Minkä ikäisenä sait lapsen, tuliko tyttö vai poika?
Kun mietin tuttava- ja sukulaisperheitä, niin useimmissa perheissä on niin, että on nuoret vanhemmat ja poikalapsi tai sitten niin, että on vähän vanhempina lapsen saaneet vanhemmat ja tyttölapsi. Sattumaako? Mintä ikäisenä sait lapsesi ja kumpi tuli?
a 20v tai nuorempana pojan
b 21-25v pojan
c 26-30v pojan
d 31-35v pojan
e 36-40v pojan
f 41v tai vanhempana pojan
g 20v tai nuorempana tytön
h 21-25v tytön
i 26-30v tytön
j 31-35v tytön
k 36-40v tytön
l 41v tai vanhempana tytön
Jos sait vaikkapa 22-vuotiaana tytön, 24-vuotiaana tytön ja 28-vuotiaana pojan, niin vastaa: h h c
Kommentit (31)
B:n aikana sain sekä tytön että pojan (poika kun olin 21v. ja tyttö 25v)
mä sain tytön ja pojan 31 v, tytön 33 v, pojat 38 ja 41 v
eli sain 22-vuotiaana tytön ja
36-vuotiaana pojan :)
sillon rakastellaan harvemmin oviksen kohdalla = tyttö
Minä sain 25 v pojan
31 v pojan (tehty pojaksi)
33 v tytön (tehty tytöksi)
40 v olis tullut poika
41 v tuli poika
katsos kun kaikki eivät perusta perheitä ekan ihastuksen kanssa vaan voivat löytää toisensa jopa niinkin vanhana kuin yli 30 v
21v sain pojan ja 25v sain tytön. :)
katsos kun kaikki eivät perusta perheitä ekan ihastuksen kanssa vaan voivat löytää toisensa jopa niinkin vanhana kuin yli 30 v
Se on ihan tutkittu juttu mitä sanoin.
Muistaakseni on oikein tutkittua tietoa se, että vanhemmiten miehillä tyttösiittiöiden määrä kasvaisi ja poikasiittiöiden vähenisi.
Tietenkään tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että vanhenevat saisivat vain tyttölapsia.
Suurempi merkitys on kuitenkin varmaan kuukautiskierron ajankohdalla, siinä missä vaiheessa kiertoa lapset tehdään. Tyttösiittiöt säilyy naisessa elinvoimaisena muutaman päivän, joten jos tyttöä ollaan "tekemässä", kannattaa ajoittaa yhdyntä muutama päivä ennen ovista. Poikaa tehdessä taas just siihen ovispäivään, poikasiittiöt kun ovat nopeampia liikkeissään ja ehtivät nopeammin perille kuin tyttösiittiöt.
Tuttavaperheissä kuitenkin poikkeuksia tästä oikein paljonkin! =)
Minä sain 25 v pojan
31 v pojan (tehty pojaksi)
33 v tytön (tehty tytöksi)
40 v olis tullut poika
41 v tuli poika
Miten oikein olette tekemällä tehneet pojaksi ja tytöksi? Vai pelkkää oviksen kanssa pelaamista?
ihanan pienen pojan sain 24 vuotiaana
ketjuun kirjoittaneet ovat saaneet yhteensä 40 poikaa ja 29 tyttöä:
20 vuotiaina tai nuorempina 4 poikaa ja 2 tyttöä
21-25v 15 poikaa ja 13 tyttöä
26-30v 4 poikaa ja 5 tyttöä
30-35v 10 poikaa ja 8 tyttöä
36-40v 5 poikaa ja 1 tyttö
41v tai vanhempana 2 poikaa, ei tyttöjä
Pahoittelen mahdollsia laskuvirheitä :) terv. ap
B
I
I