Miten vastata tyhjentävästi taaperoimetyksen ihmettelijöille?
Siis yhdellä lauseella tyyliin "asia ei kuulu muille kuin imettävälle äidille ja lapselle".
Mielellään ystävällisesti :)
Kommentit (12)
Meillä koko perhe käyttää tätä äiteen tissiä ruokailuun, heti kun taapero on syönyt on teinimme vuoro ja viimeiset tipat ryystää aina mieheni.
En ole jaksanut selittää mitään. En ole puhunut kuin ymmärtäväisille, että imetän ja vältän imettämistä missään ihmisten seuroissa.
Ottaa nii päähän yleinen asenne, mutta en jaksa olla mikään valistaja tai selittäjä.
saavasi orgastista nautintoa katsellessasi ison lapsen syömistä suoraan rinnastasi.
tässä säästää ruokakuluissa, ja on tosi hyvää lapsen hampaille, myöskään äitinä en vaan pysty luopumaan tästä ja jatkan tätä ainakin 5v eteenpäin...
Kysy haluaako kysyjä kokeilla myös itse :))
Ihan tosissaan hei... jos joku sitä kysyy, niin silloin taidat imettää jo "todella" vanhaa lasta, ei ne muuten kysyis...
Sanoin jotain sellaista kuin että "eri ihmiset tekevät näissä asioissa niin eri lailla" jos joku rupesi ihmettelemään. Ei siihen sitten kukaan enää mitään jatkanut.
Olen lopetellut imettämistä 4 kk synnytyksestä, 6 kk synnytyksestä, 8 kk synnytyksestä ja 10 kk synnytyksestä (ei tämä järjestys).
Minulle on ihan se ja sama montako kuukautta imetät lastasi. Kiva jos se toimii!
vieraammat ihmiset kommentoineet. Tutummille olen sitten selittänyt syyt vähän pidempäänkin ja ainakaan kukaan ei ole ääneen mulle kritisoinut.
Ne muutamat kerrat kun joku on kysellyt vähän siihen tyyliin, että koskas aiot lopetella tai vieläkö imetät, olen vastannut, että täytyy katsoa menenkö vielä armeijaankin mukaan.
kiitos asiantuntavasta linkistä ja mahtavista räkänauruista. Nauru pidentää ikää ja ukkokin tippui ihan totaalisesti ja on nyt oikein hyvällä tuulella.
aamen