Viruksen aiheuttamaa flunssaa liikkeellä?
Meillä lapsella kestänyt jo viikon, kuume käynyt melkein 40 asteessa ja kaamea yskä.Kaksi lääkäriä todennut viruksen aiheuttamaksi, kauankohan tätä kestää vielä..
Kommentit (6)
Ei siinä mitään mutta 2 viikkoa sitten oltiin jossain samantapaisessa kans.
Kamalaa! Voimia nyt kovasti koko perheelle! Meillä myös naapurin lapsi sairasti Viruksen ja oli kyllä kaamea tauti!!
Mies ja lapset selvis 5 päivällä. Mulla varmaan monta viirusta peräkkäin, ensi oli vain kova kurkkukipu, sitten kova yskä ja limaa, sitten nousi 40 kuume 4 päiväksi. En ole vieläkään terve ja 5 viikkoa tuli täyteen tänään. Olen ollut koko tammikuun sairaslomalla, äänikin lähti välillä. Ei nieluviljelyssä mitään, ei CRP koholla, ei lääkkeitä...En ole ikinä ollut näin pitkään sairaana. Mietin jo, olisko ollu jossain kohtaa sikaflunssaa, kuumepäivinä pyörrytti sairaasti ja sormien niveliä särki. Tsemmpiä ja paranemista!
Jos et tiennyt niin on olemassa bakteeriperäisiäkn tauteja, joissa oireena mm.kuumetta.Sinä sen viruksen isolla kirjoitit en minä...
Jos et tiennyt niin on olemassa bakteeriperäisiäkn tauteja, joissa oireena mm.kuumetta.Sinä sen viruksen isolla kirjoitit en minä...
juu mutta bakteerin auheuttamaa flunssaa ei kuitenkaa ole.
toiset vaan pahempia kuin toiset. Pikaista paranemista!