta. En mä missään vaihda mitään International-juttua enää sitten.

Vierailija
20/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 6 v tyttö 120 cm. Ihan kivoja vaatteita mitä löysin 134 cm kohdalta, sellaisia perusvaatteita, yksivärisiä ja raidallisia paitoja, kukkamekkoja, perusfarkkuja jne. Toki siellä oli sitten niitä teinivaatteitakin, mutta ei kyllä kaikki.

Lindex oli paljon teinimpi, mutta sieltäkin löytyi pupun- ja kissankuvaisia, yksivärisiä ja raidallisia paitoja, perusfarkkuja ja legginssejä.

Seppälä ja KappAhl oli ehkä vielä teinimpiä, mutta jotain neutraalimpaa niistäkin löytyi.

Mites Sokos ja marketit?

Voisko ap kuvitella ostavansa yksivärisiä vaatteita koristelevansa ne itse/tytön kansa esim. kangastusseilla, napeilla ja ommeltavilla merkeillä?