Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen ex pompottaa

Vierailija
03.02.2011 |

Tai oikeammin on niin etta on ihan kohtuufiksu nainen mutta mies itse pomppii silti joka inahduksen mukaan. Rasittaa mua koska vaikuttaa sitten mun elamaan tosi paljon, negatiivisesti. Esimerkiksi heilla tehtiin remonttia niin lasten piti tulla miehen luo (en asu siella virallisesti) poikkeuksellisesti eli vaihtoivat viikonloppuja. Niin mies sitten meni kasittamaan taman niin, etta siita vaihtoviikonlopusta aletaan laskemaan taas joka toinen vkl heilla, meilla. Eli viikonloput meni sekaisin, jos meilla oli menoja vapaalle vkl niin ne olis pitanyt peruuttaa jne. Pyysin sitten etta mies kysyisi exalta mika hanen ajatuksensa oli ollut. Vastaus tuli, etta vaihto vaan, ei muutoksia muihin. Kuten loogista onkin! Mutta meilla meni monta paivaa taman vatkaamiseen ja tuli jo iso riita ja mies oli sita mielta etta estan hanta nakemasta lapsiaan. Just.

Toinen juttu huomiselta, nyt ex haluaa menna miehensa kanssa leffaan ja on kysynyt miesta babysittaamaan (teini-ikaisia kolleja...) ja mies on nyt sitten jarjestellyt taman niin etta ne tulee meille yoksi. Asuvat 5 min kavelymatkan paassa, eivatko voi menna leffan jalkeen kotiinsa kun tama viikonloppu piti olla meille vapaa. Ja ei sekaan niin haittaisi mutta mies useimmiten tahtoo etten ole hanen luona silloin kun pojat on. Yhdessa jo 4 v mutta taman takia olen pitanyt omaa asuntoa, joka tosin on ihan toisella paikkakunnalla. Nyt joudun perjantaina toiden jalkeen matkustamaan sinne "alta pois", ja tulemaan miehen luo taas la-aamuna koska meilla on vkl suunnitelmia.

Oonkohan ainoa jonka mielesta tama kuvio on turhan hankala?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole suhteesi vakavissasi. Kumma ettet sitä itse tajua.

Lapsille parasta olisi nähdä vanhempien terveet parisuhteet. Mies tekee hallaa lapsilleen.

Minusta sinun pitää vaatia tilanteen muuttamista heti. Jos ei onnistu, poistu kuvioista. Jos sinut haluaa muuttaa kyllä käytännöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla