vantaalla hyvä ja halpa kampaamo?
Eli suositelkaa kampaamoa millä olisi edulliset hinnat?
Kommentit (21)
Voin kuitenkin suositella kampaamoa myyrmäessä.Olen itse käynyt pari kertaa ja varmaan meen jatkossakin.Kampaaja osas suositella sopivaa mallia ja kyseli myös mun mielipiteitä.Salon piitan kampaamo isomyyrissä.Leikkaus ja pesu makso jotain 40€ ja lopputulos oli hyvä.
Tikkurilassa on kampaaja jolla käynyt jo yli 10v ajan!
Eli käyn 7-vkon välein leikkauttamassa ja/tai vuolemassa kuontaloani ja otan tyveen kestovärin+muualle kevytvärin (4 eri sävystä sekoitus) ja maksan tuosta kaikesta 55e :-)
aina martinlaaksossa sijaitsevassa kampaamossa. En muista nimeä, mutta on siinä uimahallin vieressä vanhustentalon alakerrassa.
Kertaakaan en ole pettynyt, ja hinnat mahtavat :)
Itse käyn Salon Josefinassa, pesu ja leikkaus jotain 36 euroa. Vakileikkaajat ovat vain lähteneet pois, joten joudun etsimään taas uuden hyvän tyypin.
Jos haluaa vähän kyttäillä alennuksia peruutusajoille kampaamoihin niin kannattaa käyttää tätä www.peruutusaika.fi palvelua.
Jos miettii niin varsinkin väreissä tuntuu tuollainen 20% prosenttiakin alennusta. Vantaallakin käyttää muutama toimipiste tuota mutta hesassa tuntuu olevan enemmän tarjontaa. Kampaamoleikkakusta voi saada lähemmäs 30e jos käy hyvä mäihä!
nykyään beauty studio phoenix......
Kampaamo Eira ja Maria on edullinen, parturi 20€, naisille leikkaus alkaen 23€ http://kampaamoeirajamariaoy.fi/hinnasto.htm
Vantaa :9 noi hinnat on naurettavia.
Kampaamo Eira ja Maria oli todella positiivinen kokemus. Maria oli todella hyvä ja ammattitaitoinen tyylin muutoksessa ja oli lisäksi edullinen. Samaan hintaan (29€) kuului kulmien siistiminen ja värjäys tai ripsien värjäys, mikä itsessään maksaa jo 15€. Suosittelen tätä paikkaa ja toivon heille paljon asiakkaita, jotta pysyvät pitkään alalla. Itse aion käydä siellä jatkossakin.
Kielitie 7:ssa joku uusi parturi/kampaamo. En ole käynyt, mutta ikkunassa mainostaa edullisia hintoja.
kielotie 7 (tarkoitat varmaan sitä bio grandin talossa olevaa lasi ikkunaista, jossa on keltainen mainos?) , on hyvä parturi/kampaamo. Tunnen työntekijän sieltä, vanha tuttu ja nopea palvelu ja hyvä loppu tulos.
Kokemusta miehellä yli 15-vuotta.
Kielotie 7ssä Your Style ä en suosittele, mies pilasi hiukset - Ei käsitystä hiusväreistä ja myöskään luonnollisuudesta tai liukuvärjäyksestä. Leikkuutaidoista en tiedä sillä kampaaja onneksi vaihdettiin kesken kaiken ja pelasti mitä oli pelastettavissa.. Huono fiilis jäi, enkä tiedä mihin enää uskaltaa mennä värjäyttää..
Hyvä ja halpa - joopa joo. Mersua ei saa Ladan hinnalla.
Tässä olis alennuskoodi Timmaan! Hinnasta 10€ pois koodilla SQJKBO
Olen niin iloinen! Kävin eilen tikkurilassa sellaisessa paikassa kun hiustudio näky. Pitkästä aikaa sain hiukset jota toivoinkin ja mulla on oikeasti kauniit hopeat hiukset! Iso suositus!
Varoitan kampaamosta nimeltä Beauty Studio Phoenix Koivukylä Cittarin yläkerrassa! Mainoksessa leikkaus puoleen hintaan, mutta alennusta ei kassalla annetakaan, kun varaus tehty väärin (?!). Normihinnat suht korkeita.
Leikkausjälki epätasainen. Paikka muutenkin epäsiisti, kaikuva (korkea tila), omistajan koirat juoksentelevat vapaana, porukkaa on kuin pipoa. Osa töissä, osa harjoittelemassa?
Varoitan Hiustalo Vantaa Tammistosta. Kukaan kampaajista ei osaa leikata eteenpäin pitenevää hiusmallia. Myöskin kysymys, ovatko hiukset nyt sopivan mittaiset on kompakysymys. Jos vastaat, että voisi ottaa vielä lyhyemmäksikin, sinulle leikataan sen jälkeen ns. "kananpersetukka", eli hiusten latvat eri mittaiset jokaiseen ilmansuuntaan.
järkytyin kun katsoin nettisivuilta hintoja. koivukylän cittarin kampaamo tais olla toistaiseksi halvin mutta ei mitään kokemusta aiheesta