unohdin että olen raskaana ja söin valmisruokaa ihan haaleana
melkein kylmänä koska on niin kova nälkä. oli pirkan broilerikiusaus. raskaus alussa enkä aina muista että olen raskaana :D
onkohan listeria tai tokso kuinka tod.näk? missään ei lue lukuja, vain varotuksia niistä.
Kommentit (6)
Mutta kissan hiekkalaatikon tyhjennyksen lykkäsin miehelle heti plussasta alkaen. En sen takia että olisin sitäkin hysterisoinut, mutta sainphan yhden ällän työn hyvällä syyllä delegoitua.
koskahan se menee siihen pisteeseen että raskaan aolevat makaa letkuissa 9kk...
Sen kyllä yleensä muistin että olen raskaana, mutta kun en hysteerisenä katsonut noita listoja mitä ei saa syödä, niin taisin jokaisen kohdalla harhautua ainakin 10 kertaa.. Tuli silti ihan täyspäiviä lapsia.
Ykkösen kohdalla suunnilleen vilkaisin listaa mutta enpä pahemmin mitään vältellyt. Ja sama juttu kakkosen kanssa. Raskaus sujui paljon rennommin kun ei tuijotellut listoja.
Niin ja hitsi, vieläpä molempien kanssa olen tyhjentänyt kissojen santalaatikon....
lisääntyvät ja lisääntyvät ja lisääntyvät ja lisääntyvät ja lisääntyvät ja lisääntyvät jne jne jne.
Ja täällä hysterisoidaan ties mitä. Hohhhoijaa.
kyllä ne broilerit on ihan kypsennettyjä siinä eineksessä. :)
Sen kyllä yleensä muistin että olen raskaana, mutta kun en hysteerisenä katsonut noita listoja mitä ei saa syödä, niin taisin jokaisen kohdalla harhautua ainakin 10 kertaa.. Tuli silti ihan täyspäiviä lapsia.