Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta 26v on vanha ensisynnyttäjä.

Vierailija
03.02.2011 |

Sisareni tyttö on 26 vuotta eikä vieläkään raskaana, naimisissa sentään ollut jo kolmatta vuotta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mitä mieltä vaikka mistä asiasta, mutta ei se silti tee siitä sinun mielipiteestäsi varteenotettavaa.

Vierailija
2/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos hän ei halua vielä lapsia? Tai mitäs jos hän ei voi saada lapsia? Tai mitäs jos siinä yrittämisessä menee kauan? Tai mitäs jos vaikka mies ei halua lapsia?

Olin 26v ensisynnyttäjä, enkä mielestäni yhtään liian vanha tai nuori. Meitä on katsos moneen junaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni tyttö on 26 vuotta eikä vieläkään raskaana, naimisissa sentään ollut jo kolmatta vuotta.

Ja miten asia kuuluu ap:lle?

Olen 24 enkä voisi vielä kuvitellakaan lapsia, saati sitten naimisiinmenoa. :)

Vierailija
4/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten minä olin jo ikäloppu kun olin 29. Ai niin suomessa ensisynnyttäjien keski-ikä on 28-vuotta. Aika monta ikäloppua olemassa.

Rollaattoria kai tässä pitää alkaa hommaamaan jo ikää 31 ja toinen tulossa.

Vierailija
5/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep 'em barefoot & pregnant!

Vierailija
6/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tilastokeskus.fi:

Synnyttäjät olivat vuonna 2009 keskimäärin samanikäisiä kuin vuotta aiemmin. Kaikkien synnyttäneiden keski-ikä pysyi ennallaan ollen 30,1 vuotta. Myös ensisynnyttäjien keski-ikä pysyi ennallaan 28,2 ikävuodessa vuonna 2009. 2000-luvulla ensisynnyttäjien keski-ikä on noussut 0,6 vuodella.

Vierailija
7/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tarkoita, että kaikkien muiden pitää. Joo, tiedän, että biologisesti on järkevää tehdä lapset mahdollisimman nuorena, sillä silloin nainen on hedelmällisimmillään ja raskautuu todennäköisesti helpommin kuin iäkkäämpänä. Ei 26 kuitenkaan niin paljon mun mielestä ole.. Ootko muuten ajatellut, etteivät välttämättä halua/voi saada lapsia?

Tunnen nuoren naisen, joka on yrittänyt lasta miehensä kanssa jo kaksi vuotta, mutta tuloksetta. Tuntuu ikävältä, että hänkin on törmännyt vihjailuihin ja uteluihin,jotka todella ovat pahoittaneet mielen. Ihmiset voisivat olla vähän hienotunteisimpia!! Lapsettomuus on kipeä asia!

Vierailija
8/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen provonsa ei ottanut enemmän tuulta alleen?

Vierailija
9/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kukaan estä sinua olemasta tuota mieltä. ;)

toivoo tuleva "vanha" ensisynnyttäjä, eli 25v nainen, jolla ei ole pienintä aikomustakaan vielä lähivuosina lisääntyä.

Vierailija
10/10 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 28v...olet siis väärässä kuoma :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi