Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRKYTTÄVÄÄ: Espoon terveyspalvelut täysin nollassa.

Vierailija
03.02.2011 |

Ihan todella. Tuo uusi ajanvaraussysteemi on järkyttävä. Viimeksi kun soitin aikaa, minulle soitettiin lähes 40 minuuttia myöhemmin kuin mitä automaatti ilmoitti ajaksi. Tänään yli 20 minuuttia myöhemmin. Ajan lääkärille sain yli kuukauden päähän, kyseessä vaiva jota on alettu tutkia jo viime kesänä eikä syytä ole löydetty, kivut vaivaavat kuitenkin säännöllisesti.

Kun sanoin että haluaisin palautteen tästä menevän eteenpäin, että ajanvaraussysteemi ei nyt oikein toimi kun soitetaan miten sattuu, sanoi soittava hoitaja että sitten kun tulet ensi kuussa paikalle niin voit kirjoittaa palautelapun?!?!!! Siis mitä helvettiä. Että näin palaute tulee asiakkaalta suoraan. Ai eikö se tule suoraan jos sanon sen siinä puhelimessa???

Vituttaa tää espoolaisena elely, ei voi muuta sanoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittavat takaisin kun ehtivät.

Vierailija
2/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opiskelija ja talouden kanssa tiukkaa muutenkin. Olen alkanut pelätä syöpää tms, sillä kuvauksissa näkyi "jotakin", mutta mitä se on, sitä ei ole saatu selville. Tämä siis jo viime kesänä. Minun piti saada aika kontrollikuvaukseen, mutta koska lääkärille ei pääse (yritin jo ennen joulua), en saa aikaa kuvaukseenkaan....

Aika paha mieli tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opiskelija ja talouden kanssa tiukkaa muutenkin. Olen alkanut pelätä syöpää tms, sillä kuvauksissa näkyi "jotakin", mutta mitä se on, sitä ei ole saatu selville. Tämä siis jo viime kesänä. Minun piti saada aika kontrollikuvaukseen, mutta koska lääkärille ei pääse (yritin jo ennen joulua), en saa aikaa kuvaukseenkaan.... Aika paha mieli tällä hetkellä.

Vierailija
4/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toiminut uusi ajanvaraussysteemi hyvin. Ja mitä on jos soittoaika venyy 20 min kun sitä ei tarvitse puhelimessa roikkua? Ei kiireellisiin asioihin ajan saa n. kuukauden päähän. Miten hoitosi on edennyt viime kesän jälkeen, et kai vasta joulua ennen ole ollut uutta aikaa varaamassa, jos nyt taas onkin kauhea kiire? Ei systeemit vaan toimi "mulletännekaikkihetinyt" -periaatteella.

Vierailija
5/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aiemmin terveyskeskuksesta ohjeistettiin että ei kannata kun "hoito" aloitettu terveyskeskuksen puolella....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme